جنجال یک سکوت

پیوندها
چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۸۹، ۰۷:۰۳ ق.ظ

ضیافت نماز شب دسته جمعی

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

این طرحیست که هر ساله توسط وبلاگ ستاره ی شبای ناپدید برگزار میشد میزبان امسال این مراسم وبلاگ جنجال یک سکوت خواهد بود.قرار است مناجاتمان را دسته جمعی بالا بفرستیم...شاید خدا بخاطر شما خوبان نگاهی به ما کند...!

شباهنگام بهترین فرصت برای خلوت با محبوب ومناجات با معبود وعرض نیاز عاشقانه به محضر باریتعالی ست

دل شب بهترین فرصت است تا روح خود را بسپاری به نسیم رحمت الهی

وچه وسیله ای بهتر از نماز شب برای عرض نیاز ونجوا با معشوق...معشوقی که خود به ما ندا داده است که:در هنگام شب برخیز ونماز بخوان(نافله بخوان)....(آیه ۷۹ اسرا)

به رسم هرسال طرحی ست با عنوان اقامه نماز شب دسته جمعی...بدین ترتیب که دوستانی که مایلند همه راس ساعت ۴ونیم سحرگاه بیست وسوم ماه مبارک رمضان به اقامه نماز شب می ایستند و در صدر دعاهایشان خواهند آورد...اللهم عجل لولیک الفرج

اگر شما هم لبیک گوی این طرح بودید ما را از دعای خیر خود فراموش نفرمایید.

لینک های پیشنهادی:

چگونه نماز شب بخوانیم؟

پاداش کسانی که نماز شب می خوانند

احادیثی در مورد نماز شب

آنچه از نماز شب باید بدانید

نماز شب در کلام مقام معظم رهبری

‌بیایید تا اسرائیل را تحریم کنیم(تصویر)

خطابه:

خوشا بحال شمایی که اولین بار است استغفار قنوت نماز وتر را تجربه می کنید

اولین ها همیشه بوی دیگری دارد...

بحق آن دستانی که خالصانه بالا می برید به یاد ما هم باشید

توجه:

دوستانی که اذان به افق شهرشون زودتر از تهرانه

نماز شب رو نیم ساعت قبل از اذانشون اقامه کنند

پس نوشت:

شب قدر خود را با یک مناجات عاشقانه تکمیل کنید وبه ضیافت نماز شب گذاران بپیوندید.

دوستان خود را نیز برای شرکت در این مراسم دعوت کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۱۰

نظرات  (۱۲۸)

سلام
مطلب خوبی بود. به من هم سر بزن و نظر بده
می سی
جالب بود
من یه مطلب جدید آپ کردم دوست دارم نظرت رو راجبش بدونم
اگه بیای نظرتو بگی ممنون میشم
از دیدن منتظران شاد می شوم
۱۰ شهریور ۸۹ ، ۰۷:۴۳ •.ღ فاطمه خانوم ღ.•
سلام

انشاالله لایق باشم ...
سلام.چشم حتما!اما من تاحالا نماز شب نخوندم این می شه اولین بارم!باید حال جالبی باشه
لبیک
به امید آن روزی که ندای مولایمان را لبیک گوییم
مرا هم ار دعای خیرات فراموش نکن ....
یا علی منم هستم
سلام
با افتخار و اشتیاق فراوان
لبیک
من هم شرکت می کنم
اجرکم عندالله
یاعلی
سلام گلم
اگه توفیق داشته باشیم
طرح عالیه
روزمحشروقت پرسیدن زمن رب جلى
گفت توغرق گناهی؟ گفتمش یارب بلى
گفت پس آتش نمیگیرد چرا جسم وتنت؟
گفتمش چون حک نمودم روی قلبم یاعلى.
التماس دعا.
یاعلی
سلام

