جنجال یک سکوت

پیوندها
شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۸۹، ۱۱:۵۷ ب.ظ

ضیافتی دیگر

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

امروز عصر با یکی از دوستان مشغول مکالمه بودم که ایشان سخن حجة الاسلام علوی تهرانی را برایم بیان کردند که ایشان فرموده اند:دهه آخر ماه رمضان متعلق به امام عصر(عج)است...من هم که استقبال دوستان را در طرح نماز شب دسته جمعی دیدم...گفتم چه خوب است این شب جمعه(که آخرین ثانیه های ماه مبارک را تجربه میکنیم)همه با هم اقامه نماز امام زمان(عج)را داشته باشیم...

می گویند

وقتی دستت بالا می رود به نشانه قنوت

دردانه های اشک می غلتند روی گونه هایت

بهانه آن هم که معلوم است...گناهان من

درست وقتی که دل من سرخوش است از توجه به هوس های بی پایان ومن غرقم در خواسته هایم

این هق هق توست که می لرزاند عرش را...

این شانه های توست که سنگینی این بار گناه من را به دوش می کشد

من مست و خوشحال با تمام نداشته هایم وتو اشک ریزان وشرمنده با تمام داشته هایت...

آقا جان من لیاقت اشک هایت را ندارم...

فقط می خواهم در بی کران عاشقانه های شما با خدا،تمرین عاشقی کنم....فقط همین!

قرار ما:

آخرین شب جمعه ماه مبارک رمضان(همین شب جمعه)از ۱۲شب تا اذان صبح روز جمعه

همه با هم اقامه می کنیم نماز امام زمان(عج) ودعا میکنیم برای سلامتی وتعجیل فرج آن حضرت

(در این مدت هم دعای فرج را هم بسیار بخوانید...از امروز تا آخر رمضان المبارک)

لینک های پیشنهادی:

نود فایده که دعای فرج دارد

چگونه نماز امام زمان(عج)بخوانیم؟

دعا برای امام زمان(عج) چرا؟

دعای فرج بخوانید تا ظهور را درک کنید!

توجه:

دوستی کامنت خصوصی گذاشته بودند برای آنهایی که دلشان فقط به نماز خواندن راضی نمی شود.

مشاهده کامنت این دوستمان

پس نوشت:

برای شرکت در این طرح وشریک شدن در ثواب این طرح لوگوی طرح را در وبلاگ خود قرار دهید(کد لوگو در بخش نظرات ذکر شده است)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۱۳

نظرات  (۱۲۹)

۱۴ شهریور ۸۹ ، ۰۰:۱۰ جنجال یک سکوت
::::... کـــد لوگـــو ....::::

سلام . . .
خدا قوت عزیز . . .
خوب از این طرح های زیبا میزاری هاااااااااااااااا
واقعا کارت درسته . . .
عالی . . .
کد لوگو رو الان میزارم . . .
اون هم چشم وظیفه هست که همیشه تا صبح با معبود عشق بازی کنیم
برای بدست آوردن محبوب . . .
انشالله که قبول بشه . . .
موفق باشی
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۰۱:۲۶ ضربان قلب دو فرشته
سلااااااام
خیلی خیلی ممنون
وای من عاشق نماز امام زمان(عج) هستم
حتما حتما با کمال میل
خدا اجرت بده
سلام حالتون خوبه؟ بسیارزیبابود..موفق باشید
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۰۲:۰۴ صفر عاشقی مهدی
سلام
ممنونم از این دعوت زیبا
ان شالله توفیق باشه حتما
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۰۲:۰۸ مسافر کشتی نجات
اللهم عجل لولیک الفرج.
التماس دعا
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۰۲:۱۱ فاطمه سادات دهقانی
بسم رب المهدی

ان شاالله که توفیق این ضیافت هم نصیبمان شود ...

اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی مدد
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۰۲:۳۰ قلم دانش آموز
سلام.
خسته نباشید.
سلام.
موفق باشید...
ممنون بابت تبریک...سر فرصت حتما پست هاتون رو می خونم
دعا کنید سال بعد ما هم دانشگاه تهرانی شیم.....
توفیقی باشه حتما


ممنون از این ایده های با حال
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۰۲:۴۷ همسنگر گمنام
انشالله که این بارهم توفیق حضور در این عبادت بزرگ را داشته باشیم .ممنون که از بروز رسانی خود منو با خبر می کنید.التماس دعا
یا مهدی(عج) تا مهدی(عج)
سلام آجی
طرحت عالیه
اجرت با خود آقا امام زمان(عج)
تف به ریا منم هستم......
البته اگه قابل باشیم
التماس دعا
سلام.دوست دارم تو این کار شرکت کنم.یادآوری کنین لطفا
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۰۲:۵۲ آســـــــمانی با طعم خاک...
سلام ...
انشالله عمری باشه هستیم ...
التماس دعا ..

به امید ظهور...
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۰۲:۵۷ •.ღ فاطمه خانوم ღ.•
سلاااام

ممنوووووووووووووووووووووووووووون که خبرم کردی

انشاالله اگه قابل باشم ...

التماس دعا از همگی
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۰۳:۳۳ الهام (Light Knight )
سلام



وااااااااااااااای
غوغا میکنی با این ضیافت ها

منم ان شاء الله میخوام تو طرح شرکت کنم

بازم سپاس

ولی من یه سوالی دارم : من فکر میکردم نماز امام زمان رو باید بعد از اذان صبح روز جمعه خوند! درست نیس؟
پاسخ:
التماســ دعا
طرح نماز شب دسته جمعی شرکت کردم
اجتون با امام زمان
نماز برا اقا هم هستم
ســـــــــــــلام.
خیلی خیلی ممنونم که خبر میدین و سر میزنین،واقعا مفید بود:
بازم بیاین کلبه من.
من به مدرسه می رفتم تا درس بخوانم

تو به مدرسه می رفتی به تو گفته بودند باید دکتر شوی

او هم به مدرسه می رفت اما نمی دانست چرا

.....
موفق باشید
التماس دعا
به نام خدا

امرتان امر مطاع!
التماس دعا
یا علی
خدایا برسان فرج مولایمان را
الهم عجل لولیک الفرج
سلام جنجال سکوت

ممنون که خبرم کردی

طرح خوبیه

التماس دعا
سلام
باشه این یکی رو آخرین بار 2 ماه پیش و جمکران خوندم.باشه مشتاق و عاشق.
ایاک نعبد وایاک نستعین...
التماس دعا


ممنونم

۱۴ شهریور ۸۹ ، ۰۷:۳۰ زهرا قدیانی
ممنون بابت دعوت:)
سلام بزرگوار
خیلی وبلاگ پر محتوایی دارید موفق باشید
التماس دعا
سلام عزیز خیلی خیلی عالیه ، حتما حتما میخونم و چقدر خوب میشه که همیشه ازینجور طرحها داشته باشید
دستتون درد نکنه
سلام.
ان شاالله...

مضاعف باشید...
یا علی
عزیز لوگو توی وبلاگم نمایش داده نمیشه اما لینکت کردم
سلام
ممنون خبرم کردی... حتما.

اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
سلام
طاعات و عباداتتون قبول
و
موجب خشنودی حضرت ولی عصر(عج)
سلام وعرض ادب
ممنون که دعوتم کردید
یا حق التماس دعا
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۱۰:۱۹ راحله**سیاه_سفید**
اللهم العجل الولیک الفرج

•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*• ==---جوانان منتظر==--- .¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*
•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*• ==---جوانان منتظر==--- .¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*

سلام....

خسته نباشین ....

طاعات و عبادات قبول انشالله.....راستی این سخنرانی وبتون محشره خیلی خیلی عالیه

التماس دعا...

