جنجال یک سکوت

پیوندها
جمعه, ۹ مهر ۱۳۸۹، ۰۸:۲۴ ق.ظ

بچه!دست نزن به بخاری....

"هو الواقف علی السرائر والضمائر"

مادر: بچه دست نزن به اون بخاری می سوزی ها....

بچه: می خوام ببینم چه جوریه...حالا یه بار که اشکال نداره...

مادر: از ما گفتن بود...حالا اگه خودت می خوای تجربه کنی دیگه عواقبش پای خودت...

بچه: مثلا چه اتفاقی قراره بیفته؟فوقش دستم می سوزه...بعد چند روزم خوب میشه دیگه...

مادر: شاید درد وسوزشش خوب بشه اما جاش ممکنه برای همیشه بمونه رو دستت...

.

.

.

.

.

خدا: بنده من!موسیقی های لهوی گوش نده...تو مجالس لهوی شرکت نکن...

بنده: حالا یکی دوبار که اشکال نداره...یه شب که هزار شب نمیشه...

خدا: از ما گفتن بود...

بنده: فوقش رفتیم اونجا اگه احیانا گناه داشت بعدا میایم توبه می کنیم شمام که توبه پذیری و ...قضیه حله!

خدا: شاید من توبه ات رو قبول کنم...اماشنیدن این موسیقی توی مراحل بعدی زندگیت حتما تاثیر مخرب خودش رو خواهد داشت...!

لینک های پیشنهادی:

تاثیرات شوم موسیقی بر انسان از تحقیقات دانشمندان

موسیقی حرام در قرآن

احکام شرعی موسیقی از دیدگاه آیت الله العظمی سیستانی(دام ظله)

احکام شنیدن موسیقی و شرکت در مجالس موسیقی از دید مراجع تقلید

 

پس نوشت:

رفتار خیلی از ماها مث رفتار یه بچه یکی دوساله اس که اصرار داره دست بزنه به بخاری!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۰۹

نظرات  (۳۱)

سلام بسیار زیبا پرداخته اید اگر تاثیر گناه را در زندگی میدانستیم .........طبق قانون انرژی که انرژی نه تولید میشود و نه از بین میرود بلکه از حالی به حالی دیگر تبدیل میشود حال باید دید این انرژی که صرف گناه میشود تبدیل به چه میشود و چه اثراتی بر زندگی روحی و جسمی ما دارد یا علی
سلام . . .
درست فرمودید . . .
به طور کل . . .
همه این جوری هستند . . .
اصرار بر گناه . . .
و بر محبت خداوند مغرور میشن . . .
همون جوری که خداوند فرموده در قرآن که به نعمت ها و رحمت من مغرور نشید
خیلی پست عالی و به جایی بود . . .
موفق و سر زنده باشید
۰۹ مهر ۸۹ ، ۱۱:۳۱ سید محمد جواد طاهری
سلام
واقعاً مطلبی به جا و درخور زمان بود
ممنون از اطلاع رسانی خوبتون

یا علی
سلام.وبلاگ خوشگلی داری .....من اومدم به وبلاگت سر زدم تو هم باید بیای به وبلاگم سر بزنی اگه نیای از دستت ناراحت میشم.....منتظرم......مر30 اگه خواستی لنیک کن.
ای داد بیداد ! یعنی دیگه هایده گوش ندیم !؟
دیشب اولین دوره جشنواره فیلم سبز برگزار شد و در پایان این مراسم برگزیدگان بخش های مختلف مشخص شدند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به http://www.sarahotnews.persianblog.ir/
مرجعه فرمایید
آخه اگه اصرار به دست زدن به بخاری باشه که فقط ردش رو پوست میمونه اشکالی نداره ماها میخواییم حس رفتن لای دنده های چرخ گوشت یا دست زدن به سینم لخت برق با فاز قوی یا...رو هم تجربه کنیم!!!
۰۹ مهر ۸۹ ، ۱۴:۰۸ مسافر آدینه
دقیقا....
نمی دونم چرا گاهی یادمون می ره که خدا از مادر به ما مهربان تر و آگاه تره......
خدا کنه این فراموشی ها از قصد نباشد.....
سلام بزرگوار

با اجازه لینک تاثیرات شوم موسیقی بر انسان رو توی وبم قرار دادم مفید بود!

تشکر
میدونی مشکل از تفکره که خدا مون و به قاعده ی یه گنجیشک رو درخت نشناختیم...موقع ترک گناه این مدله حرف زدنمونه، یاوقتی به حاجتمون نمیرسیم مثل یکی از دوستام مثلا پول تو جیبی خدا رو قطع می کنیم و دیگه نماز نمی خونیم...
آخ از این مغزهای کوچیک و دلای انگشت دونه ایمون...چی میکشه خدا از دست ما....
التماس دعا
یا علی
این گناه رو می کنم و بعدش توبه می کنم
حرف برادهای یوسف بود که یه گناهشون40سال توبه کردنش تاخیر افتاد
حالا حساب کنیم
یه اهنگ نه اهنگها
یه فیلم نه فیلم ها
یه فکر نه فکرها
..............
اگر عمر نوح رو هم داشته باشیم فکر نمی کنم بتونیم توبه همه ی این چهل سال ها رو بکنیم
......................
حالا یه لحظه یه ساعت نه اصلا یه سال گناه و لذتش ارزش این همه سختی و توبه _اگر انجام بشه و توفیق داشته باشیم_ رو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوست عزیز سلام
شرمنده دیر شد، دیشب جزء 25 رو که فرموده بودید ، قرائت شد
در خدمتیم
التماس دعا
۰۹ مهر ۸۹ ، ۱۸:۱۲ سعید بهداد
سلام
تعبیر زیبا و هوشمندانه ای بود. امشب یا فردا یه پست با همین موضوع کار میکنم.

