جنجال یک سکوت

پیوندها
يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۸۹، ۰۱:۴۹ ب.ظ

این متن ها برای تو بابا نمی شود...

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

این پست پیشکشی به نویسنده گمنام مثل پدرم  و همچنین تمامی فرزندان معظم شهدا

هر چند به قول معروف...این متن ها برای تو بابا نمی شود...

مهمان خانه ی وبلاگی ات که می شوم ، غرق می شوم لابلای دلتنگی ها...

از نوشته هایت گرفته تا آن نوایی که گذاشتی،چشمانم را هوایی می کنند که ببارند...دست هایم محافظ صورتم می شود ودلم رها می شود در جاده تردید...تا من یک برزخی شوم...!

می گویند این روزها بوی دفاع مقدس را می دهد،البته من مدت هاست مشامم کور شده...این بوهای بهشتی را خیلی وقتست استشمام نمی کنم...

مدت هاست دلم را خوش کرده ام به اینکه...این روزها که آمد...چند خطی را خط خطی کنم و بگذارم توی چارچوب وبلاگم و احیانا با جمله ای هم آخرش این هفته را گرامی بدارم و...

اما....هیچ وقت نشده دلم را بگذارم کنار دل امثال شما...ببینم در این روزگاری که خیلی ها قد علم کرده اند وبا تمام بی حیثیتی خطاب به پدرانتان می گویند:"می خواستند نروند...مگر ما مجبورشان کرده بودیم؟!"چند بار شده چشمانتان دریا شود؟چند بار شده بغضی گلویتان را ببلعد وشما را مجبور کند استغاثه کنید به وسعت سبز روح پدرتان؟چند بار شده دوست داشته باشید پدرتان را از رویاهایتان بکشید بیرون و خودتان را رها کنید در آغوشش؟

دوست دلتنگم!دغدغه های روزمره ام را که می گذارم کنار دلتنگی هایت....از شرم سرخ میشوند و آب می شوند ومحو...

کاش می شد با آن دستی که سال هاست میزبان دست آسمانی پدرت شده یکی می زدی زیر گوشم تا یادم نرود دلیل نفس کشیدن بی دغدغه ی این روزهایم ،خانه ایست که سال هاست رنگ پدر به خود ندیده است...!

لینک های پیشنهادی:

زنی که 17 سال سر مزار پسرش زندگی کرد!

من منشور کوروش نمی خواهم،قرآنم را پس بده!

یادواره عروج سرخ(شما هم دعوتید)

پس نوشت:

دوستان فرزند شهید!اگر غرق در روزمرگی هایمان،بی تفاوت از کنارتان گذشتیم ونپرسیدیم که ثانیه های تنهایی تان را با که قسمت می کنید...مبادا آه بکشید...بزرگی کنید...حلالمان کنید!


+تصویر این پست عکسیست ازمزار شهدای گمنام دانشگاهمان،نوای وبلاگ هم نوای وب دوست عزیزم  نویسنده گمنام مثل پدرم

+کامنت دیده بان در مورد سهمیه خانواده شهدا حرف دل من هم بود:پدر دادند ، سهمیه گرفتند!
هر کسی اعتراض دارد و مرد عمل است ؛ پدر بدهد ، سهمیه بگیرد!

+دریا لباس خاکی پدرم بود برایمان نوشت:دلخسته از سهمیه هایی که هیچ کس باور نکرد سهم مرا سر کشیده است ...

+دوستانی که در کامنت ها فکر کردند بنده هم از خیل فرزندان معظم شهدا هستم باید بگویم متاسفانه این افتخار نصیب بنده نشده...در ضمن فرزندان شهدا بزرگوارتر از اینند که زخم زبان های دیگران را بازگو کنند...این جور دلتنگی هایشان را با خودشان قسمت میکنند معمولا...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۲۸

نظرات  (۱۴۶)

عکس /دستی

بیا
باشه؟
یا الله...
خیلیها هم هستند که هرگز نمی گن می خواستن نرن
سخت است
سخت
سخت
و سخت تر از اینکه در باورمان بگنجد
حتی کار با زیر گوش زدن حل نمیشود
بیداری این رویا جور دیگری است
یاعلی
مهدی .........................
سخت است
سخت
سخت
و سخت تر از اینکه در باورمان بگنجد
حتی کار با زیر گوش زدن حل نمیشود
بیداری این رویا جور دیگری است
یاعلی
مهدی .........................
سلام
یا حسین
..............
راستش وقتی اپتون رو دیدم
دلم گرفت
از خودم که ادعای عشق شهدا رو دارم
دلم گرفت
شهدا شرمنده ام
.....
یاحسین
بسم رب الشهداء والصدیقین


بعد از شهداء مـــا چه کردیم ؟ ؟ ؟

سلام

خوب هستین

به حرف دیگران بی اهمیت باش

مهم نیست

بذار هرکی هر چی دلش میخواد بگه

منم برادر شهید هستم هنوز جنازش بر نگشته

خیلی از دوستای خودم بعضی وقت ها بهم تیکه میندازن

ولی مهم نیست برام

چون اونها می دونستند برای کی و کجا دارن میرن

خدا جای حق نشسته

صبر و سکوت

ای داد بی داد

کیه که درک کنه

کیه که بفهمه

شهادت بر ترین معراج عشق است...

و . . .

دعا یادت نره



ندانست فراموش کرد یا نخواند؟!
مسئله حل شدنی ست؟!
۲۸ شهریور ۸۹ ، ۱۶:۰۱ گمنام (یه پوتین یه پلاک)
بسم رب الشهدا

چشمان مادرم چند سالی است که بارانی است...
هوای شلمچه را دارد...
هوای رفتن به دعای کمیل...
هوای مارش عملیات...
هوای دیدن تو را دارد بی معرفت...
حداقل یک بار دیگر...
راضی به همان یه استخوان...
یه پوتین...
یه پلاک...
ولی اینها گذشت و بچه های شهدای دفاع مقدس بزرگ شدند...
آنقدر بزرگ شدند که حقارت خیلی ها برایشان علنی شد...
حقارت آنهایی که سهمیه ای خواندند مارا...
آنهایی که توی بنیاد شهید صدایشان را روی مادر شهید بلند کردند که...
آنهایی که جنگ ارث آنها بود که...
آنهایی که...
داغ کردم...
بذار برگردم به همون روح پاک کودکی...
............
امروز که مامان برایم املا میگفت همه را غلط غلوط میخواند و گریه میکرد. چشمهایش دارد کور میشود. این درس شهید هم ...
کاش تو برایم املا میگفتی...
بعد از املا کارتون علی کوچولو رو دیدم. این مادرشه، مادر علی، مامان خوبش، چه مهربونه، علی کوچولو، اینو میدونه، اینم باباشه، چه خالیه جاش، رفته به جبهه، خدا به همراش ...
پس کی میایی...
پسرت سید
پاسخ:
حلالمان کنید...سید...
سلام.
شهدا فقط شرمنده ایم...!
کاشکی ما را ببخشید.
متنتون فوق العاده بود..کاشکی تلنگری که به چشمهام خورد تا بارونی بشوند به دلم می خورد..تا از من فقط ی احساس شرمندگی نمونه!!!!
اگه اجازه بدید تو آپ جدیدم با موضوع هفته مقدس چند جمله ای از این اپ زیباتون بذارم.
اجرتون با شهدا و ارباب شهدا
پاسخ:
مشکلی نیست...برداشت آزاد است!
امروز مطلبی را می خواندم که در مورد سهمیه و اینها بود!
صحبت های پسر شهید کاظمی بود!
حرفش حق بود و بس!
پدر دادند ، سهمیه گرفتند!
هر کسی اعتراض دارد و مرد عمل است ؛ پدر بدهد ، سهمیه بگیرد!
اما
پدر پدر پدر
ای کاش می بود
یا علی
پاسخ:
هر کسی اعتراض دارد پدر بدهد سهمیه بگیرد!
در دفتر شعر من صدا پنهان است
یک رود پر از ستاره در جریان است
من در سر خود ابر زیادی دارم
جیب کلمات من پر از باران است

