جنجال یک سکوت

پیوندها
دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۸۹، ۰۶:۱۸ ب.ظ

این مطلب خصوصی نیست!

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

کاش یک نفر مانند من بود! شد بهانه این نوشته ام ...

هفته قبل یکی از دوستان ما رو دعوت کرد به عروسیش....

یکی دیگه از دوستان(که سابقه دوستی ام با اون برمیگرده به ۱۴ سال قبل)هم اس ام اسی برام فرستاد تا باهم در این جشن حضور پیدا کنیم...

اما من مخالفت کردم وگفتم که نمی تونم در این جشن حضور پیدا کنم...

دوستم با کلی اصرار دلیل نیومدنم رو جویا شد...در جواب بهش گفتم:در این مجلس موسیقی هست که مرجع تقلیدم اجازه شرکت در چنین مجلسی رو نمیده...

این دوستمون هم سابقه دوستیمون را اندکی نادیده گرفت و به ما گفت:برو گم شو بابا!!دیوونه!

هنوز از شوک این کلمات محبت آمیز دوستمون در نیومده بودیم...که برگشت به ما گفت:اگه بخوای ازین آخوند بازی ها!!در بیاری قید دوستی دیرینه مو باهات میزنم و...!

ما دیدیم این دوستمون با قربونت برم وعزیزم و... آروم نمیشه وچند تا صفت دیگه!!هم به ما منسوب کرد!

 مونده بودم در برزخ که چه کنم وچه نکنم که نهایتا در جواب دوستم گفتم:ترجیح میدم خدا ازم راضی باشه...حتی اگه تاوانش این باشه که تموم آدمای دنیا از من دوری کنند...انتخاب هم با خودته...میتونی دوستیت رو با من ادامه بدی یا قطع کنی....

این اولین باری بود که اینقدر قاطع در برابر دوستی که خیلی برام عزیز بود(به دلیل موقعیت خاصی که داره)ایستادم و از ارزشی که حقه دفاع کردم...

همیشه در این جور مواقع که بقیه اعتقاداتم رو مسخره می کردن سکوت می کردم که مبادا مثلا دوستیمون یا ارتباط خانوادگی مون قطع بشه...وبه نوعی با سکوتم حرف اونا رو تایید می کردم...

اما از این دفعه تصمیم گرفتم سکوت نکنم و نذارم دیگران من رو بخاطر اعتقاداتم تحقیر کنن...البته دعوا هم باکسی ندارم...سعی میکنم محترمانه دفاع کنم!

لینک پیشنهادی:

شرکت در مجالس موسیقی از دیدگاه مراجع تقلید

پس نوشت:

واکنش شما در این جور مواقع چیه؟شماسکوت می کنید؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۰۵

نظرات  (۳۲)

باز دیکتاتور بازی دراوردی !؟
پاسخ:
یه دیکتاتورم میشناسم که کامنتینگ وبلاگشو غیر فعال کرده....!بقیه نمی تونن باهاش برن سفر!!
رمزو لطف کنی ممنون میشم
سلام



آدرس ما رو که دارین!!
سلام ممنون از همکاریتان ما که میتونیم رمز داشته باشیم؟
سلام و عرض ارادت.
دلمان تنگ شده بود برای اینجا!
۰۵ مهر ۸۹ ، ۲۰:۳۸ طلبه - وبلاگ اهلبیت علیهم السلام
قسمت دوم سریال فاصله ها
تو هم صحبت از " فاصله ها " می کنی بعد از این همه رنجها ؟!...
پیامت بوی غربت می داد ...
پیامت بوی " فاصله ها " می داد ...
التماس دعا
یا الله...
با سلام

برای من هم رمز را بفرستید !