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

آقا نگاهت جای آهوهاست می دانم

دستان پاکت مثل من تنهاست می دانم

آقا دلت در هیچ ظرفی جا نمی گیرد

جای دل تو وسعت دریاست می دانم

برگشتنت در قلبهای مرده ی مردم

همرنگ طوفانی ترین دریاست می دانم

آقا اگر تو بر نمی گردی دلیل آن

در چشمهای پرگناه ماست می دانم

جای سرانگشتان پر نورت در این ظلمت

مانند رد باد بر شنهاست می دانم

در باور کوتاه این مردم نمی گنجی

وقتی بیایی اول دعواست می دانم

ای کاش برگردی که بعد از این همه دوری

یکباره حس بودنت زیباست می دانم

کی باز می گردی ؟ برایم بودن با تو

زیباترین آرامش دنیاست می دانم

تو باز می گردی اگر امروز نه! فردا

از آتشی که در دلم بر پاست می دانم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*• ==---جوانان منتظر==--- .¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*
•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*• ==---جوانان منتظر==--- .¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*
سلام وبتون عالیه خوشحال می شم سری هم به من بزنید
دعاکنید توفیق داشته باشیم موقع اجرای طرح جمکران باشیم
سلام.
ممنون از اینکه اطلاع دادید.
انشا الله که توفیقشو داشته باشم.
راستی با اجازتون لینکتون کردیم.
التماس دعا.
یا حق!
ببخشید یادم رفت بپرسم منظورتون اینه که در طول اون مدت فرصت هست نماز بخونیم یا اینکه از شب تا اذان صبح بیدار باشیم و علاوه بر نماز دعا بخونیم؟
بدونم تا انشا الله درستش رو انجام بدم.
یا حق!
پاسخ:
ما که اگه قسمت بشه تصمیم داریم احیا بگیریم...انشاالله
سلام..التماس دعا برای فرج اقا
امام زمان نگهدارت باشه . التماس دعا. من وبلاگت رو تو لینکام میذارم تو هم اگه سلیقت گرفت بزار. www.safi2013.blogfa.com
www.gorgannohe.blogfa.com
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۱۲:۴۷ اللهی به امید خودت
به نام خدا
سلام بابت زحماتی که می کشید ممنونم انشاالله عاقبتتان ختم به خیر شود ازآنجائی که برادران اهل سنت می گویند یکی از خرافات شیعه اعتقاد به امامی غائب است ازشما خواهش داریم که به آدرس زیر رفته وکتاب اثبات زنده بودن امام زمان(عج)رادانلود کنید ودر اینترنت پخش کنید
آدرس: http://monji2010.rozblog.com
سلام
ممنون، این گل ها برا تو اند! زحمت کشیدی

خودم یه فکرایی کردم که تو اینجور مواقع بهت زحمت ندم
ایشالله بتونم جبران کنم البته نه کاملا ! اجر این کارو فقط امام زمان میتونه بده...
سلام.

حتما حتما نماز حضرت را در آخرین شب جمعه ی ماه مبارک میخونم
از الان گوشیمو یادآور کردم

انشاءالله خدا قسمتم کنه
در هر صورت ما را از دعا فراموش نکنید

یاعلی
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۱۳:۳۱ پژواک اندیشه
روی تو گل انداخت زشرم گنه ما
ما از گل روی تو خجالت نکشیدیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
ممنون که سر زدی
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۱۳:۴۷ منتظر المهدی
بسم رب المهدی
سلام
طرحت عالیه
ان شاالله که توفیق این ضیافت هم نصیبمان شود ...
ممنون که دعوتم کردید
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
به روی دو دیده منت!!!!
سلام
و التماس دعا
ممنون از دعوت آسمونی تون ...

