جنجال یک سکوت

پیوندها
سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۸۹، ۰۷:۱۵ ب.ظ

بشکاف سینه ام را...

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

"ربّ اشرَح لی صَدری"...خدا!سینه ام را بشکاف...

آی خدا ! سینه ام را آنقدر گشاد کن که همه چیز توش جا شود...

کارم را هم هرجوری می خواهی آسان کن،سخت کن...

حرفم را بفهمند،نفهمند...

تو زبانم عقده باشد ،یا نباشد...

این ها دیگر مهم نیست...

"و یَسّر لی اَمری" و "یَفقَهوُا قَولی "اش و "واحلُل عُقدةً مِن لِسانی"اش مال خود موسا...نخواستیم!

پس نوشت:

بخش دلنشینی بود از ارمیای رضا امیرخانی...!


نظرمنتخب جنجال یک سکوت از پست قبل:معبودا !این نماز من است که خواندم، بی نیازی تو به آن، و نه رغبتی از تو در آن، جز برای تعظیم و اطاعت تو و پذیرش فرمائی که به من دادی...معبودا! اگر در آن کم و کاستی است، از رکوعش یا سجودش از من مواخذه مکن و بر من بپذیرش و آمرزش تفضل کن ...
آمین!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۰۶

نظرات  (۳۲)

سلام علیکم

یا لله...ربّ اشرَح لی صَدری...
۰۶ مهر ۸۹ ، ۲۰:۳۹ سید محمد جواد طاهری
الهی آمین
این دعا را بسیار دوست دارم چرا که محتاجش هتسم بسیار
ارمیا اسمی زیبا خوانده امش اما در او هنوز گم هستم ترجیح می دهم این روزها را سکوت کنم امید سکوت قبل طوفان نباشد
در کمال دیکتاتوری اولین کامنت پست قبل را برگزیده اعلام میکنیم !
پاسخ:
عاشق این دیکتاتوریاتم...!
۰۶ مهر ۸۹ ، ۲۱:۴۸ من ازرندانه...
ارمیایی که شخصیت دیوونه کننده ش...دیوونه م کرد.....
....
ودعایی که بارهاخوندیم و....
خدایی اثرکرد...
چه میدونم.....
دلم تنگ میشه....شایددیگه نشدکه......
دعام کنید.....همین.
گزارش تخلف این وبلاگ :

http://www.filsoofaneh2.persianblog.ir/
آدمیزاد هر چه انسان تر می شود ،
چشم به راه تر می شود
این حقیقت زیبایی است که همواره می درخشد .

دکتر علی شریعتی
آدمیزاد هر چه انسان تر می شود ،
چشم به راه تر می شود
این حقیقت زیبایی است که همواره می درخشد .

دکتر علی شریعتی
بعضی دردها در هیچ سینه ای نمی گنجد.
با نام جنجال یک سکوت لینک شدید.
۰۷ مهر ۸۹ ، ۰۸:۲۴ آشنای غریب
سلام
الهی آمین
و این قشنگترین دعای قرآن است
یاعلی
مهدی ............
۰۷ مهر ۸۹ ، ۰۹:۰۱ ساقی رضوان
سلام آبجی خانوووووووووووووم

رمز بده به ما!

دو تاشم بده!
۰۷ مهر ۸۹ ، ۱۱:۲۹ سید یاسین
سلام ز... عزیز
بهترین ها را برایتان آرزمندم...
راستی جدیدا پست های رمز دار....؟؟!!
آن دوستمان چطور است ؟ جه خبر از ایشون؟
از اون روز که فرمودید همه اش جلوی چشمامه...
راستی بروزم با شهید گمنام
۰۷ مهر ۸۹ ، ۱۲:۰۷ علی وقاری
سلام

وقتی نیاز داریم - وقتی کار داریم - وقتی گرفتاریم - وقتی مشکل داریم

با هر زبانی خدا حالمونو می فهمه

اما چرا مشکل بوجود می یاریم

هزاران سال است

که می خواهیم ایران را
دوباره
بسازیم ؟
چرا ؟

به نظر شما مهمترین مشکلات اجتماعی ایران کدامند ؟

منتظر نظرات ارزشمند شمایم!!!
خب منم دوست دارم بخونم چرا به من نمیدید پس؟
اخ یادم رفت بگم خیلی وقته خوندم...
حالشون چه طوره؟
۰۷ مهر ۸۹ ، ۱۴:۴۸ محسن کاشانی / گروهان سایبری
سلام

خیلی خیلی زیبا بود

گاهی اوقات به جای بندگی برای خدا خدایی می کنیم

خدایا ما بند توییم هر چه از دوست رسد نیکوست

خدایا عشق علی و اولادش رو تو دل ما جا کن

یا علی
۰۷ مهر ۸۹ ، ۱۴:۵۷ ساقی رضوان
سلام دوس جون!!!