یا حق !
http://www.5th-wave.mihanblog.com/post/211
بسیجی بودن مانکن بودن نیست!!
خیلی دلم شکست با این کامنتت!من همیشه به وبلاگت سر میزنم حتی نظر نذارم ولی دلم رو شکستی یادت باشه
۰۶ مهر ۸۹ ، ۰۰:۳۷ گمنام مثل پدرم
سلام دوست عزیز با پست جدید این تیتر درد دارد به روزم (بیوگرافی پدرم)
منتظرتون هستم
یاعلی
۰۶ مهر ۸۹ ، ۱۱:۰۳ بهاره مقدم
سلام از مطالب وبت استفاده کردم
به روزم و در انتظار نظرات ارزشمندتون علی علی
بنده کلا فضولم! یعنی کنجکاوم ولی در این مورد اصلاعلاقه ای به دونستن ندارم! عمومی بود عمومیش می کردی!!
جدیدا ها مد شده؟
تو فکرم ازین به بعد مطالب چیز دار رو رمز دار بزنم بعد رمزش رو تو پی نوشت بزارم
مطمئنی رمز و درست گذاشتی برام؟؟

باز نمی کنه میگه اشتباهه!!
۰۶ مهر ۸۹ ، ۱۴:۳۶ باافلاکیان
بسم ا...

سلام و خداقوت /

شهادت، مرزى است بین حق و باطل و شهادت، دریچه ‏ى آزادى من از دنیاست.
شهید سیدحمید رحیمى /

التماس دعا / .
۰۶ مهر ۸۹ ، ۱۴:۴۲ سرباز ولایت
سلام
شما در وبلاگ بهترین مسیر لینک شده اید
سلام.خوب هستید انشاالله؟ اگه امکان داره رمز رو برای منم بفرستید. چون نمیخوام حتی یه مطلب رو هم از دست بدم.
سلام.من خیلی شوکه شدم وقتی دیدم این همه پست گذاشتین.اصلا توقع نداشتم که خبر ندین.فکر کردم آپ نکردین که نمیاین.مرسی واقعا.خیلی ممنونم
سلام
لطفا 2 تا رمز بفرستین هم برای این مطلب هم بعدی
آخه آدم عاقل این کارا یعنی چی میل ونظر خصوصی برا این کاراس دیگه بی خودی آدمو کنجکاو میکنی
سلام
انجام شد
اخری
خصوصی هست!
یا
خصوصی نیست!

یاعلی
سلام

نه فکر کنم رمز و اشتباهی داده بودم ... آخه دانشکده بودم اونجا هم سایت شلوغه ... بگذریم!!

در مورد مطلب : من هیچ وقت اجازه نمی دم کسی به خاطر اعتقاداتم تحقیرم کنه!!

حدودا پنج , شش تا از دوستام هم به طور کامل باهام قطع رابطه کردن , اصلا مهم نیست!!!

از عروسی های اینطوری هم خیلی بدم میاد!!!

هیچ وقت سکوت نمی کنم در موارد این چنین!!!

ببخشید طولانی شد نظرم ... پایدار باشی هم دانشگاهی
در پناه حق یا علی ع
دیره ولی من میخوامم بدونم چی نوشتی.
چون مطمئنم چیزه به درد بخوری هست . . .
پیشاپیش ممنون از رمز (آیکن تو رودربایستی گذاشتن طرف)
من که دختر خاله هامو پسرخاله هام همش تهدیدم میکردن که اگه نیای عروسیمون مام نمیایم عروسیت و منم گفتم که عیب نداره . هنوزم که هنوزه بهم تاکید میکنن که ما عروسیت نمیایم حالا ببین ! خب نیاین بهتر .
چه بیان چه نیان کادوشونو مجبورن بدن چون فامیلن دیگه زشت میشه اونوقت

حالا نه اینکه من اصلن موسیقی گوش ندما نه ... چون جایی خونده بودم رفتن به اینجور مجالس ینی تایید اونها ،واسه همین نمیرم. چون من اینجور عروسیارو تایید نمیکنم. تو هم کاره خوبی کردی ... امیدوارم دوستای بهتری نصیبت بشه!
۰۷ مهر ۸۹ ، ۱۴:۴۶ محسن کاشانی / گروهان سایبری
سلام خسته نباشید

فوضولیم گل کرد

کد میخواد

یا علی
سلام دوست عزیزم

ببخشید منم میتونم این 2مطلب رو بخونم یا نه!؟
۰۷ مهر ۸۹ ، ۱۵:۵۵ سید یاسین
سلام زهرای عزیز
خوشحالم که اینقدر ریز بین هستید...
بله قران رو هم خوندم...
خدای همه را کامرا کند...
مانا باشی
جالب بود عزیز!