حتــــــــــــــــــما
سلام این نماز چه جوریه؟فک نکنم بتونم لبیک بگم شرمنده به خاطر یه دلایلی اما اگه میشه واسم توضیح بده اگه بتونم حتما لبیک!
راستی دانشگاه آزاد انتخاب اولم قبولیدم آزاد تهران شمال رشته حقوقولی هیچکس واس ازاد بم تبریک نگفت همه گفتن بروبابا اینو که میدونستیم قبول میشی. همه قسم میخوردن رو قبولیمدعا کن اون اصلیه خوب باشه.ممنون
یعنی من با این پست فیلتر خواهم شد ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
آفرین وبت شاهکاره
سلام . . .
ای امام خوبی ها :
روزی گذشت و باز آن نگاه پر معنایت را دیدم . . .
دیدم که با تعجب نگاه می کردی و به من می گفتی ؟
مگه دو روز پیش نمی گفتی یابن الحسن ؟
بابا جان منم مهدی امامت . . .
ولی باز گوش هام شنوا نبود و داشتم گناه می کردم . . .
دیدم داری اشک هایت را پاک می کنی . . .
گفتی همتون دو روز اول یاد من هستید . . .
اصلا به فکر من که هیچ به فکر خودتونم نیستید . . .
وقتی میگی یابن الحسن و من رو صدا میزنی . . .
یا باید مثل من باشی . . .
یا الکی زخم به دل من نزنی . . .
گوش هایم بدهکار نبود . . .
باز احساس کردم مثل نوح دستانت را بردی بالا و فرمودی :
خدایا امت جدم رسول الله من رو تکذیب کردند با اعمالشون . . .
خودت کمکم کن . . .
می روم و می روم در انتهای جاده چراغی می بینم . . .
و زیر آن مردی که تکیه داده به نور خدا . . .
و با زمزمه هایش آرام آرام میگوید . . .
خدایا من جلوی اون بنده اون جوری گفتم . . .
تو مجازاتش نکنی ها ؟
من هنوزم دوسش دارم . . .
اون باز به یاد من هست . . .
سرش به سنگ می خوره . . .
خدایا مشکلاتش رو رفع به خیر کن . . .
من هنوزم امامشم . . .
بعد آرام چشمه ی نور اشک هایش را پاک می کند و باز می گوید . . .
خدا به حق من مهدی بر این امت . . .
گناهان عزیزانم !!!!!!!!!! را ببخش که توی ارحم الراحمین . . .
بعد که می بینه خدا بخشیده میاد دوباره پیش من و بدون اینکه من ببینمش . . .
دست محبت به سرم میکشه و میگه ای کاش این همه دوستت داشتم تو هم من رو
دوست داشتی . . .
وباز راهی جاده ی انتظار میشه و آرام آرام قدم بر میداره . . .
تا سرنوشت آدمیان بر وفق حکمت الهی پیش بره . . .
اللهم عجل لولیک الفرج . . .
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۱۵:۵۵ مسافر آدینه
ممنون از دعوتتون و معذرت بابت تاخیرم و عدم شرکت در ضیافت های قبلی....
لوگوتون روی صفحه وب نیومد.
به شرط حیات و توفیق خوشحال می شم در این ضیافت شرکت کنم
سلام بازم طرح جالب احسنت ...خداخیرتون بده ...........
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۱۶:۱۵ بانوی منتظر
سلام!
ممنون از دعوتتون...
واقعا ما تحمل اشک های آقا را نداریم...
اجرتان با آقا...
با ارزوی تعجیل در فرج آقا...
موفق باشید و التماس دعا!
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۱۶:۱۵ طلوعی دوباره را بنگر
به نام خدا
سلام...
انشاالله..حتما...
وبلاگتون سرشار از حس ...
اللهم عجل لولیک الفرج....یا حق..
با سلام

حالا جمعه قبلی نشد توی روزهای باقی مونده حتما میخونم انشاالله !

التماس دعا - یا حق !
سلام

واقعا وب پر محتوا و آموزنده ای داری

آپت بسیار جالبه
سلام
چطوری؟
ایشالا اینم اگه قسمت شه تو حرم امام رضا بخونم
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۱۶:۳۲ یادداشت های یک روزنامه نگار ازاده
سلام
خداقوت همرزم
خیلی وبلاگ بامعنا و خوبی داری
سخنرانی خوبی هم زمینه گذاشتی ادم دوست داره فقط گوش کنه و استفاده ببره
افرین به این حسن انتخاب
التماس دعا اخوی
Logoed
سلام
ممنون از طرح خوبت
انجام این امور توفیق میخواد
خدا کنه به من هم توفیق بدن که بتونم کار خیر و خوب انجام بدم
شاید این جمعه بیاید..................شاید........
برای تعجیل در ظهورش صلوات
سلام خیلی قشنگ نظر گذاشته بودید حق با شماس هرچی خدا میخواد
سلام.کدو وبم نمیخونه چی کار کنم؟
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۱۹:۰۷ یادداشت های یک روزنامهنگار ازاده
سلام اخوی
بخوان دعای فرج دعا اثر دارد
دعا کبوتر عشق است بال و پر دارد....
بهامید ظهور اقایمان افرین به شما که سرباز ولایت هستید ما راهم دعا کن
به امید ظهور
سلام...

قبول باشه ان شاالله...