قضیه این دوستان ویجه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هان؟؟؟؟ میخای منم دیکتاتور شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۷ مهر ۸۹ ، ۱۵:۳۸ ساقی رضوان
میگم خب همه رو دوست ویجه کن!!! دل همه میشکنه ها!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
امروز چرا اینقدر خشن می خندی؟
۰۷ مهر ۸۹ ، ۱۵:۵۵ ساقی رضوان


بیا خوبه؟ دوس داری؟!؟؟!

ببین کلی کار دارم...کی میای؟!؟!

راستی از ح خبر داری؟؟؟؟ نیست!!!!!!!!!!!! معلوم نیس پایان نامه چبلایی سرش آورده که دیگه منو نمیشناسه!!!
پاسخ:
امروز تو فکر بودم شیرینی و اینا درخدمت باشیم واینا...
کاش منم به همین زودیا ارمیای امیرخانی رو بخونم!

آپم تشریف بیارید
سلام!خیلی ناز بود!تازه کتابشم خیلی جیگره!منکه عاشق ارمیا ام!اصن عاشق علی فتاح(من او)هم هستم!اصن من عاشق قلم این آق امیر خانی ام!
بسم الله النور

سلام اخوی

ما خیلی وقته انجام وظیفه کردیم...

التماس دعا.
۰۷ مهر ۸۹ ، ۱۷:۲۷ طهورا_البته اون یکی_
سلام بانو
کم پیدا شدی؟
نمی گی ما این دل کوچش مان برای شما تنگ می شود!
چه سلاطینی شد
از شهید دستغیب یه چند سطری گذاشتم که قطعا خوندیش
اما بازم بیا بخونش
به منم رمز لطفا
اینجا غیر سلاطینیه ها
زیبا بود.
سلام
چه قانعه این آقا
۰۷ مهر ۸۹ ، ۲۱:۰۵ الهام (Light Knight )
سلام زهرا جون

چطوووووری؟؟؟؟

وااااااای دختر آپ های تو حرف ندارن .

این آپتم یه چیز دیگه بود مثل همیشه .

دست گلت درد نکنه .

فکر نکن من هر روز پلاس نتم ها! چند روز بود زیاد نیومده بودم به خاطر دانششششششششششششششششششششگاه

ولی الان only for u فرت و فرت خودمو رسوندم تا هم آپتو ببینم و هم بگم که منم تقریبا هفته ای یه بار حتما خواهم اومد وبت ان شاء الله

خیــــــــــــــــلـــــــــــــی گلی

یاعلی
پاسخ:
دعامون کنید...
سلام
دیر اومدم ولی پست های قبلیت به اضافه ی این و خوندم
این پستت من و برد به حال و هوای قنوت هر روزم
.♥.•'´¤´¯`´°•.¸ **¤>جوانان منتظر »¤** ´´¸.•°´¯¤ ♥.•




عشق یعنی اشک توبه در قنوت

خواندنش با نام غفار الذنوب

عشق یعنی چشمها هم در رکوع

شرمگین از نام ستار العیوب

عشق یعنی سر سجود و دل سجود

ذکر یارب یارب از عمق وجود . . .

خوشا دل سپردن به عشق خدایی

ز قید هوس های دنیا، رهایی

خوشا، از گناهان همه توبه کردن

به درگاه حق، نیمه شب، چهره سایی

خوشا بر فراز جهان پر گشودن

گذشتن ز خودبینی و خودنمایی




.♥.•'´¤´¯`´°•.¸ **¤>جوانان منتظر »¤** ´´¸.•°´¯¤ ♥.•
سلام و عرض پوزش بابت تاخیرم . . .
کلاس هام شروع شده . . .
و فقط و فقط 5شنبه و جمعه ها به نت دسترسی دارم . . .
واقعا شرمنده از دیر کردم . . .
مگر نه همیشه سر می زدم . . .
الانم میرم تا بقیه رو بخونم . . .
ولی این پستت خیلی متفاوت بودا با اون دعا و تفاسیرش . . .
ولی جالب و قابل توجه بود . . .
موفق باشی

یکی درد و یکی درمون پسنده یکی وصل و یکی هجرون پسنده
من از درمان و درد و وصل و هجرون پسندم اونچه رو جانان پسنده
با سلام

بسیار پست خوبی بود ... فقط یه نکته !!!

" یَفقَهوُا قَولی واحلُل عُقدةً مِن لِسانی "

این قسمت شاید در اندیشه و تفکر و یاد گرفتن نقش زیادی نداشته باشه ... ولی توی یاد دادن و بحث کردن و دفاع کردن از خود در برابر نا آگاهان بسیار لازم و ضروری هست و حقیقتا یک نعمت الهی است .

شما بیان زیبای امام خامنه ای (مد ظله العالی) رو نگاه کنید که وقتی با آن بیان رسا صحبت میکنند چقدر ما لذت میبریم !!! ؟؟؟؟

پس خیلی مهمه ...نه ؟؟؟

یا حق !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">