جنجال یک سکوت

پیوندها
جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۸۹، ۰۳:۳۵ ب.ظ

تاخیر در نماز از دید مهدی(عج)

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

کاش جمعه هامان همیشه بوی گل نرگس را می داد...

پس نوشت:

خدا قبول کند از لبیک گویان به ضیافت نماز شب دسته جمعی...یاد ما هم کردید؟بنده حقیر که تک تک شما را با ذکر نام یاد کردم انشاالله که عاقبت به خیر شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۱۲

نظرات  (۴۸)

سلام دوست عزیز
خیلی عالی بود . خدا خیرتون بده . موفق و پیروز باشید.
قبولی ارشدتون رو تبریک می گم.
در تمام مراحل زندگی سرفراز
یا علی
التماس دعا
پاسخ:
خیلی ممنون
سلام....ممنون از اینکه یاد بنده های حقیر و ناچیز خدا بودی....التماس دعااا
پاسخ:
حقیر مائیم!
سلام دوست خوبم
خدا روشکر
خدا قسمتم کرد نماز رو و همچنین قولی رو که به شما داده بودم و طرحی که درش شرکت کرده بودم
...............
دیشب تو مجلسی بودم که بوی امامم رو می داد
کاش خدا ببخشه ما رو
و امامان رو بهمون برگردونه
که فداییش بشیم
................
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
کاش...در ظهورشان تعجیل شود
منم یاد همه بودم!
یا علی
پاسخ:
قبول باشه...
۱۲ شهریور ۸۹ ، ۱۷:۰۷ سید محمد جواد طاهری
سلام
اونقدر از نماز شب تعریف کردین که ترغیب شدم به خوندنش.
شما رو به خدا منو هم یادتون نره که یه حاجت فوری دارم.

التماس دعا
یا علی
پاسخ:
حتما...البته اگر قابل باشیم
یاد همه تان بودم
پاسخ:
قبول باشه...
عالی بود آپم فقط باید بگم من 1 ساعت از ساعتی که قرار گذاشته بودم زودتر خوندم دعات ردم به اسم جنجال یک سکوت نمیدونستم اسمت چیه خب.همه رو دعا کردم اما آخرش روم نشد هیچی از خدا بخوام با اینکه یه عالمه چیز میخواستم فقط گفتم خدایا ببخشتم به خاطر همه گناها ونمازا و...
پاسخ:
انشاالله...
سلام

خیلی عالی بود دیشب...خدا قسمت کنه همیشه باعث این اعمال خیر باشید

یا حق
پاسخ:
آمین


کسی یاد مهدی فاطمه (س) هم بود...........؟؟؟

یامهدی ادرکنی (عج)
پاسخ:
انشاالله که صدر همه دعاها تعجیل فرج بوده...
۱۲ شهریور ۸۹ ، ۱۹:۳۱ خورشید عالمتاب
لبیک
اومدم
کیف کردی؟
ایشالا خدا قبول کنه
به روزم
سلام

نمیدونم کسی یاد مهدی فاطمه (س) هم بود ...........؟؟؟

یامهدی ادرکنی (عج)
سلام تمام این شبها و لیالی قدر یاد دوستان بودم خصوص شما همان که باید باشد
پاسخ:
خودتان که بهتر میدانید...خیلی وقتا اسم آدمها با خودشان زمین تا آسمان تفاوت دارد!!
۱۲ شهریور ۸۹ ، ۱۹:۴۰ مهدی شیرکوند
با سلام و قبولی طاعات و عبادات.

خدا قسمت کرد و توانستیم در این فریضه الهی شرکت کنیم

ان شا الله اجرتان را از حضرت ولی عصر (عج) بگیرید.

با آرزوی تعجیل در فرجش.

اللهم عجل لولیک الفرج

یا زهرا
پاسخ:
کاش اگر قرار است اجری برای این طرح معین شود همان ظهور آقا باشد...
سلام.متشکرم-از این برنامه ها باز خبرمون کنید.یاعلی
پاسخ:
یاعلی
سلام
........
تشکر از لطف تان
امید که همیشه در کارهای خیر موفق باشید
پاسخ:
با دعای شما دوستان...
سلام
وب لاگ خوب و مطالب جالبی داری
بازم به من سر بزن
موفق باشی
التماس دعای فراوان
یا حق
سلام و قبول باشه . این که شما یاد ما بودید ، خیلی شیرین و دلپذیره خداوند به توفیقاتتان بیافزاید .
پاسخ:
ممنون
۱۲ شهریور ۸۹ ، ۲۱:۲۱ فاطمه سادات دهقانی
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
بله
توفیق این نماز نصیب بنده حقیر هم شد
التماس دعا
پاسخ:
قبول باشد...
۱۲ شهریور ۸۹ ، ۲۱:۳۴ همسنگر گمنام
سلام دوست عزیز.بله ماهم یاد شما کردیم اما چون اسمتونو فراموش کرده بودم اینطور گفتم:خدایا تمام کسانی به من التماس دعا گفتند چه آنها که یادم هستند و چه آنها که در یادم نیست را به حوائجشان برسان.
خیلی فاز داد.تازه کلی هم تو حرم آقا امام رضا(ع) اطلاع رسانی کردیم.چه با پیامک چه با زبان.
ممنون باهم از اطلاع رسانیتون واسه این عبادت معنوی.
یا مهدی(عج) تا مهدی(عج)
سلام خوب است اما به شرطی بتوانید مدیریتی داشته باشید که با مهربانی باشد نه توهین یعنی از طرف شما افرادی بنویسند مطلب که هم قلم خوبی داشته باشند و هم با چند توهین حتی ناجور از کور در نروند و شرو به .............کنند
دوست خوبم
از شما نمی دونم چجوری تشکر کنم
واقعا ممنونم این خوبی خودتو میرسونه دوست خوبم
راجب دعا میگم
در ضمن من هم برای شما و همه دوستان و خودم از خدا میخوام که در رکاب آقام حضرت مهدی عجل الله باشیم
الهی آمین
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
خدمت در رکاب آقا حضرت مهدی عجل الله را...
سلام