ما هم به یادتون بودیم...

اگه عمری باشه و قسمت بشه....

الهم عجل لولیک الفرج...

به امید ظهور صاحب الزمان...
۱۵ شهریور ۸۹ ، ۰۰:۱۳ محسن / گروهان سایبری
سلام

ما ها که قمی هستیم سعی میکنیم با دوستان جمکران باشیم

اگر لایق بدانند و راهمان دهند

به کرم امام زمان امیدواریم

لوگوی زیبای طرح هم زینت بخش وبلاگ گروهان سایبری شد

یا علی
سلام
آقا خوب هستید؟ایام به کام هست؟
عوامل انجام شد
انشالله که تحقق پیدا میکنه بزودی...
در پناه خدا معید باشید
دعا یادتون نره تو رو خدا
سلام

با موضوع:"موشک های نرم!" بروزم.


منتظرم
یاعلی
سلام.امیدوارم لحظاتتونو با شادی سپری کنین.پست جدیدم خوندنیه واقعا.عنوانش هست:وداع و دیگر هیچ!!
آخرین پست من در وبلاگ فریاد خاموشی خواهد بود و پرونده این وبلاگ بسته میشه
با حضورتون دلگرمی میدین
سلام ممنون که به ماسرزدیدوب زیبایی داریدلطفادرصورت تبادل لینک مارابانام منتظران مهدی سپس شمابفرماییدتاماشماراباچه نامی لینک کنیم.
۱۵ شهریور ۸۹ ، ۰۹:۴۳ دیوونه غربتی!
بسم رب المهدی روحی فداه

وقتی دستت بالا می رود به نشانه قنوت ... دردانه های اشک می غلتند روی گونه هایت ... بهانه آن هم که معلوم است...
گناهان من
آره والله ...

بنده حقیر رو هم دعا کنید ...
سلام . . .
خوبی ؟
این بار با چند تا سوال بروزم . . .
سوال هایی که خدا از ما نمی پرسه ؟
امکانش هست ؟
با این دنیای ما امکانش هست . . .
چند سوالی که خدا از ما نمی پرسه . . .
منتظر حضور همیشه گرم و صمصمیت هستم . . .
البته با حرف دلت
سر زنده و پایدار باشی
به سلامتی درست شد.
۱۵ شهریور ۸۹ ، ۱۱:۵۰ هم عهدان منتظر-2
بسم رب المهدی
مطلبتان عالی و در خور تحسین است.
یاحق
سلام دوست من طاعات وعبادات شما قبول درگاه حق بسیار زیبا بود استفاده کردم .
سلام
امروز سحر هم آقای جمشیدی میگفت این دهی مال آقاست
طرح خوبیه
به امید ظهور آقا
سلام دوست عزیز
و بنده خوب خدا
و سرباز امام زمان
شرمنده کمی دیر خدمت رسیدم
این افتخاری برای من هست
چشم حتما حتما
التماس دعا
یاعلی
ممنون از دعوتت.
سلام
ماجور باشید
یاعلی
۱۵ شهریور ۸۹ ، ۱۵:۲۹ بی قرار زهرا( س )
خداوندا تقدیرم را زیبا بنویس ، کمک کن آنچه تو زود خواهی من دیر نخواهم و آنچه تو دیر خواهی من زود نخواهم
سلام امیدوارم لیاقت خواندن نماز شب را داشته باشیم.
۱۵ شهریور ۸۹ ، ۱۶:۰۲ نگاه ساکت باران.....
سلام.....

انشا الله......

خیلی از کارتون خوشم اومد......دعا کنید خدا توفیق انجامش رو بده......

در پناه حق....
سلام ممنون از دعوتتون خیلی خوشحال شدم

اگه لیاقت داشته باشم حتما در این طرح شرکت می کنم خداوند از شما راضی باشه

التماس دعا
سلام دوست من

من تازه کارم و تازه وبلاگ درست کردم

خوشحال میشم کمکم کنید و تنهام نزارید

##""##""##""##""##""##""##

چند سوال خیلی مهم چند وفته منو دیوونه کرده :

سوال ١ : چقدر به حرفهایی که میزنی عمل می کنی؟

سوال ٢ : آیا آنچه در ظاهر و عیان میگی در باطن بهش اعتقاد داری؟

سوال ٣ : به باورهات و حرفات واقعا ایمان داری یا الکی فقط شعار میدی؟

دوست من به این سوالات جواب بده !

