جنجال یک سکوت

پیوندها
دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۸۹، ۰۲:۰۷ ب.ظ

لطفا امانت دار خوبی باشید!

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

       کتابت را به دوستت می دهی ومی گویی:

مواظب باش چای رویش نریزد،جلوی دست خواهرزاده ات نگذاری رویش خط خطی کند...

تو به عنوان مالک آن کتاب آخرین توصیه ها را به دوستت می کنی

وچقدر ناراحت می شوی از ان روزی که در امانت خیانت کند!

.

.

.

.

خدا تو را می آفریند وبه عنوان مالک وجودت توصیه می کند که:

مواظب تار مویت باش که نگاه نامحرم روی آن ننشیند،

مراقب جسمت باش مبادا چشمان هرزه رویش خط خطی کند،

هوای نگاهت را داشته باش نکند نظر بازی کنی و...

خطابه:

آقای صداوسیما،آقای قوه قضائیه شما هم لطفا امانت دار خوبی باشید!

لینک پیشنهادی:

یک فایل صوتی شنیدنی برای دانلود

شجریان دیگر صلاحیت حضور در قلب مردم را ندارد

بدحجابی جرم است

پس نوشت:

چقدر امانت داری کردی؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۰۱

نظرات  (۶۶)

سر می نهم به پای تو یا صاحب الزمان / جان می کنم فدای تو یا صاحب الزمان

تقدیم میکنم سرو جان را ز فرط شوق / گر بشنوم صدای تو یا صاحب الزمان . . .
سلام . . .
راستش رو بخوای من اصلا امانت نمی گیرم . . .
من یک عمره بین خودمو و نفسم در گیرم . . .
که به گناه نرم . . .
حالا بیام امانت هم بگیرم ؟؟؟؟؟؟
یا علی
۰۱ شهریور ۸۹ ، ۱۷:۴۵ اس ام اس های مثبت
سلام
بابت درج لوگو و حسن نظرتون به وبلاگ اس ام اس های مثبت کمال تشکر رو دارم.
به دعای انسانهای پاکی مثل شما خیلی محتاجم. دعا کنید عاقبت بخیر بشم. دعا کنید امانت دار خوبی باشم. دعا کنید همچون مداد بی مغزی نباشم که فقط به درد سوختن میخوره...
آیه الله طالقانی : در مورد حجاب اجبار در کار نیست !
هم موجیتون عالیه.
میشه این پستتون رو هم جزءموج لینک کنم؟
کاش گوشها برای شنیدن کر نبودند ...

یا علی
سلام.لحظه هاتون سرشار از آرامش و برکت.با آرزوی بهترین ها،برای دیدن پست جدیدم با عنوان آرامش دعوتتون میکنم.
شادباشی
سلام

قراره یه کار زیبای جمعی انجام بشه....ازتون دعوت میکنیم تا به جمع ما ملحق بشید.

منتظریم
خواهرم حجابت

برادرم نگاهت

و دیگر هیچ!!!!!!

×××
از امانتداری نپرس که ... شرمنده ام!!
بیرون از خونه اومدن برای من که پسرم عذاب شده
بس که قلبم درد میگیره از این همه بی حجابی دخترا و بدتر از اون پسرا
شرمم میشه
خدا میدونه بانوان محجبه چقدر تحملشون زیاده
خدا برای هر لحظه صبر و استقامتتون همون مقدار مجانست با حضرت صدیقه طاهره -سلام الله علیها - عطا کنه
آمین
سلام

الله اعلم!!؟؟؟
سلام دوست من ممنون از مطالب خوبت منم چادریم چه عجب یه یه نفر مارو تحویل گرفت شوخی کردمااا موفق باشید
اشکال کار اینجاست که ایمان نداریم به مالک بودن او !
امانت داری!!یادمان رفته امانتیم!!
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری
خوشحال میشم به من سر بزنی
دوست عزیز مرسی از راهنماییت!شما احتمالا فرشته نیستید؟
یاالله
پیشاپیش میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی رابه شما تبریک میگویم..
التماس دعا
یامهدی
سلام

اگر همیشه یادمان بماند امانت داریم هیچ گناهی انجام نمی شود
سلام
و مواظب قلبت باش
نکند مریضش کنی
با کارهایی که گفتم
............
پستی جدید با سوالی در مورد علم به روزم
ومنتظر دیدن نظرات زیبای شما
موفق باشید
یاعلی
سلام

واقعا حقیقتیه این امنتدار خوب بودن.....ان شاالله در مقابل این امانات الهی آن دنیا شرمنده نشویم

یا حق
سلام

تلنگر خوبی بود.
امیدوارم برسد به گوش مسئولین!