انشاالله خدا بهم توفیق بده
موفق باشید
اگه با تبادل لینک موافق بودید هم خبرم کنید

ما را از دعا فراموش نکنید

یاعلی
سلام عزیز گرامی
لبیک یا علی
جانم فدای سید علی
یا حق .
سلام
طرح جالبه انشالله توفیق داشته باشیم که بخونیم.
التماس دعا
خداوند اجرتان دهد دعا کنید ما نیز توفیق بیابیم
سلام دوست من هموطن و همنوع گرامم
شهادت آقا حضرت امام علی ابن ابیطالب تسلیت باد
میخواهم بدانم؛
آیا آدمیان را میشناسی؟
و یا تا بحال با آدمیان برخورد داشته ای؟
آیا تا بحال در آدمیان سیر و سفر کرده ای و مطالبش را دیده یا خوانده ای؟
آیا میدانی چرا امریکا ستیزی یک وظیفۀ انسانی و الهی است ؟
آیا از اباحه گری و شکاکیت ایجاد شده چیزی میدانی؟
آیا از چرایی خلقت آگاهی؟
آیا میدانی من و تو در این دوران که دشمن در کمین گاه نشسته چه وظیفه ای داریم؟
به آدمیان بیا و پاسخ سوالت را در مطالبش بیاب و برای کمک به بهتر شدن آن نقدی نما و راهنمایی باش که بسی محتاج نظر و نقد توام
سایت :www.adamian.blogfa.com

Hello my friend, compatriot and fellow Gramm
Martyrdom of Imam Ali bin Abi Talib Agha condolences wind
I want to know;
I know the man?
, Or ever had an encounter with humans?
Have you ever traveled in humans and garlic and statements seen or read it!
Do you know why America anti-human and divine is a job?
Are you permissivence and septicisem created something you know?
Are you aware of why creation?
Do you know me and you at this time that the enemy ambush, sometimes sitting in what duty do we have?
Come to humans and respond in Svalt thanked statements and to help improve its cash and tips view that much need be considered and combined cash
Site: www.adamian.blogfa.com
از خدا بخواه بهم توفیقشو بده
چه صفایی داره اونم دسته جمعی

التماس دعا از همه ی عزیزان شرکت کننده
سلام اگر لایق همراهی بودیم به دیده منت دعا کنید لایق شویم پر طاووس متاعی است که به کرکس ندهند
وبلاگتون بسیار عالیه!حرف نداره........
دوس داشتید به منم ی سری بزنید
همه ی عالم و آدم به تو می اندیشد

شک ندارم که خدا هم به تو می اندیشد


راز خلقت همه پنهان شده در عین علی ست

کهکشان ها نخی از وصله ی نعلین علی ست


دم به دم عمر تو تلمیح خدا بود علی

رقص شمشیر تو تفریح خدا بود علی


دل من شوق تمنای تو دارد امشب

بی سبب نیست که سودای تو دارد امشب


گر بیائی و بمانی شب قدریست مرا

خوشتر از خلوت شب وقت دعا نیست مرا

____________________________________________

سلام دوست عزیز

ممنون که به فطرس دل اومدین

بدون اغراق وبلاگ زیبا و مفیدی دارین

اگر مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید

ما را از یاد نبرید
سلام طاعات قبول
با مطلب: اندر حکایت دهن کجی بنیاد شهید به ساحت شهید و شهادت!!
بروزم عنایت کنید!!
راستی یادم رقت بگم اپم و منتظر نظرتون
تقبل الله...
یا الله...
اطلاع رسانی شد....


بیا بلبل از این کوچه گذر کن ××× بزن چهچه رفیقان را خبر کن
اگر گفتند رفیقان در چه حالند ××× بگو در کنج دل چشم انتظارند
۱۰ شهریور ۸۹ ، ۱۵:۲۴ زهرا قدیانی
سلام
ان شاالله همراه می شویم:)
سلام.ممنون از دعوتتون.طرح خیلی دلنشینی بود.ئر آخرین شب قدر این ماه رمضان منو از دعای خودتون بی نصیب نذارین.
التماس دعا
سلام و التماس دعا

سلام

ممنون از حضور گرمت خوشحال شدم

آپت بسیار عالیه
التماس دعا
طرح بسیار خوبیه. ان شا الله اگه بتونم منم شرکت میکنم... خدا خیرتون بده
سلام


انشالله توی جمکران
سلام
ممنون که دعوتم کردید
به نام خدا
سلام
ممنون که اطلاع دادید اما

