جنجال یک سکوت

پیوندها
دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۸۹، ۱۲:۲۲ ق.ظ

دلم خون است...

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

دلم خون است بیشتر از آن بی...ها که هتک کردند حرمت کتابمان را از....

از صداوسیما...

بله ...صداوسیما...

اصلا دوست دارم هرجا کم آوردم گیر بدهم به این صدا وسیما...

دلم خون است از صدا وسیما بخاطر اینکه بعد از ۲۴ ساعت از گذشتن از این واقعه شرم آور

ساعت ۷ خبر پخش میکند وبه همان اندازه وقت میگذارد برای این خبر ومحکوم کردن آن

که در خبرهای بعدش وقت می گذارد برای منشور کوروش!!

خدایا برای صداوسیما یک جامعه اسلامی هتک حرمت قرآن به اندازه منشور کورورش اهمیت دارد نه بیشتر؟؟!!

آن هم از پیام وزیر امور خارجه با آنهمه خونسردی کامل در محکوم کردن این رفتار بی شرمانه...

خدایا...پس چرا در قلب من این همه آشوب است؟چرا پس آنها این قدر بیخیال وخونسردند؟خدایا...!

پس نوشت:

فعلا مانده ام این همه شکایت را چگونه ببرم در محضر امام زمان(عج)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۲۲