منتظرم
یاعلی
به امانت داری دیگران که می رسیم چه داد سخن ها که نمی دهیم از امانت داری بلد نبودن شان
به خودمان که می زسیم می گوییم حجاب که به زور نمی شود حجاب را فرد باید انتخاب کند
غافلیم از اینکه همان گونه که خدا بار امانت الهی را بر دوش انسان نهاد و آن را پذیرفت
بار امانت عفاف و حجاب را بر دوش زن نهاد و او پذیرفت و امروز این همه ناسپاسی می کند
وای بر احوال ما ناسپاسان
سلام:
ممنون برام نظر گذاشتید.وبلاگ جالبی دارید.شما رو لینک کردم.اگر دوست داشتید من رو با نام"سپیده دم(آوا)"لینک کنید.ممنون می شم.باز هم سر بزنید.خوشحال می شم.
سلام جنجال سکوت

خوبید شما؟؟

شما هم پست های این بنده رو بخونید خوب!

مگه چی میشه؟

این پست هم زیبا بود.

دلمان خون است از دست این بی معرفتی ها در نگهداری از امانت های خدا!
خوشبختانه ما در حفظ این امانت کوشا بودیمو و هستیم

اما امان از امانت داری اقایون که هی هرز میره(چشماشون).............
امان!
البته بلانسبت سایرشون
...آپم آپم آپم آپم
. . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . .
کاش یادمون نره که باید امانت دار باشیم !! و گرنه حتما شرمنده میشیم
ان شاالله خدا به همه معرفت بده
سلام
از امانت داری نگو
ازکدام امانت خوب نگهداری کرده ایم ؟امانتهای خدا یا رسول خدا یا حتی امانت امام شهدا حتی خون شهدا
انصافا امانتدار خوبی نبودیم اینها که جای خود دارد
باسلام
خیلی خیلی تأثیرگذار بود
اگر اجازه بدید، همین متن رو در وبلاگم قرار بدم؟!
ممنون
دعامون کنید
یا علی
اما
با این همه
تقصیر من نبود
که با این همه...
با این همه امید قبولی
در امتحان سادهْ تو رد شدم

قیصر امین پور
سلام
به به
از اینکه به مسئله اصولی حجاب می پردازید از شما سپاسگذارم.
البته خیلی خوب ایت که به فلسفه حجاب هم هر چند کوتا بپردازید.
التماس دعا
سلام.
انشاالله که هممون امانت دارای خوبی باشیم!
و تا هستیم و اجازه نفس کشیدن داریم امانت دار چادر زهرایی باشیم.
ممنون از پست خوبتون.
التماس دعا.
پیشاپیش عید میلاد کریم اهل بیت امام حسن(ع) بر شما همه محبین اهل بیت
مبارک.

در پناه خدا
اشک تمساح برای شورای نگهبان!


...و اینگونه شد که سید محمد خاتمی که در سالهای نه چندان دور به دلیل دروغ های بی شمارش در بین مردم به سید محمد پیرپکاجکی!مشهور شده بود درحساب و کتابی حساب شده میر حسین موسوی را بعد از بیست سال وادار به پارس کردن بر علیه نظام و ولایت حتی در خیابانها به همراه مشتی ارازل و اوباش اجاره ای و چاقو کش کرد و خود را در نقش حامی معمولی و نه یقه چاک معرفی کرد.تا اینکه بعد از آرام شدن فضا خود را حتی از نقش حامی معمولی دورتر و دورتر کرد و می کند که تا اینجا پیش رفت که روز ۲۲ خرداد ۸۹ در برابر بیانیه های احمقانه آلت دست خود یعنی میر حسین موسوی که تئاتری بیش نبود گله و شکایت کرد...
بسم الله ...

سلام / خداقوت
با مطلب جدیدی به روزم .........

یازهرا (سلام الله علیها)
سلام بسیار تشبه به جا و زیبای بود اما از خود شروع کنیم که امانت فقط در تار مو نیست و دین و اعتقادات مردم هم دست من و شما امانت با ان چه کرده ایم؟؟؟؟؟؟؟
۰۳ شهریور ۸۹ ، ۰۸:۵۹ رܓܓܨღ ·•ღ بهـــــار ღ ·•ღܓܓܨ
shoma ke inja dari biseda faryad mizani
امروز ظهر شیطان را دیدم ! ...
نشسته بر بساط صبحانه و آرام لقمه برمیداشت ...
گفتم : ظهر شده، هنوز بساط کار خود را پهن نکرده ای؟
بنی آدم نصف روز خود را بی تو گذرانده اند ...