راستش منم بخاطرش بعضی دوستامو از دست دادم چون بقولشون اینجور رفتارها آخوندبازی نام داره!

منم دوس ندارم سکوت کنم و از حقم نمیگذرم شدید سرسختم!
تازه یه بار تو فامیل با یکی از آقایون سر شهدا و اینا بحثم شد که مادر با سقلمه زدن به پهلوم نذاشت بحثم رو ادامه بدم!کلا از حرف ناحق بدم میاد!

در مورد موسیقی منم اولا گوش میکردم ولی بعد با بچه ها قول گرفتیم که دیگه گوش ندیم خدا رو شکر هم که دلم هواشو نمیکنه و اینکه ایشاالله هممون هدایت بشیم!

ممنون بابت رمز
پاسخ:
چقدر حس خوبیه که دلمون دیگه هوای موسیقی رو نمی کنه...
سلام
خدا رو شکر با این جور موردا زیاد رو به رو نشدم
راستی ممنون
شما کلا حالت خوبه؟؟؟!!!
پاسخ:
کلا وجزءاً خوبیم!
حتما باید وب داشته باشیم؟
میخام مطلبتو بخونم ولی وب ندارم!
حالا چی کار کنم؟
با سلام
نرفتم . نمیرم . نخواهم رفت انشاالله !!!

میدونید افرادی مثل شما که تمام خانواده و فامیلشان اعتقاد مذهبی دارند مشکلشون خیلی کمه توی این جور موارد و فقط ختم به چند دوست قدیمی میشه .

حالا خودتون رو تصور کنید که خانواده و فامیل هاتون شما رو توی یه همچین شرایطی قرار بدن ... اون وقت چی ؟؟؟

تصور کنید عروسی یکی از افراد فامیل باشه ، نه یه دوست ؟؟؟!!!!

فکر کنید فامیلهاتون اومدن مهمونی خونه تون ... و بحث سیاسی و اعتقادی پیش میاد و فقط شما در جبهه مقاومت و ولایت هستید و با شما بسیار بد برخورد بشه... اون وقت چی ؟؟؟

خودتون رو توی این شرایط قرار بدین ... اون وقت حال افرادی مثل من رو میفهمید !!!

ولی در کل موضوع مهم اینه که هیچ وقت دست از مقاومت دربرابر ناحق بر نداریم !!!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل لولیک الفرج و احفظ قائدنا سید علی خامنه ای !!!

یا حق !


ما که تو عروسی خواهرم اینجوری شد!
فکرشو بکن عروسی خواهرم!!
مادر داماد گفت به کسی ربطی نداره( منظورش خونواده عروس بودن)
زنداییم داشت میرفت
عمه ام گفت ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند(منظورش ما بودیم اهل کوفه بودیم من وقتی عمه ام این حرفو زد اینجوری شدم)
خلاصه که مامانم با احترام به خونواده داماد گفت و موفق شدیم آهنگو بخاموشیم!
داییم گفت هر کی آهنگ گذاشته قلط کرده!!
شب عروسی 2 تا جوون پر از رحمت و برکته این آدما چی کاره اند میخان این شبو با گناه و ... خراب کنن؟؟؟
بیچاره خواهرم شب عروسیش تا حدودی زهر مارش شد!
خلاصه که به نظر من باید محترمانه به صاحب مجلس گفت گوش کرد که هیچی
گوش نکرد از اون مجلس میایم بیرون
خودشون بمونن با آهنگاشون ببینیم به کجا میرسن!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">