جنجال یک سکوت

پیوندها
جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۸۹، ۱۱:۴۹ ب.ظ

من کبوتر بقیع ام...

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

به بهانه روز تخریب بقیع...

آی کبوتر که نشستی روی گنبد طلا / هرکجا پرمیکشی تو حرم امام رضا

من کبوتر بقیع ام با تو خیلی فرق دارم / جای گنبد سرمو به روی خاکا میذارم

خونه قشنگ تو کجا و این خونه کجا / گنبد طلا کجا قبرای ویرونه کجا

اونجا هرکی میپره طائر افلاکی میشه / تو بقیع بال وپر کبوترا خاکی میشه

اون جا خادما با زائر آقا مهربونن / اینجا زائرا رو از کنار قبرا میرونن

تو که هرشب میسوزه صدتا چراغ دور وبرت / به امام رضا بگو غریب تویی یا مادرت؟

پس نوشت:

مدینه رفته ها فقط غربت بقیع را می فهمند....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۲۶

نظرات  (۱۹)

به شب تار من رسیده سحر
پر شده این دلم ز خون جگر
کسی تنها تر از دلم ندیده
بی کسی بند صبرم و بریده
دیگه جونم خدا به لب رسیده
از غم و غصه شده حال من پریشون
باغ امید من رو زده باد خزون
روضه میخونه برا غریبیم آسمون

غربت و مظلومیت میراث این خاندان است
شیعه باید غریب و مظلوم باشد وگر نه باید در خود شک کند!
اما باز هم میان تمام غمها
فدای تشنگی لبانت ای گل زهرا
سلام
خانواده ایند که غریب دنیا امدند و غریب زیستند و غریب ماندند چه آنکه ما به ادعا پیروانشان نیز هم در حقشان اجحافها کرده ایم
با سلام

جای همه دوستان خالی ... همین سه ماه پیش آنجا بودم !

باور کردنی نیست غربتی که توی بقیع وجود داره . باید بری ببینی تا حس کنی !

باید دید که شیعه آنجا چه جوری اشک میریزد و خون دل میخورد !

باید دید که وهابی ها در آنجا چه رفتار توهین آمیزی دارند با شیعه و حتی سنی ها !

توی بقیع نوشته ای وجود داره که به چهار زبان نوشته شده و یکی از آن زبانها فارسی است . نوشته که نباید مرده ها رو گرامی داشت . نوشته وقتی یکی مرد دیگه مرده و نباید ازش یاد کرد حتی اگر ائمه (ع) باشند ! از حضرت علی حدیث نوشته که چه و چه !!!!!! و فقط توی ترجمه فارسی این نوشته که است که بعد از درود بر پیامبر(ص) بر خاندانش نیز درود فرستاده شده است .

یکی از نگهبانان وهابی توی چشم من زل زد و با خشم تمام گفت که انتم فی ضلال مبین !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

هیچی بهش نگفتم چون بهمون گفته بودن که باهاشون بحث نکنیم ... ولی توی دلم خیلی چیزها بهش گفتم ... !!!!!!!

به امید روزی که آقا امام زمان (عج) ظهور کنند و همه آل ابوسفیان نابود شوند ! آمین !

یا حق !
ای اشنای بیشتر با ازادی به چند پست قبلتر با عنوان
آزادیکلمه ای که بسیار به او ظلم شده رجوع کنی
سلام.خوبی؟امیدوارم که خوب باشی.باز با وبت حال کردم.ممنون که آپ میکنی.منم آپم منتظرت هستم یاعلی.
میدونی من همه جا رفتم ! ولی نمیدونم چرا مشمول اون شعر معروف شدم که هیچ کجا برای من کرب و بلا نمی شود !

وقتی هم که تو از بقیع میگی من دیوانه وار دلتنگ کربلا میشم !

دمش گرم ما رو یه بار دیوانه کرده برای تمام عمر !

یاعلی
شلام وب جالب و دشمن شکنی داری واقعا خسته نباشی

بهم سر بزن اگه دوست داشتی

دعام کن
سلام
در جواب
اخطار نامه سر گشاده به رهبر
..................
منتظر دیدن نظرات زیبایتان هستم
یاعلی
سلام


دل را بردید مدینه.......
سلام
از لطف شما در این مدت بی نهایت ممنونم و عذرخواهم بابت تاخیرم در پاسخگویی
باور بفرمایید در همه وقت ،هم شب های قدر و هم اعتکاف به یاد دوستان خوبم بودم
سلام -

شنیده ایم

فلسطین اولین مسئله دنیای اسلام است

اما سوال من ؟
سلام
منم اعتماد به نفسم و حفظ کردم
منتظرت هستم با آپ جدید
با پست مخروط ناقص به روزم
۲۷ شهریور ۸۹ ، ۱۲:۵۹ الهام (Light Knight )
مدینه رفته ها فقط غربت بقیع را می فهمند....

با این جمله ی جگر سوز بد جور موافقم !
سلام
مطالب خوبی در مورد مهدویت دارم

ممنون که سرزدی
به دوستاتم بگو خوشحال میشم مهمونم بشن


به امید ظهور
۲۷ شهریور ۸۹ ، ۱۴:۴۰ فدائی سید خراسانی
با عرض سلام و خسته نباشی
با شبهه قرآنی سوم با سوال((دریکی از آیات قرآن، الله می گوید: ما از رگ گردن به شما نزدیک تریم(ق/16) و در جای دیگر می گوید: الله بر روی تختش نشسته(حدید/4) و در جای دیگر می گوید: تخت الله بر روی آب بنا شده است(هود/7) از مجموع این 3 آیه چنین بر می آید که در کنار رگ گردن آن قدر آب وجود دارد که تخت الله بر روی آب شناور است و الله نیز بر روی آن تخت نشسته است!!!!)) به روزم....
منتظر حضور گرم و با برکت شما دوست عزیز
سلام . . .
همیشه توی هیئت ها به امام حسن (ع) میگیم . . .
آقا جان . . .
آخر یه روز شیعه برات حرم می سازه . . .
کریم کاری به جز جود و کرم نداره . . .
آقام توی مدینه است ولی حرم نداره . . .
دلم رو آتیش زدی با پ . ن . . .
انشالله قسمت بشه و برم منم درک کنم . . .
موفق باشی
ما نرفتیم

ولی بغض که میکنیم

دلمان پر که میکشد

غصه که میخوریم

سلام

حتی کبوترهای بقیع هم غربت بقیع را نمی فهمند

حتی مدینه رفته ها هم غربت بقیع را نمی فهمند

همه می روند وبقیع می ماند
۲۰ دی ۹۰ ، ۱۳:۱۹ سروش اس ام اس
با سلام
شرکت سروش اس ام اس در نظر دارد در راستای ترویج فرهنگ دینی سامانه ارسال و دریافت فقط با هزینه 10000 تومان با تمامی امکانات در اختیار وبلاگهای ارزشی قرار دهد.
شما میتوانید برای سفارش پنل کاربری اس ام اس و 2 شماره 9و 8 رقمی رایگان به سایت:www.soroushsms.ir
سرویس پیام کوتاه :www.soroushsms.net
soroushsms@gmail.com
majidst92@yahoo.com
تلفنهای دفتر مرکزی:
05117661791
05117659289
پشتیبانی خارج از ساعت اداری:
09392906660
تماس بگیریدو درخواست خود را مبنی بر فعال سازی این سامانه اعلام فرمایید.
با تشکر طاهری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">