شیطان گفت : خود را بازنشسته کرده ام. پیش از موعد!

گفتم : ... به راه عدل و انصاف بازگشته ای یا سنگ بندگی خدا به سینه می زنی؟

گفت : من دیگر آن شیطان توانای سابق نیستم.
دیدم انسانها، آنچه را من شبانه به ده ها وسوسه پنهانی انجام میدادم، روزانه به صدها دسیسه آشکارا انجام میدهند.
اینان را به شیطان چه نیاز است؟
شیطان در حالی که بساط خود را برمیچید تا در کناری آرام بخوابد، زیر لب گفت: آن روز که خداوند گفت بر آدم و نسل او سجده کن، نمیدانستم که نسل او در زشتی و دروغ و خیانت، تا کجا میتواند فرا رود، و گرنه در برابر آدم به سجده می رفتم و میگفتم که : همانا تو خود پدر منی.

طاعاتتون قبول.
سلام :

کارتون عالیه...

ممنون که سر زدید
سلام
منظورت رو از امانت داری متوجه نشدم برام یکم توضیح میدی؟
سلام . . .
چطوری ؟
من هم به روزم . . .
این بار با 40 عادت آدم های موفق . . .
می دونم که همیشه موفق هستی . . .
ولی برای یاد آوری بیا
نکات جالبی هستند . . .
منتظرتم . . .
کو گوش شنوا ...


sin city

اینم یه نوع جنجال سکوته

منتظرتون هستم....
سلام.دوست عزیز وب خوب ومفیدی داری من لینکت کردم اگر خواستی و لینکم کردی بهم خبر بده.یاعلی
۰۳ شهریور ۸۹ ، ۲۰:۵۰ سید محمد جواد طاهری
سلام
مطلبت آدمو به فکر وا می داره.
بسیار زیبا بود.

التماس دعا
یا علی
سلام . . .
میلاد حسن خسرو دین است امشب . . .
شادی و سرور مومنین است امشب . . .
از یمن قدوم مجتبی طاعت ما . . .
مقبول خداوند مبین است امشب . . .
میلاد اسوه حلم و کرامت امام حسن مجتبی علیه السلام بر شما گرامی باد
یا الله...
با سلام به خدمت شما وبلاگ نویس عزیز
من احمد هستم.
از وبلاگ نویس منتظران دل.
من وب شما را در وب سایتم لینک کردم.
لطفا شما هم به وب من سر بزنید و نظر دهید.
خوش حال می شم که شما هم مرا لینک کنید.
اگر شما هم تبادل لینک کردید در نظرتون بگویید.
این آدرس وبلاگ منه:
www.bia-a.blogfa.com
یا علی
سلام
واقعا شرمنده ام از شما . خیلی بد قول شدم. چند روزیه سرم خیلی شلوغه. البته طرحی که فرمودید مراحل پایانیشه . شاید کمتر از نیم ساعت کار داره. ولی باور کنید نتونستم وقت آزاد باز کنم. در اولین فرصت آماده می کنم. حلال کنید.
پاسخ:
التماس دعا
بسم رب الشهداء والصدیقین


سلام

خوب هستی

قبول باشه طاعات و عبادات ......

عقل گوید:

الحذر الحذر

عشق گوید:

العجل العجل

آن گوید دور باش

و

این گوید زود باش ...



و من الله توفیق

دعا دعا دعا ..

به پریشانی خویش

که به جان امدم ازبی سروسامانی خویش

درمیان باکه گذارم غم پنهانی خویش ؟؟؟
حکایتی است
حکایت مهربانی تو و پریشانی من
سرگشته ای چون من
که به گریه می آید به اندک رنجی
و پریشان خاطر می شود به اندک محبتی
تو مرا می خوانی از روی کرم
و من سر افکنده از شرم
چگونه آیم
چه آورم ؟
جامه ای نو
رایحه ای خوش
ظاهری آراسته اما
چه گویم از دل ؟
مپرس از قلبم
................