در شهر من ساعت 4:30 اذان صبح را میگویند چه طور نماز شب بخوانم
۱۰ شهریور ۸۹ ، ۱۶:۱۴ دیانا(منتظر روشنی)
سلام
ممنون از دعوتت
خیلی طرح جالب و خوبی است ، انشاله لایق باشیم
التماس دعا
اجرکم عندالله
دعوت کردیم از رفقا.اگه گیر وبم رفع بشه پستشم میزارم.
ممنون از میزبانی قشنگت
سلام . . .
یا رب دل مرده ی مرا احیا کن
بر روی گدای نیمه شب در وا کن
سوگند به قطره قطره ی خون علی(ع)
پرونده ی اعمال مرا امضا کن
شهادت شفیع شیعیان و مولای متقیان، علی علیه السلام تسلیت باد
سلام
ممنون از دعوتتون
لبیک
سلام
دورادور هستیم خدمتتون.
التماس دعا
ممنون از دعوت
التماس دعا
یا حق
انقدر دانه هاى تسبیج را خسته کن،تا فرشته ها همگى به تو تبریک بگویند
سلام ممنون از دعوت شما

ان شالله این توفبقو داشته باشیم

التماس دعا
۱۰ شهریور ۸۹ ، ۱۶:۵۰ همسنگر گمنام
سلام بر...
ممنون از این توصیه قشنگتون.
یک سوال: نماز شب و تا جایی که شنیدم فضیلتش بشتره قبل اذون باشه نه؟
ولی جالب بودراستش ما این طرحو تو قالب کوچیکتر تو جمع خودمون با همسپاهیا با هم گذاشتیم بایک متد شاید خاص.
ولی بازهم ممنون از اطلاع رسانیتون انشالله لایق باشم تو این عبادت دسته جمعی شرکت کنم.التماس دعا
یا مهدی(عج) تامهدی(عج)
۱۰ شهریور ۸۹ ، ۱۶:۵۱ شکوفه بهاری
سلام خدااجرتون بده که این مسائل مطرح می کنید

اگر خداتوفیق داد من هم شزکت میکنم
التماس دعا
۱۰ شهریور ۸۹ ، ۱۷:۳۵ من ازرندانه....
انشالله...
انشالله...
اگه توفیق داشته باشم چشم
التماس دعا
سلام...

قبول باشه ان شاالله...

خدا خیرتون بده ... حرکت معنوی و پسندیده ای ست...

اجرتون با صاحب شبهای قدر...

التماس دعا...
منم هستم
۱۰ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۱۰ یادداشت های -یک روزنامه نگار آزاده
سلام همسنگر طاعات قبول و التماس دعا
افرین به شما که چنین زیبا اطلاع رسانی داری
در پناه حق
سلام دوست عزیز. دعا کنید خدا این توفیق رو به منم بده. اگه نتونستم لطفا منوهم فراموش نکنید.خوشحال میشم به وب من سر بزنید و تبادل لینک داشته باشیم.
۱۰ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۳۳ صفر عاشقی مهدی
ممنونم
ان شالله حاجت روا بشید
۱۰ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۴۹ آشیانه پرستو
سلام.. ممنون از دعوتتان! چشم انشاالله توفیقش نصیبم شود! مرا نیز در قنوتتان فراموش نکنید. التماس دعا و یاعلی
سلام
آدرس زیر مربوط به انجمن دانشجویان ایرانی میشود
www.bestuniforum.com
انجمن تازه کارش را شروع کرده و نیاز به چندتا مدیر و عضو فعال دارد.
خوشحال میشم اگه شما هم عضو انجمن بشوید و با هم همکاری داشته باشیم.
به دوستانت هم انجمن را معرفی کن.(لازم نیست حتما دانشجو باشید)
با تشکر
۱۰ شهریور ۸۹ ، ۱۹:۰۲ آســـــــمانی با طعم خاک...
سلام ...
ممنون از دعوتتون ...
انشاالله ...هستیم ...
سلام علیکم.
ممنون از اینکه از عبادت جمعی خبرمان کردید.
خدلوند به حضرت موسی(ع)فرمود: با زبانی که گناه نکرده ای مرا بخوان تا اجابتت کنم.
حضرت موسی(ع) عرض کرد:کدام زبان است که گناه نکرده است؟
خداوند فرمود: تو با زبان دیگران گناه نکرده ای- بخواه تا برایت دعا کنند.
التماس دعا
چشم انتظارم ابن ملجم با تیغ خود آید زند بر روی فرقم