آیا واقعا به آنچه که میگیم ایمان داریم؟

اگر ایمان داریم و ظاهر و باطن مون یکیه چرا پس اینقدر مشکلات داریم؟

منتظر پاسخ هاتون هستم
سلام

ممنون از دعوتتون .....

با افتخار لینک شدید

و الله من التوفیق

یا حق
۱۵ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۳۰ فدائی سید خراسانی
سلام.... خسته نباشید
فوری.....فوری....
با گزارش از روز راهپیمائی مردم شیراز در روز قدس که با وحشی گری های شاگردان علی محمد دستغیب حاشیه ساز شد و نامه شهید بزرگوار دستغیب درباره علی محمد دستغیب و عکسهای مربوط به مجروحین آن حادثه به روزم.....
منتظر شما و نظرتان درباره حادثه
ممنونم...یا علی
سلام
دوست عزیز
ممنون از اینکه با قدوم مبارکتون چراغ وبم رو روشن کردید
وبا بزرگواری چند خطی به یادگار نوشتید
امیدوارم باز هم به وبم تشریف بیارین
منتظر حضور گرمتون هستم
حاجتاتون روا
در پناه خدا
سلام . اصلا انتظار نداشتم به این زودی دوباره دعوت بشم.
خدایا شکرت که به این زودی دعامو مستجاب کردی.
ممنون از این دعوت اگه خدا بخواد حتما شرکت میکنم. طرح لوگو رو هم تو وبم گذاشتم.
التماس دعا
سلام خسته نباشید
شرمنده اینجا گرفتاری زیاد شده کمتر میتونم خدمت برسم
کتاب چه معرفی نمودیدو جوابشان چه بود؟
رشد چگونه بود؟
نایب الزیاره هستیم
سلام خیلی ممنون که منو هم لایق این دعوت دونستید به این دعوت چه میشه گفت جز لبیک
من هستم تو هم باش
یا الله
سلام و عرض ارادت
قبول باشه

پوزش از این که دیر لبیک گفتیم ولی خب گفتیم.

التماس دعا
یا مهدی
یا الله

سلام

شهر آسمانی با خاطره ای از سرباز عراقی به نقل از پا به پای باران به روز شده.

التماس دعا
یا مهدی
سلام اخوی
صفحه زیبایی نقش زدی.اجرکم عندالله
خوشحال می شیم به ما سر بزنید و نظراتتون رو برامون به یادگار بذارید.
به قول خودتون:طلبه منتظر لبیک شماست!
یا علی
فی امان الله
سلام...اگر خدا توفیق داد حتما
سلام دوست خوبم
دیدم تو پستهای قبلی ارمیا نظر داشتین وظیفه دیدم دعوتتون کنم برا دیدن قسمت جدیدش
شمایی که همیشه همراه منید رو صاحب وبلاگ خودم میدونم
ممنونم از محبت های همیشگی تون ارمیا رو آپ کردم البته عذر منو قبول کنین که این بار کمی طول کشید آپ کردن این داستان زیبا و از اینکه معطلتون گذاشتم منو ببخشید
منتظرتون هستم بیاین مطالعه کنین و مثل همیشه نظر های زیباتونو منتظرم و حتی به دوستان هم سفارش کنین
منتتظرتون هستم
یا علی
ما را هم دعا...
سلام مطالب زیبایی گذاشتید خداقوت.
حتما فیلمهای " ازدواج به سبک ایرونی " و "طلاق به سبک ایرونی" رو دیدید یا شنیدید؟! اما اگه خواستید فیلمنامه "شبهای قدر به سبک زاهدانی" رو ببینید به این وبلاگ سری بزنید و نظرات قشنگ خودتون رو برام بذارید.
خوشحال میشم.
WWW.MOMTAD.BLOGFA.COM
سلام اجرتون با امام زمان(عج)
ممنون از دعوتت

تا باشه از این ضیافت ها باشه

خیلی دلم برای نماز امام زمان تنگ شده

ممنون از یاد آوریت

--------------------------------

من هم با مطلبی تحت عنوان "رژیم غذایی اسلامی" به روزم

خوشحال میمش بهم سر بزنی
۱۶ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۱۶ مهدی فاطمه پس کی می آیی؟
سلام
...........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..................................
با افتخار لینک شدید
یا علی
سلام


قلب (داستان شیرین ازدواج) از زمانی به تپش می افتد که در دالان پر پیچ و خم زندگی، پای انتخاب تنها یک گزینه پیش می آید.


