جنجال یک سکوت

پیوندها
چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۸۹، ۰۱:۲۴ ق.ظ

فأین تذهبون؟

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

به بهانه روز سینما...

بیست ویک شهریور روز سینمابود...اما مانده ام از هنرنمایی های کدام بخش فرهنگی مان بگویم

از ترویج ضد اسلامی در فیلم هایمان یا تئاتر هایمان یا...

می دانید؟...اصلا حرفم نمی آید الان...

خسته شدم از بس انتقاد کردم....داریم به کجا می رویم....؟

وزارت فرهنگ وارشاد تو داری به کجا می روی؟

حرف ها در لینک های زیر گویای همه چیز است

لینک های تاسف بار:

تئاتری با حرکاتی غیر اسلامی در تئاتر شهر تهران همراه با عکس هایی تاسف بار

تعجب نکنید...اینجا ایران است...آنچه مشاهده میکنید جلوه ایست از هنر ایرانی

لینک فوری:

طومار اعتراض به اهانت به قرآن...شما هم امضا کنید!

پس نوشت:

فعلا مهم ترین دغدغه مان همان اهانت به قرآن است

فقط دارم جمع وتفریق میکنم تا محاسبه کنم آستانه تحملم را

ببینم با این وضع موجود دیدن چنین تصاویری(لینک های بالا)چه بلایی می آورد سر کاسه ی صبرم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۲۴

نظرات  (۵۲)

سلام . . .
دیدم لینک ها . . .
اینجا واقعا ایرانه ؟
به خاطر همین اشخاص و کارهاشونه که خیلی ها نسبت به دین و دیانت و مذهب
کشور بد بین میشن . . .
و همش تقصیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیه . . .
کجای اسلام گفته اینجوری باشن ؟
دست بمال به هم و لب ها رو بمالن و . . .
همش تقصیر وزارت فرهنگ و ارشاده . . .
همه از وزیر قبلی انتقاد کردند . . .
و عوض شد ایشون اومد . . .
حالا بدتر هم شده . . .
به خدا اینا رو به رهبر نشون نیمدن . . .
و امیدوارم که ندن .. .. ..
دور از جونش دق می کنه اینا رو ببینه . . .
همشون جلوی آقا سوسک میشن و دم از اسلام میزنن . . .
بعد که میان این ور هزار تا غلط می کنند . . .
حالم گرفته شد
ممنون از اطلاع رسانیت . . .
موفق باشی
به قول یکی از دوستان
آدم نفسش می گیره ... احساس خفگی بهم دست میده با دیدن و شنیدن اینها...

اللهم اجعل عاقبت امورنا خـــیــــــرا ...
۲۱ شهریور ۸۹ ، ۱۲:۱۴ ستاره(لیلی و مجنون قرن 21)
اوووووووووووووووووق ق ق ق ق ق ق ق ق ق ق ق ق ق