مطلب زیبا و تاثیر گذاری بود

خوشحال میشم سری هم به ما بزنید و نظر قشنگتون رو بدید
به قول یه شاعری که دوستش دارم:
دلم از گردش دوران شده سیر فراق یار جانی کرده ام پیر.....
راستی سلام
دلم گرفت همین
سلام

همین الان داشتم به نوای سید مرتضی گوش می دادم.... آخ که چقدر دلتنگم این روزا ... همه چیز دست به دست هم داده...

×××
رود پرسید ز کوه : زیر این سقف کبود راز ماندن در چیست؟
گفت: در رفتن تو
کوه پرسید : ومن؟ گفت: در ماندن تو
بلبلی گفت: و من؟ خنده ای کرد و گفت: در غزلخوانی تو

آه از آن آبادی که در آن کوه رَوَد،رود مرداب شود و در آن بلبل سرگشته سرش را به گریبان ببرد و نخواند دیگر...
من و تو بلبل و کوه و رودیم
راز ماندن جز
در خواندن من، ماندن تو، رفتن یاران نیست بدان!!
و ما چه کردیم؟؟ نه ماندیم نه خواندیم .. .. ..
...
دست هایم خالی است چه بگویم؟!
مطلب زیبایی بود.
هر چی بهشون هیچی نمی گی،یه چیزی هم طلبکار می شن.
بعضی ها این جورین دیگه!
زیبا بود واقعا زیبا
به نام خدا

سلام

هرگاه خواستم از شهدا بنویسم این قلم بی بضاعت ننوشت تنها دستو پازد

http://hovalsame.mihanblog.com/post/7

یاحق
سلام
عالی بود
کاش همیشه یادشون بودیم چه هفته ی دفاع مقدس چه هفته های دیگه
یه عده آدم فداکاری بی منت کردند اون وقت یه عده آدم دیگه منت نرفتنشون و رو سر ما می گذارند
پدر دادند ، سهمیه گرفتند!
.
.
شهدا ... شرمنده ایم ...

سکوت و دیگر هیچ!!
۲۸ شهریور ۸۹ ، ۱۹:۱۸ دختران باباعطا
سلام علیکم
از ابراز همدردیتون ممنون
البته ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم. گوشمون از این حرفا پره. دودش تو چشم خودشون میره.
یا علی
سلام

ممنون از حضور گرمتون.

من کمتر از اون هستم که در مورد این پست کامنت بزارم.
واقعا در مورد شهدا و خانواده شهدا چی میشه گفت و چی باید نوشت..!؟!؟

کاش نظرتونو در مورد پستی که من گذاشتم گفته بوین.. اینکه آیا این مطلب رو تایید می کنید یا نه؟؟

یا حق
پاسخ:
نظر دادیم...!
۲۸ شهریور ۸۹ ، ۱۹:۳۸ سرباز گمنام
مطالب خوبی داری... ممنون که به ما هم سر زدی ..

لبیک یا خامنه ای
نه بابا می دهیم و نه برادر که سهمیه بگیریم
بابا می دهیم و برادر که دینمان بماند
اسلاممان بماند
دیگران هر چه می خواهند بگویند
کاش می شد ما هم برویم
ما هم در اره دفاع از دین خدا کشته شویم
کاش ما هم می رفتیم
یا لیتنا کنا معک
و امرز هم می توان رفت به آن گونه که آنان رفتند
اما در راه آنان به نوعی دیگر
همراه می شوی با من جوان هم وطنم؟
که برای دین خدا سر بدهیم ...
ممنون از این پست.
کمی لااقل کمی از دین خودتو ادا کردی
باور کن . . .
افسوس
۲۸ شهریور ۸۹ ، ۲۲:۳۵ منیره سادات
سلام
ای کاش فقط مسئله ی سهمیه بود!؟!
دل خانواده های شهدا شاید از شنیدن این حرف ها خیلی نگیره وبه این نیش وکنایه هاعادت کرده باشن وباهاش کناربیان اما فکرنکنم بتونن با وضعیت حاکم برجامعه مخصوصا توشهرتهران کناربیان.
وقتی گاهی دل ما ازاین وضعیت میگیره خب مسلمه دل خانواده های شهدا خون میشه وقتی میبینن همون ارزشهایی داره زیرپاگذاشته میشه که شهدا برای اون ارزشها ازجونشون وازهمون بچه هایی که الان یتیم اند گذشتن!
تازه باوبلاگت آشنا شدم
مطالب قبلی هم خوندم واستفاده کردم
مخصوصا 2 پست اخیرت،عالی بود×
موفق باشی دخترعمه...
مولا علی یارت...
سلام این عبارت "کاش می شد با آن دستی که سال هاست میزبان دست آسمانی پدرت شده یکی می زدی زیر گوشم تا یادم نرود دلیل نفس کشیدن بی دغدغه ی این روزهایم ،خانه ایست که سال هاست رنگ پدر به خود ندیده است...!" فوق العاده است
قبلنا منم دعوت می شدم اینجا اما چند صباحیست صاحب خونه مارو لایق نمی دونه اما چه می شه کرد مهمونا گاهی سمجند...
ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست
حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست؟
یادشان گرامی...راهشان پر رهرو
سلام

چشم ...

انشاالله اگر لایق باشم نائب الزیاره خواهم بود ...
سلام

خدا قوت همسنگر
بعد از چند وقت میتونم بگم خوشمان آمد مختاری که بپرسی از چی و من بگم:
این متن ها برای من بابا نمی شود...
هرچند که ما در برابر خیلی چیزها مثل کوهیم
ممنون
یا علی
سلام .....خسته نباشین .......

خیلی عالی بود .......................................ایول

التماس دعا....................................................


اللهم عجل لولیک الفرج و فرجنا بهم

کی میایی ای قرار سینه‏های بی قرار

کی میایی ای امید هر دل امیدوار

بی فروغ مهر رویت دیده‏ها را نور نیست

کی میایی ای فروغ دیده‏های اشکبار

قلب‏ها چون لاله پژمردند از داغ فراق

کی میایی ای تسلی بخش قلب داغدار

خیره مانده چشم هر عاشق به راهت ای عزیز

کی میایی ای به راهت چشم هر چشم انتظار

عشق شد تا جای گیرد در رکاب مرکبت‏

کی میایی ای به راه نور تنها تک سوار

رفت آرام از دل یاران اگر آرام بود

کی میایی تا که یار آرام گیرد، پیش یار.