با مطلب جدیدی در خصوص هم کفوی های ازدواج آپم...

.
سلام خسته نباشید عارف راه حق شبهای آخر میهمانی بارانی آمد یاد کویر فقرا هم باشید یا مهدی
وبلاگ مفید و خوبی دارید
التماس دعا
سلام...

ممنون از بابت مطلبی که لینکش رو گذاشتید برام.... عجیب بود!!!

به نظر شما هنوزم باید صبر کرد؟!؟؟ یعنی عمدی در کار دختران باحجاب نیست؟؟!؟ من چند روزه دارم به این متن نگاه می کنم و فکر می کنم و .... شبای قدر گذشت, چرا اصلاح نشد؟!؟؟؟
http://hijabs.blogfa.com/
سلام و عرض ادب و خسته نباشید ببخشید من بر عکس دیگر دوستان اول شما را لینک میکنم و همچنین اگه کد لوگو داشتی بهم بدید تا بزارم تو وبم چون خدا را شکر هم مسیریم ایشالله موفق باشی منم با یه وب کوچولو در خدمتم و اگرم کاربراتون از دایل آپ استفاده میکنند یه وبلاگ ساده ترم دارم ممنون میشم لینکم کنید و اگرم زحمتی نیست ممنون میشم که کد لوگومم قرار بدی
اینم آدرس وبلاگا اولیش همون کم حجم تره؟
http://aleyasinj.blogfa.com/
بعدیشم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها:
http://www.fatemiyeh1431.blogfa.com/
اینم هیئت آل یاسین
خلاصه من در خدمتم ممنون از شما اگه مورد تاییدت بودم بلینک و هرکدوم را بیشتر دوست داشتی ممنون میشم بهم ایراداشونم بگی
یا علی التماس دعا
http://aleyasinjoneiran.blogfa.com/
سلام
ضمن التماس دعای شدید برای این دو سه شب باقی مونده
آپیم
یاعلی
ما را خبر نکردید
اما خودمان خبردار شدیم
بسم رب الشهداء والصدیقین

ســـلام

خـوبـــــی

قبول باشه طاعات و عبادات شما ...

مـــرا می فهمــی ؟

مــن تـــو را می خواهــــم

و

همـــین

ساده تـــرین قصه یــــک انســـان است.

تـــو

مـــرا می خوانــــی

مـــن

تـــو را ناب تریــن شعــــر زمان می دانـــم.

و

تــو

هـــم

مـی دانـــی

تـا ابـــد در دل مــن می مانــــــی . . .

دعا فراموش نشه....

سلام
ممنونم بابت حضورتون
از پست خوبتون استفاده کردم
التماس دعا
سلام مرسی که مطلع کردی ان شاالله همه نماز امام زمان را بخونیم
قال الامام المهدی المَُتَظَر: ما نظر خود را از شما بر نمی گیریم و فراموشتان نمی کنیم
----------------------------

با سلام خدمت شما محب اهل بیت،
در آرزوی چنان فطریم، که نمازش را امام، مهدی فاطمه باشد، در امان و سلامت.
پیشاپیش فرا رسیدن عید فطر،روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد.
خدا خیرتون بده بابت راه اندازی این طرح های معنوی
چشمانتون به زیارت آقا روشن انشالله

----------------------------
اللهم عجل لولیک الفرج
محفلی کوچک تشکیل داده ایم برای بحث و مناظره
و منتظر شما برای شرکت
خوش حال می شیم اگه شما در آن شرکت کنید
انجمن نیایش http://2111760frum.mihanbb.com/
۱۷ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۵۵ انصارالشهدا
سلام