.
.
.
.
الان هیچ نظر دیگه ای نمیتونم بدم ،
ببخشید.
کاش ندیده بودم
سلام
خدا قوت
از بذل عنایت شما به همسنگر و سنگر خاکی خودتان بسیار ممنونم...
با روایتی از شهدا ...
به روزم .
منتظر نگاه پاکتان هستم ...
شهادت نصیبتون ...
سالم و خسته نیاشید
باید دید بعد انقلاب چه کسانی کم فروشی کردند شهدا که سنگ تمام گذاشتند پس مقصر و کم فروش کیست؟
راستی از ان دوستتان چه خبر؟
رشد را خواندین؟
سلام
این که تئاتر و از دانشجوهای تازه کار
خب دیگه پشت صحنه فیلم و سینما معلومه که.....
البته به نظر من این باز هم بر می گرده به اسلامی سازی علوم
و بومی سازی و تولید علم
چرا که دانشجوی رشته هنر درساش به تمامه و فقط وفقط ترجمه ای هست
ووقتی که درسها ترجمه امثال سینماگران هالیوود باشه ایا توقعی جز این باید داشته باشیم؟؟؟!!!
نرود میخ اهنین درسنگ
سلام
شهدا کجایید که قران اتیش میزنن
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8906210538
یا علی
با عرض سلام
ما اعتقاد داریم بایدولی فقیه احکام اسلام را در کشور عملی کند
س چرا جلوی این کارها را نمی گیرد؟
این از وضع تئاتر این از وضع سینما این از وضع کلاس های موسیقی این از وضع خلاف شرع مشایی و طرفداری احمدی نژاد این از وضع موسیقی در رادیو و تلویزیون(بیشتر رادیو) این از وضع....
البته من هنوز هم می گویم بهتر از آقای خامنه ای برای انتصاب به این امر کس دیگری نیست
ولی از ایشان خیلی خیلی انتقاد دارم
چرا دانشگاه ها زن مرد قاطی هستند مگر این نیست که رسول الله صلی الله علیه وآله در روایتی می گویند که حتی زن و مردها در پیاده رو جدا از هم حرکت کنند وزنها یک طرف ومردها یک طرف
به کجا داریم می رویم..........؟؟؟؟
چرا این قدر فقیر در جامعه زیاد است فقط هربار که من از حرم مطهر رضوی تا خانه می آمدم چه قدر آدم به من اظهار عجز کردند بی خود که نیست
حالا شما بگو کمیته امدا کمک می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما چند سال پیش یکی می شناختم که کمیته به اون کمک می کرد ولی چه قدر ماه شش هزار تومان به کجای این زن میرسه؟
واقعا ناراحت شدم وقتی دیدم در کتاب اندیشه های اسلامی دانشگاه پیام نور نوشته است بعد از نام پیغمبر اکرم:صلی الله علیه و سلم این یعنی چه ینی ترویج باطل در دانشگاه ها ایران
وقتی در پرسش وپاسخ (مدرسه پریزاد )در مشهد بودم وپرسش وپاسخ عمومی بود وآن فرد کارشناس داشت از مطاعن عمر لعنت الله علیه وکفرش می گفت و اینکه هیچ خدمتی به اسلام نکرده دیدم یک نفر گفت تو کتاب های دانشگاهی می نویسند عمر خدماتی داشته
واقعا که...
اینم از حکومت اسلامی
می گیم نمی تونم زنها را مجبور به رعایت حجاب کنیم
ولی کاری ها را که می توانیم انجام دهیم
دولت نمی تواند اجبار کند که معلمها ،کارکنان بانک و... باحجاب باشند یا حداقل باحجابها از مزایای بیشتری برخوردار باشند چرا نمی کنند این حرفی است که در سخنان آیه الله مکارم به وضوح مشخص است
مثل حرم مطهر علی ابن موسی علیه السلام
چرا بانک به وام ها دیرکرد می دهد
این عین ربا وحرام است(مراجع می گویند)
پس کو عمل به قوانین اسلام................کو...........
یاعلی - التماس دعا
بسم رب الشهداء والصدیقین


ســــلام

خــوبـــــــی

زائــــــری چـــون مهدی صــاحب زمان دارد بقیع...



چــــون،

چشــــم تــو

دل مـی بـرد از

گـوشــــه نشینـــان

همـــراه تـو بـودن گنـــه از جانــب ما نیـست......

و من الله توفیق

دعا فراموش نشـــه
با سلام

واقعا تعجب کردم وقتی عکسهای تئاتر رو دیدم!!! جدا این نمایش جایزه بهترین رو برده ؟؟؟ مگه داورهای جشنواره چه کسایی هستن که به مسائل فرهنگی هیچ توجهی ندارن ؟؟؟؟

حالا جدا از این که فرهنگ بدی از طریق سینما و تئاتر داره منتقل میشه ، موضوع دیگه فیلمهای به اصطلاح طنزی است که داره تولید میشه و واقعا فیلمهای پرت و پلایی هستن . جلوی این فیلمهای هم باید گرفته بشه . این دیگه دست مردم هست که از این فیلم های استقبال نکنن و از این طریق باعث بشن که خود به خود این فیلم ها از روی پرده برن کنار !!!

اول باید به مردم آگاهی داد ... در این صورت از فیلم ها و نمایشهایی استقبال میشه که ارزشی هستن و یه چیزی به آدم یاد میدن یا حداقل مفرح به معنای واقعی هستن .

آگاهی مردم توی این زمینه واقعا شرطه !!!!!!!!!!!

انشاالله که مسئولان هر چه زودتر به این مسائل رسیدگی کنن !!!