اللهم عجل لولیک الفرج و فرجنا بهم
۲۹ شهریور ۸۹ ، ۰۰:۱۶ دانشجوی فلسفه دانشگاه تهران
پندار ما اینست که ما مانده ایم و شهدا رفته اند ...
من المومنین رجال صدقوا ما عهدوالله...

با احترام لینک شدید.
سلام ....

خسته نباشین فقط می تونم بگم شهدا ما شرمنده ایم .....

راستش دلم از این دنیا از آدم های که ارزش خونو نمی دونم خیلی گرفته ....

بعد از بیست روز امروز برای خرید رفتم بیرون. هیچ واسم قابل درک نیست که آخه یه آدم چطور می تونه خودش رو در اختیار دیگران بذاره
حس بدی دارم دلم تنگ شد واسه بین الحرمین که تا دو سه روز پیش توش قدم می میزدم
بد امانت داری بودیم
سلام . . .
خوبی ؟
راستش . . .
ما اگر ناموسی سالم داریم به دور از هیاهوی زمانه . . .
از سر خون پاک شهداست . . .
از سر جوانمردی و خود گذشتگی این عزیزان . . .
می دونی ؟
ما چوب قدر ندونستنمون رو می خوریم . . .
مگر نه لیاقت می خواد شهادت . . .
و سعادت برای راهی شدن . . .
انشالله که بتونیم با ذره ای قدم گذاشتن در راه پاک شهدا و امام شهدا . . .
مقداری از لطف عظیمی که در حق ما انجام داده اند رو جبران کنیم . . .
موفق و سر زنده باشی . . .
اللهم عجل لولیک الفرج . . .
تقدیم به بچه های باباهای همیشه زنده!

با خدا معامله کردن لذت بخش است حتی اگر هنگام معامله به سن قانونی نرسیده باشی!!!

خدا قوت.


اهای کسانی که داد از سر بچه های شهدا دارید
پدر دادند
هر کسی اعتراض دارد و مرد عمل است ؛ پدر بدهد
پدر دادن از جان دادن سخت تره
.
.
.
شرمنده ایم
۲۹ شهریور ۸۹ ، ۰۸:۴۳ اینجا زیاد دور نیست
از شما دوست گرامی ممنونم که حرف دل ماها رو زدید..........چرا که خیلی وقتها توی مدرسه توی دانشگاه و حتی در محل کار این جمله تکراری رو در گوشم گفتن(می خواستند نروند) حتی اشکهایی که نه به خاطر نبود پدر بلکه به خاطر فراموش کردن مردانگی آنان از چشمانم سرازیر میشد برایشان بی معنی بود........پدر......مرد بود که رفت
التماس دعا
حسن فهمیدن به روشنگری است
چون حسین فهمیده ها فهمیده است؟؟
التماس دعا
یاحق
۲۹ شهریور ۸۹ ، ۰۹:۱۹ عاطفه(روزهای زندگی من بایک طلبه )
سلام چقدر این پست دلنشین بود .واقعا خیلی ممنون . خدا بههمه ما صبر بده

در ضمن ما کماکان دپرس هستیم از نبود همسر محترم .دعا بفرمائید از ره دوستی
سلام

من سواد ندارم...

برای همین برای این مطلب نمیتونم نظری بنویسم...

کاش عاشق شویم...همین!!

یاعلی...
سلام. آنها اگر جرئت دارند بگویند ما جان می دهیم برای خدا همانند پدران شما!
فرزند شهید نیستم ولی شهدا را دوست دارم.(دختری توی هویزه سر قبر شهیدی خیلی گریه کرد.علت را پرسیدند.گفت قرار نبود من به اینجا بیایم اسمم توی قرعه کشی مدرسه برای آمدن به جنوب درنیامده بود.شن ناراحت خوابیدم.یک آقایی را دیدم که چفیه اش را مثل روسری سرم کرد گفتم می خای چی کار کنی؟می خای منو خفه کنی؟ گفت نه ما برای همین شهید شدیماگر حجابت را درست کنی میای اینجا.آدرس قبرش رو هم داد. -نقل از یک آزاده-)
عشق تو ورد زبونم / همیشه ازتو می خونم
تو شبای بی ستاره / توی ماه آسمونم
همیشه در انتظارم / جمعه ها رومی شمارم
به جز دیدن رخ تو/ دیگه حاجتی ندارم
۲۹ شهریور ۸۹ ، ۱۲:۲۵ نگاه ساکت باران....
سلام....

چه قدر دلم گرفت........

شرمنده می شویم.....همیشه..............

این مصراع:این متن ها برای تو بابا نمی شود(البته فکر کنم به جای متن شعر بوده...)تاثیر پذیرفته از این شعر رضا جعفریه؟ :
این جشن ها برای من آقا نمی شود
شب با چراغ عاریه فردا نمی شود...

نمیدونم.........شایدم ناخودآگاه بوده.....

چه قدر مقبره شهدای گمنام.....و غربتش رو دوست دارم.....وقتی مجبوری سرت رو پایین بیندازی....از شرم....
و وقتی داری برمیگردی خدا را شکر کنی که عینک دودی ات همراهت هست تا چشم های خیست را بپوشاند....
پاسخ:
این جمله متاثر از همون شعر این جشن ها برای من آقا نمی شود...هستش...
سلام
یه اعتراف .....تادوسال پیش منم جز کسایی بودم که شهید وشهادت برام خیلی کوچیک بود.....دوستم(مهدیه....باهاش آشنا شدید!) ثبت نام کرد واسه جنوب.....از طرف دانشگاه...فقط واسه اینکه با اون باشم رفتم....
الان....نظرم...دیدم....عقیده ام کلا متفاوته.....
خیلی دور شدیم از آرمانشون...
بدکردیم.....بدکردم...
بااین اوصاف وقتی فکرشو میکنی میبینی درحق مهدی فاطمه چقدر بد کردیم
اللهم عجل لولیک الفرج
ا راس راسکی خوشال می شید؟!باشه پس من هی میام اینجا!من مدیریت علامه شما چی می خونید به سلامتی؟!چقدر این سخنرانیه دل آدمو آتیش می زنه!خدا رو سیاهمون نکنه پیش شهدا و خانوادشون...البت ما دودستی انقلاب و گرفتیما!
سلام همسنگری عزیز
بروزم با (بیماری روشنفکری ایرانی) حتما سر بزن.
سنگر عاشقان ولایت www.farej.blogfa.com
۲۹ شهریور ۸۹ ، ۱۳:۵۱ شکوفه بهاری
سلام باورکنید چند روز پیش داشتم به این شبه ای به وجودآوردن فکرمی کردم وباخودم میگفتم واقعاباید چه جوابی به این افراد داد ؟