سلام عزیز گرامی

عرض ادب واحترام

بروزم

یا حق
۰۴ شهریور ۸۹ ، ۲۱:۴۳ الهام (Light Knight )
آپم
مهدی جان ای امام خوبم :

ندبه خوانیم تو را هر سحر آدینه . . .
تو کدام آیینه ای صل علی آیینه . . .
لوح محفوظ خدا آیینگی کن یک صبح . . .
که جهان پر شده از آتش کفر و کینه . . .
سلام . . .
وارد جمعه شدیم . . .
فقط خواستم یه التماس دعا بگم . . .
و بگم که صبح وقتی ندبه می خونی برای حضرت برای من رو سیاه هم دعائی کن .
به امید اینکه این جمعه آخرین جمعه ی انتظار . . .
و این رمضان آخرین رمضان دوری باشه . . .
اللهم عجل لولیک الفرج . . .
موفق باشی
غربت او عالمی را به اشک میکشاند .... میلادش اشک و لبخند را به هم گره میزند ..... و شیعه هیچگاه غم نداشتن حرمش را از ذهن نمیبرد....

×××
تهنیت و شادباش
۰۵ شهریور ۸۹ ، ۰۹:۴۰ وبلاگ تحلیلی سربند
سلام/ خداقوت!/ عرض معذرت بعلت تاخیر!!
بروزیم با دلنوشتی راجع به چهلم شهدای مسجد جامع زاهدان تحت عنوان:
من از شهدای شهرم ننوشتم!
سلام
وبلاگ جالبی داری و به نکات خوبی اشاره کردی


موفق باشی
برادر اگر مایل بودی با اسم سرای علی لینکم کن.خبر بده لینکت کنم.متشکر
سلام.تبریک میگم.به خوتونو خانواده تونبابت قبولی مارم دعا کنین امسال میخوایم بریم دانشگاه اگه خدا بخواد دعاکنین یه چی بشه که خوب باشه و همه راضی باشن خودش و خودمو بقیه
دوست داشتین به کلبه منم سر بزنین
جالب بود منتظر شما هستم
بسم رب الشهداء والصدیقین


سلام

خوب هستی

قبول باشه طاعات و عبادات ......

عقل گوید:

الحذر الحذر

عشق گوید:

العجل العجل

آن گوید دور باش

و

این گوید زود باش ...



و من الله توفیق

دعا دعا دعا ..

به پریشانی خویش

که به جان امدم ازبی سروسامانی خویش

درمیان باکه گذارم غم پنهانی خویش ؟؟؟

سلام چرا کامنتای دوتا پست اخر بستس؟
بابا ایول مبارک باشه
انشاءالله به سلامتی
فقط بیزحمت شیرینی ما یادت نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــره!

التماس دعا ابشرکم بالمهدی.عج
۰۶ شهریور ۸۹ ، ۰۰:۰۴ وبلاگ تحلیلی سربند
خوش به حالشان و بد به حالمان! زینبی موندن، خیلی سخته!! خدا کنه یزید نشیم!
سلام و صد سلام . . .
این بار با سوالاتی دیگه در مورد مهدویت به روزم از جمله :

صرف پرستیدن امام زمان (ع) حتی کمتر از خدا چگونه است ؟

عشق به امام مهدی چگونه باید باشد؟ آیا صرف محبت کافی است؟

مراد از مهدی زیستی چیست ؟

من، علاقه ی وافری به امام زمان دارم و آرزو دارم زنده باشم تا در رکاب ایشان شهید بشوم. من باید چه گونه خودم را آماده کنم؟

منتظر حضور گرمت هستم . . .
موفق و برقرار باشی . . .




در ضمن خوشحالم که ارشدی قبول شدی . . .
همیشه موفق باشی
سلام و خسته نباشید...
طاعاتتون قبول حضرت حق تعالی.

رمضان که می رسید دنیایش عوض می شد، اغلب دو - سه ساعت قبل از اذان صبح از خواب بیدار می شد.
چون همه همسایه ها و خود ما به امید او چشم بر هم می گذاشتیم.
در خانه همه را می زد و تا مطمئن نمی شد اهالی خانه بیدار شدند، ول کن معامله نبود.
عید فطر هم که می شد همه ی همسایه ها به او عیدی می دادند.
( از زبان مادر شهید حبیب الله کوهستانی )

به روزیم و منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.
فقط تمام خاطره کلاس رو بخونید و بعد نظر بدین و همچنین جواب سوال یادتون نره.
ممنونیم. بچه های یک کلاس خوب.
التماس دعا.
( شاگرد اول )
سلام جمکران یاد ما هم بودی؟
قبولیتان تبریک سنگر خوبی است برای دفاع از اهل بیت
رشته تان چیست؟
سلام


با موضوع:"گر لحمک لحمی بحدیث نبویه........بی صلی علی نام علی بی ادبیه" بروزم.

منتظرم
یاعلی
۰۶ شهریور ۸۹ ، ۰۸:۲۱ الهام (Light Knight )
آپم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">