یا حق !
سلام . . .
کجا آتیش زدند ؟
کی ؟
تو رو خدا زودتر بگو . . .
ای وااااااااااااااااااای
خدا لعنتشون کنه . . .
ای خدا ظهور آقامون رو برسون . . .
وحشتناک بود، وحشتناک تر اینکه عادی شده میگن اقتضای این هنره(!) این تو جیه ها حالم ادم و بد تر از خود کار به هم میزنه حالم از هر چی روشنفکره به هم میخوره مرتضی اوینی(اعلی الله مقامه) میگفت که نطفه ی روشنفکر تو غرب بسته شده و قبله اش هم همونجاست ...
یه چیز بگم؟!
نظر شخصیه گفتن قران سوزی قراره راه بیفته یه موج اعتراض به پاشد(بی حضور پر رنگ ایران) انصراف دادن اگه شدید تر بود این اتفاق نمی افتاد(با حضور محوری و پر رنگ ایران) خوب میدونیم که برای خیلی جاها سر خط صادر میکنیم و خیلی ها چشمشون به ماست...فقط نمیدونم چرا با این وجود عقب میمونیم اولین بار هم نیست...
سلام.بقیه رو نمیدونم.اما من که بی دعوت اومدملینکتونو دیدم.خیلی دردناک بود.من یه بار تئاتر شهر رفتم.اما به این افتضاحی نبود.البته زیاد خوبم نبود.
آتش کشیدن قرآن ها رو که نمیدونم چی بگم.نمیدونم امام زمان چه جوری صبر میکنن.
اللهم عجل لولیک الفرج
ضمن عرض سلام
از شما دعوت می کنم که در نظرخواهی وبلاگ "کنج دنج" شرکت نمایید!
قبلا از همکاری شما متشکرم!
گوشه نشین
خیلی تأسف بار و ناراحت کننده بود.
اینا که اینقدر زحمت کشیدن،خوب حجابشونم بر میداشتن دیگه؟
واقعا کسی نیست جلوی اینا رو بگیره؟!
مگه تئاتر مثل خیلی چیزای دیگه خطوط و خط قرمز براش تعریف نشده؟
پس جای قانون کجاست؟
منم این هنرنمایی ست آیا؟!
واقعا سنگ تمام گذاشته بودند در به سخره گرفتن حجاب
چه میگوییم چه میکینم و چه میخواهیم
؟
زمانه ی غریبی ست!

فکر نمی کنم از این به بعد هم بیشتر به این چیزها اهمیت بدن...

پسرفتشون ارجح تر از پیشرفتشونه!
سلام

دلمون خون شد از دیدن این همه هرزگی.
فردا هم ازشون به عنوان هنرمند تقدیر میشه!!!

عزیزم یه سر بزن وبم.
میخوام یه کاری شروع کنیم.
رو شما هم حساب کردما!
بیا لطفا

منتظرم
یاعلی
سلام
دل همه مان خون است، گرفته است....
دیگر نمی توانم قران را از خودم دور کنم، دیگر همه جا قران خواهیم خواند، در اتوبوس، مترو، مهمانی، کلاس و مدرسه و دانشگاه
تازه قدرش را دانسته ام...
احساس می کنم حوادث با سرعت عجیبی به سوی ظهور پیش می رود
بسم رب الحسین.
اللهم عجل لولیک الفرج.
اللهم احفظ نائب المهدی امامن الخامنه ای.

دل پر از در است.به که بگوییم. از کجا بگوییم . چه بگوییم .
فقط می توان گفت که آقا و رهبرمون خیلی تنهاست و متاسفانه خیلی از مردم جامعه شیعه امام زمانمون ( حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)) را هم فراموش کردن .
انشاالله آقا خودش بیاید و غم های جامعه شیعه را برطرف سازد.
(( با اجازه لینک شدید ))
التماس دعا داریم.
یا علی.
۲۵ شهریور ۸۹ ، ۰۴:۱۸ کوچیکه شما احمدم
سلام
حال شما واقعا مرحبا
خدای خیلی عالیه
منو ببخشید امدم تو وبلاگتو
من کیم
اقا نمیخواد بیاید وبلاگم
خجالت میکشم
جونم
خودمو درست میکنم
قول میدم
میشه بهتون سر بزنم
سلام از اطلاع رسانیتون ممنون...عکس ها رو دیدم وافعا متاثر شدم...وافعا باید چی کار کرد از این همه وقاحت؟! نظرتون راجع به اعتراض به صورت تجمع چیه؟ با دانشگاه های دیگه هم می شه ازتباط گرفت و یه کار دست جمعی کرد...این طوری که نمی شه فقط بشینیم و از راه دور محکوم کنیم...دیروز تو یه سایتی رفتم که یه فیلم ویدو گذاشته بود که یه ایرانی قرآن می سوزوند و ....
سلام