این بهترین پاسخی بود که شنیدم....یاعلی
اجرتون با امام حسین(ع)
بسم رب الشهدا و الصدیقین...
سلام همان که باید باشد عزیز...
چه جنجالی به پا می کنی در دلها با این سکوتت....
خداوند به عشقت برساندت...
صمیمانه دعایت می کنیم اگر قابل باشیم...
مزار شهدای گمنام در قلب های ماست....
سبز باشی...
سلام و عرض ادب . . .
باری دیگر با سوالتی پیرامون مهدویت بروزم از جمله :

دعای عهد را کی باید خواند ؟

آیا اگر دعای عهد بخوانیم و برای پدر و مادرمان هدیه کنیم ، برای آنها اثری دارد ؟

آیا اگر کسی دعای عهد نخواند و بمیرد ممکن است هنگام ظهور زنده شده و از یاران حضرت باشد ؟

آیا با 40 بار دعای عهد یار حضرت می شویم ؟

منتظر حضور گرم و صمیمی همیشگی شما هستم . . .
موفق و سر زنده باشید . . .
سلام
مهمون ناخونده نمیخواین؟
........
نمیدونید وقتی بچه های دانشگاه راجع به سهمیه و اینکه حقشون نیست و حرفهای بی ارزشی از این قبیل صحبت میکنن آدم چه حالی میشه...
نمیدونم درک و انصاف مردم کجا رفته ؟؟؟چی به سر دلامون اومده که ابنجوری خون به دل خانواده های شهید و یوسف زهرا میکنیم؟؟؟...
موفق تر باشید
...................
از حضورتون خوشحال میشم البته اگه قابل بدونید
چی بگم وقتی این روزا ماها که فوقش یه راهیان نور رفتیم خراب خراب مشیم چی میاد به روز اونا که بودند و دیدیند یا نه یه تیکه از وجودشون پدرشون پسرشون همسرشون رفیقشون و ..جا گذاشتند...
التماس دعا یاعلی
اجرکم عندالله
کاش پرستوهایی که پرواز یادمان دادند را فراموش نمی کردیم...
ولی آنان همچنان ناظر ما و مانع سقوط ما هستند...
قرمزی خون شهدا برچسبی شده بر وجودمان که انگار هرکه داشته باشد از دنیای والاتریست و اشتباه بدو راه ندارد!
وای به روزی که از ما برداشته شود!
و وای به روزی که باوجوداین برچسب به بیراهه رویم!
الامان ی حجه الله



وای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بگو بیاد تو گوش منم بزنهههههههههههههههههه
این پست به بهانه این هفته آماده شد ... اما بیداردلان تمامی هفته ها را برای گرامیداشت یادهای عزیز شهدا قیام نموده اند و لحظه ای آرام نگرفته اند

به روزم
این چه حرفی است که می زنید. درست است که قران عزیز ترین کتاب ماست اما نگو منشور کوروش را پس ندهید چرا که افتخار ملی ماست.
پاسخ:
"منشور کوروش باشد برای تو تا بخوانی و بفهمی "ابتدایی‌ترین" سطح تمدن چیست...قرآن برای من تا بخوانم و بیدار باشم تا با خود قرآن که سر نیزه زده‌اند هم مرا از حقیقتش غافل نکنند چه رسد با یک تکه‌سنگ!"
سلام خداقوت

خیلی عالی بود

شهدا شرمنده ایم

خوبان التماس دعا
هر چند بدون دعوت هم می نویسم
ولی بانو
اشاره ات عالمی دارد برایم
هر چند ظاهرا دوستان مطالبی رو که می گذارم رو نمی بینند
شما هم نمی بینید؟
پاسخ:
چرا وبت باز میشه عزیز...
ممنون از حضورتون. من خاکریز از پلاکفا هستم چون بلاگفا کامنتهای پلاکفا رو نمیفرسته بدون آدرس اومدم.
۲۹ شهریور ۸۹ ، ۲۳:۲۷ دلتنگ مدینه
با سلام
ممنون سر زدید
مدتی نبودم رفته بودم تبلیغ در کنار آقا علی بن موسی الرضا(ع)....
.....
دلم گرفته........
وبلاگ پر دغدغه ای دارید خوشحالم
خدا دردای دلتون رو زیاد کنه...
وفقک الله فی امورک
صلوات
پاسخ:
انشاالله...
۲۹ شهریور ۸۹ ، ۲۳:۳۶ سفر بر مدار عشق
بسم رب الشهدا والصدیقین
شهدا ستارگانی هستند زمینی که نورشان تا ابد در هستی می درخشد
در شبی از شبهای دفاع مقدس ما برآنیم تا گرد گیری کنیم
خاطرات غبار گرفته
سردار شهید محسن حاجی بابا
وشهدایمان را....
نگاهتان را قدر می نهیم
حضورتان را سپاس
منتظر قدم های آسمانیتان هستیم ....
میعادگاه : انتهای خیابان پیروزی سی متری نیروی هوایی مسیل جاجرود فرعی 33/8
مجتمع فرهنگی کوثر
مورخ : یکشنبه 4مهر زمان : 19

ستاد برگزاری یادواره عروج سرخ
همه آرزوی اینو دارن تو رشته پزشکی قبول بشن اون وقت تو رسیدی خونه داری گریه میکنی و میگی نمیرم.این همه درس خوندی؟

مامان من دانشگاه میخام چیکار .یه لحظه بودن بابام رو با همه دنیا عوض نمیکنم.

امروز وقتی دوستام شنیدند پزشکی قبول شدم همه با نیشخند گفتند بله دیگه دختر شهیده...

روایتی متفاوت از انسانهایی متفاوت.
-------------------
قلمتان مستدام

-----------------------
با سلام

شهدا شرمنده ایم به جای خود !!!!

شرمنده خانواده هایشان هم هستیم!!

چند روز پیش سوار تاکسی شدم . راننده گفت که پسرش توی آغوشش شهید شده و خودش هم جانبازه !!!!! گفت که هنوز نتونسته وصیت نامه پسرش رو تا آخر بخونه . گفت که چیا کشیده . گفت همین چند وقت پیش صاحب خونه اسباب و اثاثیه خونه اش رو ریخته بوده بیرون چون پول نداشته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آخه مگه سهمیه کنکور چه ارزشی داره ... ها ؟؟؟؟