روی فرقم

شمشیر قاتل در غزایم ( گریه کرده ، گریه کرده )

محراب و منبر هم برایم ( گریه کرده گریه کرده )

سلام
من آپ هستم سری به ما بزنیدو در نظر سنجی هم شرکت کنید
ممنون از دعوتتون...
ان شا الله من هم همراه میشم
آجرک الله..
سلام
ممنون که به وبلاگ ما آومدید
انشا الله خدا لیاقت بده
الهم عجل لولیک الفرج
۱۰ شهریور ۸۹ ، ۲۰:۲۸ افسر جوان جنگ نرم
وسلام نام خداست
سلام
خدا قوت و طاعاتتون مقبول
ممنون از دعوتتون...
ان شاءالله اگر لایق باشیم هستیم تو طرح...
التماس دعا از همه دوستان
یا زهرا
یه دنیااری ممنون.توروخدا منو دعا کن وقتی قرآن سر میذاری وقتی داری جوشن کبیر میخونه منو فراموش نکن خیلی نیاز دارم به دعا ممنون
منم هستم
یا علی
mer30 az hozooro davatet
سلام.
انشاالله.

مضاعف باشید...
یا علی
سلام خانم صالحی واقع اینقدر کتاب برایتان جالب بود؟؟؟؟؟؟؟
سلام
.......
طرح نورانی تان با نماز و دعاهای خالصانه دوستان آن هم در سحرگاه ضیافت الله نورانی تر خواهد شد.
.........................
امید که که این طرح از آن دسته طرح های بلند باشه
انشا الله که همینطوره
............................
علی یارتان
سلام. دعا کنید خدا توفیق این کار را نصیبم کند ان شا الله
عرض ادب و تسلیت

اگر توفیقی باشد به نماز عشق خواهم ایستاد...

ممنون که منو با وبلاگ پرمحتواتون آشنا کردین...

همسنگر با تبادل لینک چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تعجیل در فرج مولا یک شاخه گل صلوات
ممنون که در جمع نورانیتان ما را هم دعوت کردید
بسم الله ...

سلام به امید اینکه فقط به شب 23 اکتفا نشه ودوستان توفیق خوندن نماز شب رو هر شب داشته باشند وطعم شیرین آن را به چشند ...


یازهرا (سلام الله علیها)
سلام اگر خدا قسمتمون بکنه حتما ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید. یا حیدر
سلام.با آرزوی موفقیت و داشتن لحظاتی پربرکت به مشاهده پست جدیدم با عنوان سکوت دعوتتون میکنم.
در پناه حضرت دوست
مگر این مصاحبه با شما نشده خبرگزاری فارس که لینکش را دادین
ممنون از حضورت
۱۰ شهریور ۸۹ ، ۲۳:۲۹ منتظر المهدی
سلام
با افتخار
لبیک
.........لبیک
................لبیک
به امید آن روزی که ندای مولایمان را لبیک گوییم
ممنون از دعوتتون
من با افتخار شما رو لینک کردم
۱۰ شهریور ۸۹ ، ۲۳:۳۶ سرباز کوچولو
موفق باشید!
خیلی از وبلاگتان بخصوص از صوت سخنرانی استفاده کردیم!
فقط کاش این آقا آنقدر که از قبح بی حجابی گفت از قبح نگاه های سرگردان روی نوامیس مردم هم می گفت!
گیرم او حجابش ناقصه تو چرا کنترل نگاهت را نداری؟ تو چرا دریچه قلبت را باز گذاشتی که هر علف هرزی در آن وارد شود؟ تو چرا....؟
۱۰ شهریور ۸۹ ، ۲۳:۵۹ سید مهدی کمال آرا
سلام....