با موضوع اهانت به قرآن به روزم
یا صاحب الزمان!تو ببین بی قراری ام / چشمان منتظر به در واشک وزاری ام
عمریست من نشسته وجام میم تهیست / ساقی بیا وتازه نما می گساری ام . . .
آموخته ام که وقتی نا امید میشوم خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود و عاشقانه انتظار میکشدکه به رحمت او بار دیگر امیدوار شوم... آموخته ام که اگر به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهتر از آنرا فراهم خواهد کرد...
سلام
آقا مطالبتون عالیه ...
یا علی
ما راهم دعا...
سلام

تشکر از حضورتان
شرمنده دیر پاسخ نظر میدم
چند روزی مسافرت بودم
منتظر نظرات سازنده و پربار بعدی تان هستم

خداوند لعنت شان کند اما به قول دوستی اسلام هر روز زنده تر میشود

باز هم در ارتباط باشید
با سلام
واقعا نمی‌دونم چی بگم
لینک‌های تکان‌دهنده‌ای بودند
نمی‌دونم چرا این‌همه بی‌بندوباری هست و مسؤولان‌ ما با حقوق‌های میلیونی‌شون نشستن زیر کولر و خوش هستن و فکر می‌کنن دارن کار می‌کنن
یا علی
۲۵ شهریور ۸۹ ، ۱۶:۵۳ سردار بی نشان
وسلام نام خداست
سلام
خدا قوت
واقعا وضع فیلم های سینمایی مون خرابه...مضمون هاش و هم که کنار بذاریم اوضاع ظاهریش هم....
عالی بود....

منم به یه موضوع جدید پرداختم که شاید در مورد شنیده باشین...
البته تازه نیست اما داغ دل خیلی ها رو تازه می کنه...
بهم سر بزنین
یا زهرا
۲۵ شهریور ۸۹ ، ۱۶:۵۹ سردار بی نشان
وسلام نام خداست
سلام
خدا قوت...
عالی بود...
حرف دل ما بود...
اوضاع فیلم های سینماییمون که عجیب داغونه....
کسی هم به روی خودش نمیاره...

منم به یه موضوع جدید پرداختم که شاید در موردش شنیده باشین...
البته تازه نیست اما داغ دل خیلی ها رو تازه می کنه...
بهم سر بزنین
یا زهرا
سلام

وضعیت افتضاح شده...بعضی وقت ها به سرم می زنه بی خیال بشم ولی نمی شه...

از وضعیت تاتر ها که نگو این عکس ها که خوبه....من 5..6 سال پیش رفته بودم تاتر یوسف و زلیخا..اون که دیگه نگو....تازه در طول اجرا هم خواننده یه خانم داشتند که صدای آقا در بین اون می امد...

با مطلب "جوزدگی" در راستای مسائل امروزه جامعه و اهانت به قرآن به روزیم....وقت کردید به ما سر بزنید

یا حق
۲۵ شهریور ۸۹ ، ۲۰:۵۳ فرهاد(بدم میاد از بارونی که نمیاد)
سلام
مرسی که امدی من سرم خیلی شلوغ بود این چند روز
ببخشید
من میرم لینک ها رو بخونم
۲۵ شهریور ۸۹ ، ۲۱:۳۴ همسنگر گمنام
سلام همسنگر.
به لطف حق آپم.
در مورد فراماسونر و صهیونیسم و شیطان پرستان.
نظرتون کارساز خواهد بود مطمئنا.
یا مهدی(عج) تا مهدی(عج)
با سلام

دیدید فرمایشات رهبر عزیزمون رو امشب ؟؟؟ چقدر زیبا گفتند که باید به این مسئله (قرآن سوزی) به شکل یک موضوعی نگاه کنیم که باعث میشه قرآن بیشتر شناخته بشه و نورانیتش بیش از پیش در جهان گسترده میشه انشاالله !

به لطف خدا از این به بعد ضعف و زبونی آمریکا و دوستدارانش بیشتر معلوم میشه و حقانیت قرآن شناخته تر انشاالله !

برای ظهور امام زمان و سلامتی رهبر صلوات !

یا حق !
۲۶ شهریور ۸۹ ، ۰۲:۳۵ فدائی سید خراسانی
واقعا متاسفم از این همه بی بند و باری
سلام
مشهد بودم و به یاد همه دوستان!
فعلا از زور خستگی چشمام باز نمیشه
بعدا در مورد خواهم نوشت شدیدا!!!!!!