اللهم بلغ مولانا صاحب الزمان.
من موسیقی بد که گوش نمیدم فقط هایده و گوگوش و مرجان رو گوش میدم
اینا خوبن دیگه نه؟؟؟
۰۹ مهر ۸۹ ، ۱۸:۳۵ سید یاسین
سلام
خوشحالم که اینقدر زیبا ارتباطتان برقرار است با حضرت دوست..
مانا باشی
سلام
سالهاست سوخته ایم...
به عشق عاشق حضرت دوست...
سلام عرض ادب واحترام
بسیار تاثیر گذار بود ...
شاید عادت شده باشد که همیشه دست به بخاری بزنیم وکمی دستمان بسوزد ودوباره تکرار همین عادت وغرق در روزمرگی گناه ...
امید آنکه عادت شود دست به بخاری نزدن........
تهذیب نفس ........
ذکر حق ........
التماس دعا
یا حق
۰۹ مهر ۸۹ ، ۲۳:۲۴ حامل اللوا لیوم قریب
بسم الله نور
السلام علی عبادی المخلصین
بحول قوه الهی و عنایات حضرت حجت عج با کلیپی تحت عنوان جهاد مجازی در خدمت بزرگواران هستیم.منتظر حضور شما.یا حق التماس دعای فرج.
این روزها خیابان های شهرمان پر شده از بخاری های شعله وری که به زور میخواهند ما را بسوزانند.
خدایا یه لباس نسوزی تنمان کن که ....
سلام
به نظرم اگه موضوع مطلب رو 180درجه تغییر می دادی بهتر بود.
مثلاً :
کارهای خوب هرچقدر که کوچک باشند اثر خوب می ذارن

(خواننده هم مفهمو مخالفشو می سازه)
موفق باشی
هرچه کنی به خود کنی گر اگه نیک و بد کنی

من اگر نیکم اگر بد تو برو خود را باش
سلام وخدا قوت
مطالبتون مثل همیشه عالی وپرمحتوا بود
منتظرنظرتون هستم

۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۳:۱۶ گمنام (یه پوتین یه پلاک)
بسم رب الشهدا

واقعا جای تعمق و تفکر داره...
هم مطلب خوب بود هم مثالش...
دعامون کنید...
من این مطلبتو خوندم البته نه کامل (اون لینکهایی که دادی و میگما) حوصلم نکشید خب! چیه؟!
بعد نفهمیدم ... ینی موسیقی سنتی هم اشکال داره گوش بدیم؟
الان نگی این دیگه کیه ها؟ پرسیدن که عیب نیست ندانستن عیب است
اصلن هر چیزی که موزیک داشته باشه اشکال داره؟؟
من خودم یه مدت رفتم تو کاره ترک گوش دادن به آهنگ ... نمیدونم موفق میشم یا نه؟!
والا من که اصراری ندارم!
بیشتر به شخصیتم نمیخوره دست زدن به بخاری
ولی بعضی وقتا یهو یه بخاری میخوره به دست آدم! خود به خود!!
پاسخ:
حواستون باشه ازین به بعد دستتون خود به خود نخوره به بخاری!!!!
با سلام

ما که نفهمیدیم که شما موضعتون در برابر موسیقی چیه ؟؟؟
توی پست مخالفت کردین ولی توی نظرات به هایده توصیه کردید ! کسی که توی اسرائیل برای ایرانی های اونجا اجرا داشته !!!!
میدونم که شعرهای جلف امروزی رو نمیخوند ... ولی آیا واقعا تفکر خواننده رو هم باید مد نظر گرفت یا نه ؟

سخت شده ... نه ؟؟؟

یا حق !
پاسخ:
کسی جدی نگیره....!
بخاری خوب نیست آتیش بیشتر فاز میده
عجیبه که هر چی داریم از خداست اما خدایی ازشون استفاده نمیکنیم
موسیقی خدا میگه گوش نده... من میگم دلم هر چی بخاد گوش میکنم
خدا میگه با این چشمی که بهت دادم به هر چیزی نگاه نکن...من میگم هر چی دلم بخاد میبینم
یاد آیه قرآن افتادم...مینگری کسی را که هوای نفسش را خدای خود قرار داده؟؟
گویا این آیه با من بود
گویا این آیه همین دل رو میگه که به جای خدا به حرفش گوش میدم
سلام. جدا راست می گویید.
قشنگ بود.ممنون.
مدتی است که می خواهم کم مار شوم توی وب نویسی و وب گردی! ناراحت نشوید
شهدت امام صادق علیه السلام بر شما تسلیت
سلام
مصداق خوب و قابل لمسی بود ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">