چرا نباید از خانواده شهدا و جانبازان حمایت مالی درست و حسابی بشه ؟؟؟؟

چرا ؟؟؟؟؟

یا حق !
پاسخ:
که فعلا گیجم...!!
دوست خوبم سلام.
منو شدیدا دعا کن که به دعای شما فرزندان شهدا محتاجم.اینو جدی میگم شاید
باورت نشه ارادت خاصی به شهدا دارم اگر بگم مشکلی اگه داشته باشم اول میرم در خونه شهدا و اونا رو واسطه قرار میدم دروغ نگفتم.
همیشه دغدغه اینو داشتم که چه جوری ارزش و مقام این عزیزان رو میشه به دیگران فهموند و کمترین کار این بود که وبلاگی بسازم به اسم شهدا واینطوری عرض ارادت کنم.خداوند متعال از همه ما قبول کنه. شهدا هم از دست ما راضی و دعای خیرشان بدرقه راه ما باشه.انشاء الله
فرزند برومند شهید من کمترین رو دعا کن. و در آخر سفارش برادر کوچکت
همه دنیا رو اگه بهت دادند با بابات عوض نکن.فرزند شهید به بابات افتخار کن و هر چی میخوای از او به اذن خدا بخواه .
در پناه قران/اهل بیت/شهدا باشی
یا حق
پاسخ:
متاسفانه ما از خیل فرزندان شهدا نیستیم...
۳۰ شهریور ۸۹ ، ۱۱:۱۶ فاطمه صارمی
بسم رب المهدی
سلام(گویند از اوست و به "او" باز می گردد)
دعا می کنم جای خالی پدر بهای معرفتی گردد در قلبهاشان...قلبهایی که بر دوش می کشند استعداد درک کلام نورانی مولایشان را..."معرفت من به نورانیّت معرفت خداوند عزّ و جلّ است"...
دعا می کنم بیش و پیش از همه دریابند بهای خون های پاک عزیزانشان را...
دعا می کنم به پاس همه ی سال های تنهایی شان ...پرچم دار باشند سپاه مولایشان را و ما . از صدقه سرشان . دنباله روی پرچم...
پاسخ:
ما هم آمین گفتیم به دعاهایتان....
خیلی قلمتان شیوا و زیباست یادم آمد از خاطرات حاجی دلبریان راوی شهدا
سیه چشمی به کار عشق استاد
به من درس محبت یاد می داد
مرا از یاد بر آخر ولی من
به جز او عالمی را بردم از یاد
سلام
به روزم
خوشحال می شم سر بزنی
۳۰ شهریور ۸۹ ، ۱۲:۴۶ دریا لباس خاکی پدرم بود !!
گفتم کمی از بهار خون حرف بزن
از غیرت شهر واژگون حرف بزن
وقتی پدرم شهید شد مجنون بود
آقای معلم از جنون حرف بزن!



دلخسته از سهمیه هایی که هیچ کس باور نکرد سهم مرا سر کشیده است ...

خسته شده ایم از این سهمیه ها هم ...
بسم الله اخوی

بگو کجا رو شروع کنم ؟؟؟
۳۰ شهریور ۸۹ ، ۱۵:۰۴ حزب الله(خواهران)
سلام

پیر ما گفت:شهادت هنر مردان خداست / عقل نامرد در این دایره سرگردان است

پیر ما گفت:که مردان الهی مَردند/ که به دنبال رفیق ازلی می گردند


چقدر سخته که عزیزت رو از دست بدی بعد .....

در پناه خدا و سایه سار ولایت
سلام ای انسان
آیا شنیده ای که در کشوری که خود را مهد آزادی میداند به ساحت قرآن کریم این کتاب آسمانی و مقدس مسلمانان هنک حرمت شده است؟
آیا میدانی این یک اعلان جنگ مذهبی است که میتواند دامن ترا نیز بسوزاند؟
آیا میدانی من و تو در این شرایط حساس که فرزندان شیطان درصددند تا پایه های حکومت شیطان در زمین را با نابودی دسته جمعی نسلی از انسانها به منصه ظهور برسانند چه وظیفه ای داریم؟
آیا میدانی که اگر من و تو ما نشویم و این ما چون سیلی خروشان خانه عنکبوتی این شیاطین انس را ویران نکنیم ، خانه امید خودمان دستخوش گردباد ظلم و جور اینان خواهد شد؟
آیا میدانی آینده بشریت به نیم نگاه تو در مبارزه با این پدیده شوم بستگی داشته و نظر تو میتواند از یک بحران عمیق و جدی در پیکره بشریت جلو گیری نماید؟
آیا میدانی در آدمیان کمپینی شکل گرفته تا با نظر و امضای چون تویی یک گروه تحقیق بین المللی در مورد حادثه یازده سپتامبر که موجبات شکل گیری این پدیده شوم و آغاز گر مجدد جنگهای صلیبی شده است را تشکیل دهند تا مسببین ایجاد حادثه یازدهم سپتامبر را در دادگاهی بین المللی که در ایران تشکیل خواهد شد به سزای اعمالشان برسند؟
پس به آدمیان بیا و نظرت را اعلام کن که با تشکیل چنین گروه تحقیقی و چنین دادگاهی در ایران موافقی یا نه و اگر نه دلیل آنرا نیز بیان کن. ضمنا از تو درخواست میشود تا این پیام را به دوستان خود نیز رسانده و آنها را تشویق به مراجعه به بلاگ آدمیان کنی تا در این نظر سنجی شرکت و انشاءالله زمینه تشکیل چنین گروه تحقیقی فراهم شده و جهان و انسانیت را از وجود جرثومه های فسادی چون صهیونیسم، لیبرالیسم و فراماسونری پاک گردد. بیایید تا در تشکیل دنیای بهتر و انسانی تر بکوشیم.
سلام داداشی خوفی
من شاخه ی را مبویم
سلام،
همیشه ما از آنها جلوتریم. کی گفته با سهمیه، قدم های عقب مانده و بابای ندیده شان برمی گردد؟!
سلام بزرگوار
وبلاگ بامحتوا و بسیار زیبایی دارید.... واقعا دیگران چه دانند ....
خدا ما را از جمله آدمهای بی درد قرار نده با افتخار لینکتون کردم
سلام:
خوبید شما؟؟؟واقعا این شهدا برای ما چه کردند!خدا اجرشون بده که به خاطر ما پر پر شدند.
من آپ کردم.خوشحال می شم نظرتون رو بدونم.منتظر نظرات خوبتون هستم.
۳۰ شهریور ۸۹ ، ۲۳:۰۶ گمنام مثل پدرم
ساعت انشاء بود

و چنین گفت معلم با ما:

بچه‌ها گوش کنید

نظر من این است

شهداء خورشیدند

مرتضی گفت: شهید

چون شقایق سرخ است

دانش‌آموزی گفت:

چون چراغی است

که در خانه‌ی ما می‌سوزد

و کس دیگر گفت

آن درختی است که در باغچه‌ها می‌روید

دیگری گفت: شهید

داستانی است پر از حادثه و زیبایی

مصطفی گفت: شهید

مثل یک نمره بیست

داخل دفتر قلب قلب من و تو می‌ماند

سلام
منظوراز بـــــــــــــــ روزم با:
این متن ها برای تو بابا نمی شود...
چییه؟
می خوام ...
تازه دیدم که در قسمت درباره وبت چه دیکتاتوری هایی بخرج دادی !
پاسخ:
شما که تو دل ما لینک شدی...
۳۱ شهریور ۸۹ ، ۱۲:۰۸ منتظر المهدی
سلام
خسته نباشین

خیلی عالی بود

التماس دعا.
سلام شرمنده این روزها درسا شروع شده سرم شلوغ است درباره معراج میتونید مفصلش را در کتابی به نام معراج از علامه مجلسی رجوع کنید علامع طباطبای هم در سوره اسرا به این قضیه معراج پرداخته شاد باشید التماس دعا
۳۱ شهریور ۸۹ ، ۱۲:۳۳ بانوی منتظر
خداوندا!
ما را در قیامت پیش پای شهیدان، سرافکنده مپسند.
.
.
با دست های خسته و خونی کنار زد
خاکی که پر شده از آن حجم سنگرت
اما برون کشیده شد از زیر خاک ها
یک یاس تکه تکه شده جای پیکرت
از آن به بعد در همه ی کوچه باغ ها
پیچیده عطر پاک و عزیز و مطهرت
...
هفته ی دفاع مقدس گرامی باد.
التماس دعا.
درود...
چه می کند این سخنرانی که از سید فرزانه حاج آقا مومنی (حفظه ا...)
مخصوصا قول میدم دیگه گریه نکنم/
قاب عکس باب تو بغل دختر...
راستی ما تونستیم یه گوشه ای از تصویر شهدا را در سینه مان یادگار داریم...؟
شرمنده ایم....