یا علی
سلام خوبی ؟
روز های خوبی رو در پیش داشته باشی . . .
امروز با یک داستان زندگی بروزم . . .
داستانی مملو از عشق و جدایی . . .
داستانی که می تونه تاثیر بزرگی روی همه بزاره . . .
منتظر حضور گرمت هستم . . .
سر افراز و زنده دل باشی . . .
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام.خسته نباشید.
وبلاگ جالب و فعالی دارید.
در جواب سوالتون باید بگم فکر کنم اگر کسی جلو دار نباشد تا دم در جهنم!!!!!!!
پذیرای حضور گرمتون در وبلاگم هستم.
به امید ظهور دولت یار
التماس دعا
یا حق
سلام

همه مدعیان آزادی این گونه اند

وبلاگ بصیرت دانشجویی را هک کردند
زندگی شاید آن لبخندی ست ، که دریغش کردیم

زندگی زمزمه پاک حیات ست ، میان دو سکوت

زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست

لحظه آمدن و رفتن ما ، تنهایی ست

من دلم می خواهد

قدر این خاطره را دریابیم

...................................

به اطلاع می رسانم برای حضور در سایت "کلام شیرین"

به آدرس زیر مراجعه نمایید.

www.malakbanoo.ir

منتظر حضور صمیمانه شما هستم.
۲۶ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۱۷ صراط الفلاح
بقیه الله خیر لکم ان کنتم مومنین

با عرض سلام ،
خدایتعالی صبر و اجرتان دهد.
من که هیچوقت حاضر نیستم وقتم را به دیدن فیلم یا تئاتری که
با شئونات دین مان مغایرت دارد ، صرف کنم .
افسوس که همه این ها خارج از صراط مستقیم دین مثل غذای مسموم
به خورد مردم داده میشود . غذای مسمو م ، جسم را نابود می کند و این غذاهای
مسموم روح را به خواب غفلتی که اگر ادامه یابد به مرگ روحی منجر میشود .
تاجایی که دیگر دل علاقه ای به معنویت و خدایتعالی نخواهد داشت و موعظه ها در او بی تاثیر خواهد بود .
مطلبی تقدیم شده که امیدوارم مورد توجه تان قرار گیرد
و خدایتعالی را بیش از پیش قسم می دهیم که در ظهور
مولای مان تعجیل بفرماید و کسانی را که به کتاب خدا بی حرمتی
کردند به دست با کفایت آن حضرت به سزای اعمالشان برساند .
التماس دعا .
سینما؟
چه واژه غریبی برای چادرم
چادر من از سینما بدش میآید!
از جوانانی که دم در سینما که دائم در حال چشم چرانی دختران آراسته به اصطلاح مسلمان است گرفته... تا فیلم هایی که تنها نقش چادرم در آنها بازی نقش تحقیر است
چادرم به من گفت: من سینما را دوست ندارم...
هر وقت خواستم سینما بروم چادرم به من گفت نرو.... من سینما را دوست ندارم
هوالحــــی الذی لا یموت


سلام

خوبـــــی

چه خبرا ؟؟؟

خوش میگذره ؟؟؟؟

خوش باشی همیشه ...


شبـــا گریــــه کنــــــم

روزا بخنـــــــدم

کــه تا دشمن ندونه حال و دردم

اگـــه دشمن بدونه حال و دردم

بـــــرم

زیـــــر

زمین و بــــر نگردم

اگـــــه

یار منــــو دیــــدی به خلوت

بگــــو

ای بی وفـــــا

ای بی مروت

منـــــو ول کردی و رفتی به غربت

نگفتی بر ســـــر صادق چه اومد

نــــه یادم میکنی
نــــه میری از یاد



دعا یادت نره


۲۷ شهریور ۸۹ ، ۰۰:۱۴ بچه های دانشکده حقوق تبریز
سلام
به روزم با:بزرگداشت استاد سید محمدحسین بهجت تبریزی(شهریار)
سلام ببخشید ولی من احساس میکنم به غیر از دو مورد بقیه نظرام غیر خصوصی بودن همین که به نظرم بها دادین خیلی ممنونم
ممنون
وقتی برخی مدیران در مناصب فرهنگی، از خودشون حد جدید حجاب اختراع می کنند و مثلا در فیلم ها، اجازه بدون پوشش بودن بخشی از گردن و غیره را صادر می نمایند، باید هر روز هم منتظر عقب تر رفتن این حدود من در آوردی باشیم. لازم است که همه مسوولین فرهنگی، حداقل در محصولات فرهنگی، حد مجاز را همان حد شرعی حجاب بدانند و از آن کوتاه نیایند تا کار به اینجاها نکشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">