طرح جالبیه....انشالله ماهم اگه لیاقت داشته باشیم.....

لبیک.........
ببخشید هدایتی فکرم خیلی مشغوله اشتباه شده بود .
چقدر برایتان مفید بود اخبات و چگونه یافتیدش؟
سلام.............مرسی از اینکه دعوتم کردی.............همیشه مهمان این وب پر محتوا خواهم بودکاش قنوتهامون به جای خدایا از عذاب دو دنیا در امان باشم...فقط اللهم عجل لولیک الفرج بود
سلام ......التماس دعای فراوان
سلام بزگوار خسته نباشین.......

التماس دعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اللهم عجل لولیک الفرج

امام علی علیه السلام :
اصحاب حضرت مهدى علیه السلام همه جوانند وپیرى در میان آنها جز تعداد بسیار اندکى نخواهند بود ، مانند سرمه در چشم ونمک در زاد وتوشه ، نمک کمترین جزء زاد وتوشه مى باشد


اللهم عجل لولیک الفرج

کی میایی ای قرار سینه‏های بی قرار

کی میایی ای امید هر دل امیدوار

بی فروغ مهر رویت دیده‏ها را نور نیست

کی میایی ای فروغ دیده‏های اشکبار

قلب‏ها چون لاله پژمردند از داغ فراق

کی میایی ای تسلی بخش قلب داغدار

خیره مانده چشم هر عاشق به راهت ای عزیز

کی میایی ای به راهت چشم هر چشم انتظار

عشق شد تا جای گیرد در رکاب مرکبت‏

کی میایی ای به راه نور تنها تک سوار

رفت آرام از دل یاران اگر آرام بود

کی میایی تا که یار آرام گیرد، پیش یار.

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام

با موضوع:" نه ده فرمان؛ فقط، یک فرمان!" بروزم.

منتظرم
یاعلی
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۰۱:۱۱ وبلاگ تحلیلی سربند
خداقوت!
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۰۲:۰۸ طلوعی دوباره را بنگر
به نام خدا سلاممم
چه طرح جالبی...انشاالله ...اگه شد حتما...
برای منم دعا کنید...توی این شبا....................
اللهم عجل لولیک الفرج...
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۰۲:۴۳ الهام (Light Knight )
سلام از ته دل دعا میکنم خدا این توفیق رو به منم بده .
منم هستم در طرحتون انشاء الله
فقط یه بار نماز شب خونده ام اونم الان نه . اون قدر از روش گذشته که یادم نمیاد کی بود !

این میشه دومین بارم . البته به نظر خودم چون قبلی یادم نیس میتونم اولین بارم حسابش کنم!

بازم ممنون که منم قابل دونستین و دعوتم کردین

ان شاء الله که لایق این نماز باشم و به جا بیارم
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۰۲:۴۷ قلم دانش آموز
سلام.
طاعات قبول.
التماس دعا.

۱۱ شهریور ۸۹ ، ۰۲:۵۴ شرمنده شهداء
سلام علیکم

ممنون از حضورتون و مطالب مفید وبتون...

سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) را تسلیت عرض می کنم

موفق باشید...یا علی./
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۰۳:۱۶ فاطمه سادات دهقانی
بسم رب المهدی

با سلام
ممنون از دعوتتون به این ضیافت ناب !
ان شاالله فراموش نمی شه
ساعت 4و نیم ...
التماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج
دعام کن
سلام