برای مزدوران آدم کش نه امیلی مهم است نه راشل نه سرور نه فاطمه نه مروه برای صهیونیستهای داخلی و خارجی تنها ندا مهم است و آزادی جنسی زنان پس از ازدواج.

اگر هر روزی که از عمرمان می گذرد یک روز به مرگ نزدیکتر می شویم، اگر توان و قوای ما به تدریج در تابع خطی زمان تحلیل می رود و این سنت را هیچ توقفی نیست؛ اگر فشار تبلیغات و گستاخی های مستکبرین عالم هر روز بیشتر می شود، اما نشاطمان آن است که هر لحظه که از این عمر سپری می شود لحظه ای نیز از انتظار کم می شود. هر روزی که نو می شود هر خورشیدی که از نو طلوع می کند نویدی به رسیدن قرارها در "قرارگاه" است. میعاد و موعود ما در "قرارگاه مکه" هر روزی که می گذرد نزدیکتر می شود و هیچ مستکبر و حسودی را هم از این نقطه عطف گریزی نیست. به امر حضرت امام خمینی، امام راحل، تا ظلم و کفر هست مبارزه ما هم هست و به امر حضرت امام خامنه ای، امام حاضر، بزرگترین مبارزه ما با امریکا، سرکرده مستکبرین، خدمت به مردم است. خدمت به مردم نه تنها خط مقدم جنگ نرم ماست که عبادت ما نیز هست که عبادت به جز خدمت خلق نیست. جبهه راستقامتان جبهه نرم شکل گرفته و خدای ما در برابر ناامیدی و اسلام هراسی و القای ما نمی توانیم و دین زدایی و مکاتب التقاطی و یا یک کلام اسلام امریکایی همان خدای اسلاف نه چندان دور ما در برابر میگ و کاتیوشا و خورشیدی و خردل و تی 72 و تی 55 و اسکاد است. با زنگهای بیدار باش، با همت و بصیرت، با کمی درد و دغدغه ما نیز در این کارزار آخرالزمانی چون شهدای راستقامت به راستقامتی، جاودانگان تاریخ خواهیم شد.
۳۱ شهریور ۸۹ ، ۱۳:۱۲ الهام (Light Knight )
باور کن دل همه ی اونایی که آپ قبلیت رو خوندن پیش همون پست گیر کرده . . .
آخه واقعا خاص بود نوشته ات
۳۱ شهریور ۸۹ ، ۱۴:۲۰ اینجا زیاد دور نیست
بله دوست بزرگوار از تغیرات با خبر شدم . به امید آنکه جز بندگانی باشم که خدا دعایش را مستجاب کند البته اونم به خاطر پاکی دلهای قاریان دیگر
۳۱ شهریور ۸۹ ، ۱۴:۲۱ اینجا زیاد دور نیست
شرمنده من یادم میره پیام ها رو به طور خصوصی براتون بفرستم.
۳۱ شهریور ۸۹ ، ۱۴:۲۴ دیوونه غربتی!
بسم رب المهدی روحی فداه
سلام علیکم،

زشرق نگاهت، طلوعى طلایى کجاست
بگو لحظه گریه هاى جدایى کجاست
تمام غزل هاى نابم فداى تو باد!
سرود صمیمانه آشنایى کجاست
زمانى مرا شوق دیدار چشم تو بود
همان اشتیاقى که گفتم: - بیایى - کجاست
تو بودى، مرا فرصت سُرخ پرواز بود
چو رفتى دیگر بال هاى رهایى کجاست
کسى مثل تو آرزوى شهادت نداشت
دریغا پس از تو دلى نینوایى کجاست
(ناصر قمر زاده)

ملتمس یه آمین جانامه ام به یک دعای کهنه ...
یا علی علیه السلام
سلام از وبلاگتون خوشم اومد میشه منو لینک کنید؟؟؟؟
منتظرم
دلتون اینجاست که مارو هم برا نوشتن کامنت حواله میکنید اینجا...

عب نداره خب
تشکر
هدیه ی مطهرونی ها
امیر مومنان علی (ع) فرموده است:

مردمی خدا را به امید بخشش پرستیدند، این پرستش بازرگانان است؛ و گروهی او را از روی ترس عبادت کرددند و این عبادت بردگان است؛ و گروهی وی را برای سپاس پرستیدند و این پرستش آزادگان است.
۳۱ شهریور ۸۹ ، ۲۱:۵۲ زخمه ارغنون
من همینم که میبینی
نه اون عکس های رو دیوار...
بسم ا...

سلام و خداقوت /

خداوند مقرب ترین بندگان خویش را از میان عشاق بر می گزیند . آقا سید مرتضی /

تشکر از حضور شما /

التماس دعا /.
۰۱ مهر ۸۹ ، ۰۰:۰۵ دلتنگ مدینه
إن شاء الله سعی می کنم حتمن بخونم
دلم خیلی گرفته
دلم کوفه می خواد دلم منبر امام علی می خواد...
۰۱ مهر ۸۹ ، ۰۰:۳۱ من ازرندانه...
چه سریست درگمنامی...
خدامی داند...
دلــ ـــمان جامانددراین پستـــ ـــتان.....
ومن جزآه چیزی دربساط ندارم که....



علی علی مومن خدا
۰۱ مهر ۸۹ ، ۰۰:۳۷ شکوفه بهاری
ای شهید، ای آن‌که بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود بر نشسته‌ای، دستی برار و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز، از این منجلاب بیرون کش".
صدای پس زمینه تاپیک از شهید آوینی
سلام بر سنگر سازان بی سنگر
سلام دوست عزیزم.

مطلبتون خیلی زیبا بود...خیلی خیلی

در پناه امام زمان(عج)موفق باشی.
۰۱ مهر ۸۹ ، ۰۱:۲۷ من ازرندانه...
دعا....دعا...دعا....
دعااثردارد.....
بسم رب الشهداء والصدیقین

یک غزل بــــس نیست

هجران

تو

را ،،،

کاش صد

دیوان و شاعــــر

داشتیم ،، ای (شهیــد) .

شهداء فراموش نشوند با ذکر صلوات

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّـل فَرَجَهُم وَفَرَجَـنَابِهِم

سلام

حال شما .

خوب هستین ؟

چه خبر ...

تـــو

اونـــجا

و

مــن

اینجـــا

بـــــی قرارم

دل

سنگـــی

که

تو داری من ندارم . . .