وقتی نفس گرفته دلم از هوایتان
یعنی منم که زنده ام از دستهایتان
داوودمن!دوباره بخوان تا که عالمی
ایمان بیاورد به طنین صدایتان
از این همه سحر که گذشته است ی شود
یک شب نصیب این دلم آیا دعایتان؟
تا قبله عبادت چشمانتان شود
دیگر بیا بگو که کجا هست جایتان
این اشتراک چشم من و چشم خیس توست
من گریه ام به کشته کرب و بلایتان
آقا اجازه می دهی هر وقت آمدی
نقاشی ام کنند مرا زیر پایتان
یکروز عاشقانه تو از راه می رسی
آنروز واجبست بمیرم برایتان

طرحتون عالیه
امیدواریم ما هم این سعادت رو داشته باشیم.
باز هم منتظر زیارت شما هستیم
التماس دعا
یا علی
۱۷ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۵۷ منتظر المهدی
(¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------

عید فطر مبارک
فرازهایی از دعای وداع امام سجاد(ع) با ماه رمضان:
بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا...
بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها...
بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی...
بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.

تا ز رویت گرفته ام روزه
جز به یادت نکرده ام افطار
چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم…
اللهم عجل لولیک الفرج
* التماس دعا*
هدیه ی روز بیست و هشتم
* و من ادی فیه فرضا کان له ثواب من ادی سبعین فریضه فیما سواء من الشهور

و کسی که نماز واجبی را در این ماه بخواند برایش ثواب کسی است که هفتاد نماز واجب در غیر این ماه بخواند.
سلام بزرگوار.
اول کاری لازم به ذکر که بگم پستاتون خیلی خوبه،به دل بنده که شدید نشست و خیلی زحمت کشیدین:)
دوم که به روز شدم خوشحال میشم تشریف بیارید
خیلی خیلی التماس دعـــــــــــــــــــــــا
سلام علیکم
دوست دارید شما هم خدا و آقاجون را خوشحال کنید؟
اما متفاوت !!!
پس در صورت تمایل در ختم دیار مُتَرَصِّد شرکت کنید.
این ختم با بقیه ختم ها فرق دارد !!!

التماس دعا
یا الله...
سلام. محکوم کنیم فکر و گفته پلید کشیش آمریکایی را !
میهمانی دارد تمام می شود
با صاحب خانه چه عکسی گرفته ای؟
انتظارش انتظارم سیر کرد
آنکه میخواهد بیاید دیر کرد
تا به کی در انتظارش دیده بر در دوختن
آمدن رفتن ندیدن سوختن.........
متشکرم از حضور گرم شما
خیلی خوشحالم که اینجا رو پیدا کردم.
من شما رو لینک کردم.
اگه خواستین با نام مریم خوبیها
یا مهدی
امشب ز پشت ابرها بیرون نیامد ماه

بشکن غرق را ماه من، بیرون بیا امشب

عیدتون مبارک
۱۸ شهریور ۸۹ ، ۱۹:۵۶ الهام (Light Knight )
از 12 شب تا اذان صبح فرصت داریم درسته؟
اینو فهمیدم مرسی
ولی اینکه از 12 شب فلرصت داریم یعنی میشه همون 12 شب خوندش دیگه؟؟؟؟ آره؟؟
سلام بالاخره موفق شدم ممنون
سلام
عیدتون مبارک
وبلاگ زیبایی داری
به منم سر بزن اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
پایدار و عاشق باشی
سلام
واقعا طرح جالبی بود. بنده هم همراه دوستان توی این طرح شرکت کردم. یک پیشنهاد داشتم اگه ممکنه این طرح رو هر هفته جمعه ادامه بدید!!

یازهرا! التماس دعا
میشه یه خواهش کنم ...
آهنگ وبتو عوض کن لطفا ...
پاسخ:
بنظرم یه تلنگره...که فراموش نکنیم شهدا وخونواده هاشونو...
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۹:۴۸ آفتابگردان
و اینکه پایان [ همه امور ]به سوى پروردگارتوست « 42»


و این اوست که می خنداند و می گریاند « 43»

و هم اوست که می میراند و زنده می کند « 44»



»

و پدید آوردن جهان دیگر بر عهده اوست ، « 47»



و اوست که شما را توانگر کرد و سرمایه قابل ذخیره بخشید ، « 48»(2)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">