واقعا ممنون که منو هم دعا کردید

راستی خانومی لینک شدید.

منتظرم
یاعلی
پاسخ:
خواهش میکنم...وظیفه بود دعا در حق کسانی که خالصانه برای شرکت در طرح لبیک گفتند...
سلام خوبی ؟
قربون اون آقایی برم که چنین حدیث شریفی رو بیان فرمودند . . .
و چه نیکو فرمودند . . .
ما رو هم در قنوت وتر فراموش نکن . . .
یا حق . . .
التماس دعا . . .
پاسخ:
شما ما را یاد کنید...
۱۳ شهریور ۸۹ ، ۰۱:۳۱ پژواک اندیشه
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
وب زیبایی دارید خدا خیرتون بده.
منم به روزم خوشحال میشم از نظرتون استفاده کنم.
راستی اگر تمایل به تبادل لینک دارید اعلام فرمایید.
سلام
بابت دعوتت بسیار ممنونم
وبلاگ پر محتوایی داری - واقعاً عالی
۱۳ شهریور ۸۹ ، ۰۶:۳۸ آســـــــمانی با طعم خاک...
سلام ...
شرمنده ..چرا دروغ در روز مقرر شده نشد بخونم ... ولی دیشب خدا خواست که شد ...
التماس دعا...
افتخار بزرگیه در یاد مومنی باشی و من این افتخار رو داشتم .. ممنون ..مومن خدا...

التماس دعــــــــــــــا...

سفر کرده...
پاسخ:
قبول باشه...
۱۳ شهریور ۸۹ ، ۰۷:۴۸ منتقم کربلا
جانم جانم جانم
به نظر من بهتریت وبلاگ مخصوصا موزیک و کسی که سخنرانی می کنه عالی دمت گرم
سلام ممنون به یاد بنده حقیر بودید
باز ما رو از دعاهای خیرتون محروم نفرمایید
فوری

عکس هایی از حمله وحشیانه و سازماندهی شده طرفداران علی‌محمد دستغیب به راهپیمایان شیراز
سلام
چون نمی شناسی می گم که برای خوانندگان دیگه هم انگیزه شه.
حقیر به لطف،خواست،رحمت،قدرت، اراده خداوند نه به خواست خودم بلکه به توفیق حق نماز شبم محدود به شب قدر یا ماه رمضان نیست.من تمام سال به یاد شما هستم.
ولی یه نماز شب شما به کل عبادت من می ارزه ان شاء الله.
التماس دعا.
پاسخ:
ما و بقیه دوستان رو محروم نکنید از دعای خیرتون...
برای پرنده‌های انتظار کمی مهربانی بریز!

وقتی تصور می‌کنم که عاشقانه بر سجاده ابر به نماز می‌نشینی، به وجد می‌آیم و دوست دارم که همه وجودم را نثارت کنم....

کاش می دانستم در قنوت نمازت چه خبر است....


راستش را بخواهی برای درمان بی قراری‌هایم تجویز شده که چله نشین نگاه معصوم تو باشم و امروز چهلمین روزی است که در مسجد چشمانت اعتکاف کرده‌ام....

از تو چه پنهان که دیشب را تا صبح ذکر نام ...........
سلام بروز کردم
عرض ادب واحترام ..
یا حق
۱۳ شهریور ۸۹ ، ۱۰:۳۹ دختران باباعطا
سلام علیکم

با ذکر اللهم عجل لولیک الفرج به یاد همه بودم
حاجاتتان روا و عاقبتتان ختم به خیر انشاالله
یا علی
پاسخ:
دعایی که خیلی به آن احتیاج داریم...خیلی...
۱۳ شهریور ۸۹ ، ۱۰:۵۸ (( منتظران ظهور}}((امید}}
سلام

وَ اللهِ لَیَخضِبُها بِدَمِها اِذِ انَبَعَثَ اَشقیها

به خدا قسم که اشقی امت این موی سفیدراباخون سر خضاب خواهد کرد





بِسم الله وَبِالله وَعَلی مِلَّةِ رَسولِ اللهِ فُزْت وَرَبُ الکعبَةِ






سالروزضربت خوردن و شهادت قرآن ناطق ،

اباالائمة المعصومین ،مولای متقیان علی بن ابیطالب

را به همه جهانیان خصوصا منتظران ظهور مهدی

موعود(عج)تسلیت عرض مینمایم





طرح جمعی ختم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان
ثبت نام در این طرح خدا پسندانه تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد

{ شما نیز میتوانید همراه با دوستان خود یک یا چند جزء ویا چند ختم کامل از قرآن کریم راقبول

نمایید (هر جزء که دوست دارید) واز اولماه مبارک رمضان تا آخر ماه مبارک

(هر زمان که موفقباشید) آنرا قرائت نمایید }



{{ هیچگونه محدودیتی در این کار خدا پسندانه نیست }}


لطفا در قسمت نظرات وبلاگ منتظران ظهور آمادگی خود را برای تلاوت هر چند جزء از

قرآن کریم را که موفق هستید اعلام نمایید .


http://goleomid2000.blogfa.com/
سلام ممنون که به یادم بودی منم شما رو دعا کردم
۱۳ شهریور ۸۹ ، ۱۱:۴۸ محسن - قافله شهدا
سلام
کاش......
قبول باشه طاعات و عباداتتون...
من الان طرحتون رو دیدم
خدا قبول کنه از همه....
یاحق
باسلام
و باعرض تشکر از حضور
و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما

به امید آزادی قدس شریف

التماس دعا

یا مهــــــــدی زهــــــــــرای علــــــــــی
علیکم السلام...

واقعا ممنونم .... خیلی ....

خدا ان شاالله فرج حضرت حجت عج را برساند....
پاسخ:
انشاالله....انشاالله....
۱۳ شهریور ۸۹ ، ۱۲:۲۸ یادداشت های یک روزنامه نگار ازاده
سلام دوست عزیز طاعات قبوله حق
از لطفت ممنونم باورکن خیلی احتیاج دارم
امید که خداوند توفیقت بدهد
در پناه حق
پاسخ:
ماهم محتاجیم
سلام
نماز و روزهاتون مورد قبول حق
به روزم
و منتظر دیدن نظرات زیبای شما
یاعلی
مهدیا!
عاشقانت همه یک نام ونشانی دارند
آنکه درعشق توبی نام ونشان است منم!!!
پاسخ:
...
سلام،
ممنون از دعوتتون اما دو حیف: اول اینکه تازه نظرتون رو خوندم. دوم اینکه اذان تو مشهد حدود 4:35دقیقه است.
ولی در هر صورت ممنون. انشاالله سال بعد یا شبی دیگر اگر زنده بودیم حتما در طرحتان شرکت می کنم.
ولی ما هم به نیابت از شما، در حرم رضوی دعاگویتان و سلام گویتان بودیم.
التماس دعا در این چند سحر باقی مانده
پاسخ:
انشاالله در طرح های بعد...
سلام ممنون از لطف شما طاعات و عبادات شما قبول حق


ممنون که به یاد ما بودید ماهم به یاد دوستان بودیم ان شالله که خداوند از همه ماراضی باشه

التماس دعای فراوان
ای کاش بیشتر به خدا نزدیک بودم تا روم می شد اینجا چیزه بیشتری بنویسم...
روم سیاهه...
به نام یه نا شناس دعام کنید.
بسم رب الشهداء والصدیقین

اگــــر دل دلیل است

آورده ایم . . .


سلام

خوبـــــی

قبول باشه طاعات و عبادات ....

امیدوارم موفق باشی

و من الله توفیق

دعا دعا دعا دعا


ای وای بر آن دل که در او سوزی نیست

سـودا زده مهـــر دل افــروزی نیست

روزی که تو بی عشق بسر خواهــــــی برد

ضایـــــع تـر از آن روز تــــو را روزی نیست .
سلام
ممنونم از زحماتتون
اره دعا کردم برا همه ی کسانی که به دلی و امیدی اومدند و گفتند نماز شب میخوند
البته اگه خدا قبول کنه
مطالب وبتون هم عالیه
موفق باشید

گفتم:خدای من,دقایقی بود که در زندگانیم هوس میکردم سر
سنگینم را که پر از دغدغه ی دیروز بود و هراس فردا بر
شانه های صبورت بگذارم , آرام برایت بگویم و بگریم
. در آن لحظات شانه های تو کجا بود؟


بقیشو.......................................
سلام
.......
مردم ستمدیده افغانستان را که درد و رنج را با گوشت و استخوان شان لمس کرده اند، چقدر می شناسیم؟
.............................
به روزم
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۰۰:۲۸ ضربان قلب دو فرشته
سلام بزرگوار
بی نهایت سپاسگزارم
انشالله خیر دنیا و آخرت را ببینی
سلام.خوبی؟امیدوارم که خوب باشی.وب باهالیی داری انشاالله که همیشه یار آقات باشی و کمکش کنی.یه زحمت برات داشتم اگه میتونی کد اهنگتو برام بفرست حسابی رو دلم نشته میخوام داخل وبم قرارش بدم-آپم منتظرت هستم یاعلی التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">