یادتون نره دعــــا


سلام امیدوارم همه به هر چه که خیر است برسند
سهم من ادا شد............تا نظر لطفش بنشیند
پایدار باشید
یا علی
۰۱ مهر ۸۹ ، ۱۳:۰۷ دریا لباس خاکی پدرم بود !!
آقا اجازه ! آب ، نان ، آباد ، بابا
آقا اجازه ! غصه ، غم ، فریاد ، بابا

آقا اجازه ! سین گمانم مثل سارا
سارا یکی از هفت سین آزاد ، بابا

آقا اجازه ! دست ، پا ، سر ، بی سر و پا
دارا و خاک و خون او در باد ، بابا

آقا اجازه ! درس ، دفتر ، مشق ، خودکار
در امتحان خرداد ، بابا

آقا اجازه ! کودک همسایه می گفت
ما را کمیته بابت امداد ... بابا

آقا اجازه ! درد ، دارو ، داد ، بیداد
مادر کنار کوچه مان افتاد ، بابا

آقا اجازه ! شین مثل شیمیایی
یا زخم های سینه اش همزاد ، بابا

آقا اجازه ! درس باران ، درس آن مرد
پس کو نشان وعده ی میعاد بابا ؟!

آقا اجازه ! خواستم رازی بگویم
این بار ، بار آخری ، جان داد بابا

با این همه آقا اجا .... بابا اجازه
بابای من باش هر چه بادا باد بابا

( محمد باقر مفیدی کیا )
آخی نازی ممنون که اومدی به بلاگ من!دوس جونم خوشحالم می کنی راسی اون حزب رو هم بده بهم!
سلام دوست من ممنونم از لطفت .منم شما رو با افتخار لینک کردم!

انشاالله که در پناه امام زمان (عج)موفق باشی واسه ماهم دعا کن بسی محتاجیم.
یا لطیف
سلام و درود خدا بر محمد و خاندان بابرکت او
سلام بر امام عصر
سلام بر دوست عزیزم

.....
سوره الطور, آیه 48
وَاصْبِرْ لِحُکْمِ رَبِّکَ فَإِنَّکَ بِأَعْیُنِنَا وَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ حِینَ تَقُومُ
و در برابر دستور پروردگارت شکیبایى پیشه کن که تو خود در حمایت مایى و هنگامى که [از خواب] بر مى‏خیزى به نیایش پروردگارت تسبیح گوى

یا بن طه! آرااااااام...!

به روز شدم!

منتظرتون هستم دوست خوبم....



اللهم عجل لولیک الفرج
یاد ازدواج شهید چمران با همسرشون غاده افتادم...
اصلا این ماجرا ها برا اون زماناست
اما حالا
کو کجا تصویر مردان شهید؟ شیر مردان بلا جوی شهید؟
الان
مرد ها چون زن خود آرایی کنند ضد حیثیت خود نمایی میکنند

دیروز بیرون بودم...تو کیفم دنبال چیزی میگشتم سرم پایین بود یه جفت پا دیدم!
از شلوارش خوشم اومد همونی بود که دنبالش بودم...
از اونجایی که الان مانتو ها بلوز شدن سرمو بالا آوردم ببینم صاحب این شلوار کیه...!
چشمتون روز بد نبینه... دیدم صاحبش مرد بود ... زن نبود!!
اخوی بد اخلاق!!!
حالت چه طوره؟
پاسخ:
به لطف احوال پرسی های شما بهتریم...!
سلام . . .
خوبی؟
اومدم هفته دفاع مقدس رو تبریک بگم :

چرا عکس شهدا را می بینیم و عکس شهدا عمل می کنیم ؟؟؟

به روزم با شعری در مورد مادر شهیدی گمنام . . .
و تبریک این هفته عزیز . . .
منتظر حضور گرمت هستم . . .
سلام،
کم هم نیستند پدران و مادرانی که با افتخار فرزندشان را به جبهه فرستادند و توقعی ندارند چون باور دارند با خدا معامله کرده اند. معامله نه، رسم بندگی شان را به جا آورده اند.
موفق باشید و التماس دعا
چشم می خونم می گم
سلام اخوی.
ممنون از این که لوگوی ما را در وبت قرار دادی . شما لوگو نداید؟؟؟تا ما در وب قرار بدیم؟؟؟
یا علی
فی امان الله
سلام:
خوبید شما؟؟می خواستم بهتون اطلاع بدم وبلاگم رو آپدیت کردم.خوشحال می شم نظرتون رو با وجود اینکه مطلبم بیشتر دخترونه ست بدونم.منتظرتون هستم.
بی انصافی هم حدی داره....
بهتره بگی به لطف احوال نپرسیدن شما خیلی خوبم!
یه دفعه بگو برو بمیر دیگه چرا انقد حاشیه میری؟؟
با سلام

خطاب به بعضی از دوستان عزیز !!!

نگید که امروزه جوانان رغبتی به شهادت و جان فشانی ندارند!!!
این بی انصافی است !!!

اگر بگید که جوانان امروز بی غیرت شده اند، این حرف موج منفی ایجاد میکنه.
سعی کنید که تفکرات مثبت و روحیه ساز تولید کنید.

ندیدید که رهبر عزیزمون در دیدار با بسیج چه ها فرمودند ؟؟؟

فرمودند که اگر خدایی ناکرده امروزه جنگی اتفاق بیافتد ، خواهید دید که جوانان امروز پر شور تر و با اشتیاق تر از قبل به سمت شهادت میروند .

یا حق !
سلام

من قرآنمو خوندم
بسم رب الشهداء والصدیقین

یک غزل بــــس نیست

هجران

تو

را ،،،

کاش صد

دیوان و شاعــــر

داشتیم ،، ای (شهیــد) .

شهداء فراموش نشوند با ذکر صلوات

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّـل فَرَجَهُم وَفَرَجَـنَابِهِم

سلام

حال شما .

خوب هستین ؟

چه خبر ...

تـــو

اونـــجا

و

مــن

اینجـــا

بـــــی قرارم

دل

سنگـــی

که

تو داری من ندارم . . .

یادتون نره دعــــا



آماده ام در حد بضاعت یک حزبی.البته با نهایت شرمندگی
سلام خداقوت
درود برشما عالی بود
منتظر حضور گرمتان هستم
یا علی
در دیار ما که هر کالا به هر جا درهم است
خوب و بد و سالم ، زشت و زیبا درهم است
گر خریداری کند کالای خوب از بد جدا
با تَشَر گوید فروشنده که آقا درهم است
مهدیا ! یاران خوبت را مکن از بد جدا
رو سیاه و رو سفیدش ، جان مهدی(عج) درهم است

***
فردا جمعه است ...

التماس دعای فرج!