کار خیلی عالی کردید...من و اعضای خانواده ام هم در این طرح هستیم ان شاالله

التماس دعا..یا حق
سلام
ممنون که دعوتمون کردین
ممنون که یادمون انداختین نمازشبیم هست واسه خوندن
پارسال کمو بیش می خوندم اما امسال اینقدر ازش دور شدم که حتی یه بارم فکر خوندنشو نکردم
چشم حتما
شمام باید قول بدین دعاکنین خدا مارو هدایت کنه
بازم ممنون
منتظریم
بای
سلام.ان شالله...
من از طلوع چشم تو دل به نماز داده ام....در عوض قضای آن عمر دراز داده ام
سلام . امیدوارم به برکت دعاهای شما و جوانان عزیز خداوند به همه ما نظر لطف و مرحمت اندازد.
التماس دعا
به نام خدا
سلام
ممنون از دعوتتون
انشاالله..حتما
التماس دعا
سلام نماز وروزه قبول وب بسیار خوبی دارید
دراین شبهای عزیز ما را از دعاهاتون محروم نکنید
انشاالله که شرکت خواهم کرد
الهم عجل لولیک الفرج
انشاالله
درپناه مهربون مهربونا.......
سلام
اگر یادتان بود و باران گرفت دعایی به حال بیابان کنید
سلام
میایی مصباح؟
ممنون
سلام علیکم

ای که دستت می رسد بر زلف یار
در حضورش نام ما را هم بیار

اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم
التماس دعا
سلام
خیلی دوست دارم شرکت کنم........
اما...........
قول نمیدم چون ممکنه......جایی باشم که فرصت نشه......
اگه تونستم میخونم.......
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۱۱:۳۳ ریحانه(چادر مشکی)
سلام
ممنون که خبرم کردید
منم سعی می کنم توی این طرح آسمانی شرکت کنم
التماس دعا
سلام علیکم
در لیالی قدر التماس دعا دارم
یا علی مدد
یا مهدی (عج)
ای منتظر غمگین مشو قدری تحمل بیشتر..............گردی بپا شد در افق گویا سواری میرسد

با سلام خسته نباشید شهادت آقا امیرالمومنین برشما مردم ولایت مدار ومذهبی تسلیت باد

وب زیبا وپرمحتوایی دارید استفاده کردیم

منتظر حضور گرمتون هستیم

التماس دعا.
خدایا امشب شب تقدیر است ... تقدیر کن هرچه را که لایقش هستم...
لبیک

انشاالله

۱۱ شهریور ۸۹ ، ۱۴:۱۴ نگاه ساکت باران....
سلام....

انشا الله خدا توفیق بده...ممنون از دعوتتون....
سلام دوست مهربون

ممنون ازینکه به وبم سر زدی

یه دنیا ممنون از دعوت قشنگت

بازم بیا اونورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

تو این شبای عزیز وقتی سوار بال فرشته ها شدی منو فراموش نکن.
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۱۴:۳۸ محمد رضا جباریان
از اینکه به ما سر زدید ممنون هستیم
شاید فکر کنن از اینکه برای اولین بار به سایتمون اومدین و کامنت گذاشتین شانسی بود ه یا شاید هم با برنامه ولی من فکر میکنم شما وسیله ای بودین تا من باز فکر دوباره بکنم
خدا بهتون اجر بدهد
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
شما لینک شدین با افتخار
ممنون ار حضورتون.
سلام خدای را شکر خواستید تهیه کنید قم امدید بگید تا بگم از کجا تهیه کنید ارزانتر
در ضمن این کتاب را معرفی نکنید کتاب مناسب ایام خواستید معرفی میکنم بدید
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۱۵:۵۲ زخمه ارغنون
الا در عاشقان که شب باز کنند...
اگه لایق باشم منم هستم...
یا علی سید علی
ما رو هم دعا کنید.
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۱۵:۵۶ ضربان قلب دو فرشته
سلام]
چه فرصت ناب و قشنگی
ممنونم حتما شرکت میکنم
لطفا بنده حقیر رو دعا بفرمایید
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۱۶:۰۳ دختران باباعطا
سلام علیکم
انشاءالله خدا توفیقمون بده
التماس دعا

یا علی مدد
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۱۶:۴۸ صبح صادق شهرم
سلام عزیز وبزرگوارنام من سرباز کوی عترت است.دوره آموزشی ام هیئت است. پادگانم چادری شد وصله دار, سردرش عکس علی باذوالفقار -ارتش حیدرمحل خدمتم- بهر جانبازی پی هرفرصتم -نقش سردوشی من با فاطمه ام پرزآب علقمه است -اسم رمز حمله ام یاس علی است -افسر مافوق من سیدعلی است
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۱۷:۲۵ مهدی شیرکوند
با سلام و قبولی طاعات
ان شا الله لایق باشیم و این دعوت الهی را استجابت کنیم