سلام.خوب هستین؟؟؟؟من چه پستای قشنگی رو از دست داده بودم.بابت تاخیرم خیلی متاسفم.مسافرت 8 روزه بودم.اصلا امکان اتصال به نت برام وجود نداشت.
اما خدا میدونه که اینجا اولین جایی هستش که یعد از غیبتم نظر گذاشتم.چون دیدم پستاتون معرکست!خوشحالم که تو جمکران یادم بودین.بابت پاسختون هم متشکرم.
یه جمله ای خیلی دلمو سوزوند:اعتراض از سهمیه ها!!!!!!!
دیگه من واقعا متاسفم برای این طرز فکر برخی ها!!!!!من یه بار خدا خواست و رفتم برای مراسم شعهدای گمنام دانشگاه.البته روزش نه.شبی که اورده بودن تا فرداش خاکشون کنم رفتم دانشگاه.کجا بودن اونایی که اعتراض داشتن؟؟؟؟
خیلی غریبانه بود.
من واقعا کمتر از دو ساعته رسیدم خونه.اما دلم نیومد حمایتمو از پست های جدیدتو اعلام نکنم.
دست حق هنیشه پشتیبانتون باشه و این کلام های به جا و دلنشینتون پشتیبانی برای دنیای دیگه باشه.
التماس دعا
۰۲ مهر ۸۹ ، ۰۳:۰۶ دختران باباعطا
سلام علیکم
مطلبی که پیشنهاد دادید رو خوندم. جالب بود
با "مدال افتخار به روزم"
یاعلی
سلام اخوی.
با کمال افتخار لوگوی شما در وب قرار گرفت.
یا علی
التماس دعای فرج
از دست دادید که ندیدید
کلی سالن خالی بود!
آمریکایی ها هم وقتی از 11 سپتامبر میگفت دکتر پاشدن رفتن با چنتا کشور دیگه!
حرفهاش خوب بود
راز خون راز "انی اعلم ما لا تعلمون"
منتظر حضورتون تو وبلاگمون هستیم
مداحی های جلسه هفتگی هیئت عاشقان ولایت برای دانلود توی وبلاگ قرار گرفت.
سنگر عاشقان ولایت www.farej.blogfa.com
جمعه ای دیگر شد و ما مـانده ایم /از قطار عاشـقان جا مـانده ایم
کی میایـی؟ در کدام آدینه ای؟ / بهر امداد دل غم دیده ای
سلام، یک جزء می خوانم.
ان شا الله زودتر بهبودی حاصل شود.
شماره ی جز را منتظرتان هستم که بدهید.
گریه میکنی؟
بزار خلاصه بگم من طاقت قهر ایناتو ندارم
تو این زمینه جنبه ام صفر صفره
اگه بدی چیزی ازم میبینی باید بدی هامو تحمل کنی!
حالا این گلا رو بگیر دیگه گریه نکن!
نوای وبت بد جوری دل رو میسوزونه...
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۷:۰۰ سعید بهداد
سلام
ریح الریحان به روزست با" مرثیه ای برای یک معصومیت از دست رفته!"
یا علی
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۷:۵۰ همسنگر گمنام
سلام همسنگر.همه پستاتونو خوندم البته دروغ نباشه این نامزد خوشگل منو دستو پا شکسته خوندم.انشالله سیو می کنم کامل می خونم .بروزم با مطلبی در باره دفاع مقدس.خوشحال میشم نطرتونو بدونم دربارش.
یا مهدی(عج) تا مهدی(عج)
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۸:۴۸ دانشجوی فلسفه دانشگاه تهران
قرائت شد.
دعا دعا دعا
والله رئوف رحیم
سلام
آپ جدیدم دردو دل دختری با پدر شهیدش است
خودم خیلی دوستش داشتم!
پیشنهاد میکنم دوست داشتید بخونید شاید برای لحظه ای هم شده
با فرزندان شهدا و پدران بزرگوارشون همدل بشیم
التماس دعا
سلام
داستان و خاطرات مربوط به دفاع مقدس جذابه
التماس دعا
۰۳ مهر ۸۹ ، ۰۸:۱۶ پسری از نسل فاطمه سلام الله علیها
سلام
چی میشه مثل تموم شهدا
گناه کردن برامون یه ننگ بشه؟
به خونهی من هم یه سر بزن
در سایه سار مان ایمان
پاینده باشی و جاودان
التماس دعا
به دلیل اهانت بی شرمانه به کتاب مقدس مسلمانان و آتیش زدن قرآن، برای اولین بار در سطح وبلاگ نویسی اقدام به برگزاری یک ختم دست جمعی قرآن کرده ایم.
حال از شما دوست عزیز خواهشمندم در صورت تمایل به شرکت در این طرح سراسری با حضور در وبلاگ و ثبت نام فقط دو صفحه از قرآن در این امر الهی شریک شوید.
خواهشمندم در صورت تمایل در محیط وبلاگ خود و یا از هر طریق دیگر برای این طرح تبلیغ نمایید.
التماس دعا
۰۳ مهر ۸۹ ، ۱۴:۴۴ کبوتر حرم
سلام علیکم
هفته دفاع مقدس گرامی باد
در پناه حق...
بنام خدا
التماس دعا
۰۳ مهر ۸۹ ، ۱۹:۰۰ باز باران
کجایید ای شهیدان خدایی
بلاجویـــان دشــت کربلایی

کجایید ای سبکبالان عاشق
پرنده تر ز مرغــــــان هـوایی


یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی باد.
یاعلی
۰۳ مهر ۸۹ ، ۲۰:۳۶ همسنگر بسیجی
سلام.

که چی اون مطلب مسخره رو لینک کردید؟
من منشور نمیخواهم ......

واقعا برای اون افکار عجیب غریبتون متاسفم.هرکس تاریخ پرافتخار ایران رو به غلط تکه پاره کنه اصلا مسلمان نیست.ایرانیها تنها ملت یکتاپرست بودند و به این دلیل اسلام رو با آغوش باز پذیرفتند.چرا بقیه مثل ایرانیها مسلمان واقعی نشدن؟.
این حرفو میدونی کی میگه ؟من. من یک بسیجیم که جون میدم برای ولایت.باور نداری به وبلاگم سر بزن.

هرکی هم که هر بخش از افتخارات کشورم رو انکار کنه؛چشمشو درمیارم.

راستی با وجود شماها دشمن چرا فیلم 300 میسازه؟! شما که مجری اهداف اینگونه دشمن هستید.
پاسخ:
(البته مخاطب کس دیگری ست...بد برداشت نکنید)
سلام.مطلبتون خیلی حال منو گرفت .ولی دوست خوبم شهدا بی ادعا رفتن .انچه که چنین طرز فکری رودر اذهان مردم انداخت ادعای بیش از حد کسانی بود که حتی اخبار جنگ را دنبال نمی کردن سرشان در کار خودشان بودوبس وحالا حرفای سرد تاثیرش بر دل امثال تو می ماند وبس....دوست من بر مردم خرده مگیر انه باید بفهمد می فهمد















سلام متنی که نوشتین حال منو گرفت .همه میدونن که شهدا بی ادعا رفتن انچه ماند ادعای بیش از حدکسانی بود که هیچ نقشی در جریان جنگ نداشتن.اینگونه شد که چنین ذهنیتی در اذهان مردم باقی ماند وباز اثر این حرفای تلخ بر دل فرزند شهید می ماند وبس......برای ان ادمای تو خالی مدعی چه می شود بر مردم خرده مگیر دوست من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">