ما را هم از دعای خیرتان بی نصیب نگذارید

اللهم عجل لولیک الفرج

یا زهرا
سلام:
خوب هستید شما؟؟اپدیت کردم.ممنون می شم سر بزنید.منتظر نظرات خوبتون هستم.ممنون.
«حنان ترک» بازیگر مصری که چندی پیش بعد از مدت‌ها حجاب را اختیار کرده است، از این که دیرهنگام حجاب را برگزیده است، اظهار پشیمانی کرد.«حنان ترک» بازیگر مصری با اشاره به هفت سال تفکر برای انتخاب حجاب، گفت: این دوران، دوران زیانباری بود و ای کاش از روز اول حجاب را انتخاب کرده بودم.
سلام

توفیق بود منم هستم ان شالله .


منتظرم
یاعلی
سلام تو لحظه های آخر به روز شدم!
خوشحالم میکنید قدم رنجه کنید و به کلبه ی آبیم بیاین و رد پاتون به جا بذارین!
التماس دعای فراوان.
خیلی خیلی پستتونو دوست داشتم،ممنون که خبر دادین بیام بخونم،شماهم به من سر بزنید منتظرم
سلام مرسی از حضورت با افتخار لینکتون کردم با اسم وبلاگم لینکم کنید
سلام طاعات قبول
اگر خواستید معرفی کنید کتاب رشد از همین نویسنده را معرفی کنید. به دوستانی هم که کمتر مذهبی هستند یا اصلا نیستند رمان روی ماه خدا را ببوس از مصطفی مستور را معرفی کنید خودتان هم این کتاب را بخونید خوب است قلم و قالب زیبای دارد موفق باشید یا علی دعا فراموش نشود
۱۲ شهریور ۸۹ ، ۰۴:۵۱ الهام (Light Knight )
سلام بر همه ی اونایی که توفیق این نماز شب رو داشتن
اومدم بگم که دستتون درد نکنه بابت این طرح . فوق العاده بود

خدایا شکرت که این توفیق رو به ما دادی
۱۲ شهریور ۸۹ ، ۰۵:۴۵ دیوونه غربتی!
بسم رب المهدی روحی فداه ...
اینم سند رو سیاهی بنده حقیر!
دیر رسیدم ....
دعام کنید ...
۱۲ شهریور ۸۹ ، ۱۱:۲۹ کانون فرهنگی هنری الغدیر خورموج
باعرض سلام خدمت شمادوست عزیز
امبدوارم اطلاعات وعبادات شمامورددرگاه احدیت قرارگرفته باشدوانشاء الله ازشب های قدربهره کافی بردهباشیدبه وبلاگ کانون فرهنگی هنری الغدیر خورموج سر بزنیداگر مایل باشید تبادل کلیک کنیم نظر فراموش نشه حتما درخبرنامه وبلاگ عضوشوید التماس دعا
سلام . . .
طاعات و عبادات قبول انشالله . . .
یک بار دیگه با جواب برخی سوالات نسبت به مهدویت بروزم . . .
با سئوال هایی چون :

نقش زنان در حکومت امام زمان ( عج ) چه می باشد ؟

نقش زنان در ارتباط با امام زمان (عج) و ظهور ایشان چیست ؟

نقش جوانان در زمان حضرت مهدی چیست؟

با این سوالات و پاسخ هاشون بروزم . . .
و منتظر حضور همیشه گرم و صمیمیت . . .
موفق باشی . .
۱۲ شهریور ۸۹ ، ۱۵:۵۱ من یک مسلمانم
وبت عالیه همسنگر به وبم در پلگفا هم با اسم یا علی 110 هم سری بزن و در مورد مطالب نظر بدید.من لینکتون میکنم اگه دوس داشتی یا علی.
۱۲ شهریور ۸۹ ، ۱۹:۴۹ محسن / گروهان سایبری
سلام...

خیلی طرح جالبی بود

و من الله توفیق

به یاد نماز شب های عاشقانه شهدا در نیمه های شب قبل از عملیات و در سنگر های عشق و عاشقی زیر نور خدا ...

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">