جنجال یک سکوت

پیوندها
شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۸۹، ۰۲:۰۳ ب.ظ

الف آخر نام تو...!

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

قلم که به دست میگیرم تا برای آرزوهایم خط خطی کنم

آغاز از تو نوشتنم میشود دلتنگی و دلتنگی و دلتنگی

قلم میلغزد و مرا میبرد به دنیای تو

به قلب دلنوشته که میرسم میبینم کاغذم پرشده از ابرهای سیاهی

که دارد بارانی میکند بغض سکوتم را

همیشه رسم نوشتنم همین بوده

ولی هنوز یک چیز را نفهمیده ام

اینکه چرا همیشه نوشته هایم به الف آخر نام تو ختم می شود؟!

پس نوشت:

انتخاب مخاطب برای این پست بستگی دارد به خلاقیت خواننده...!!


+دوشنبه تشییع شهدای گمنام اینجا

اگه توفیق شد شاید ما هم رفتیم...یا دانشگاه شاهد را ... یا بوستان نهج البلاغه را ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۱۰

نظرات  (۶۸)

سلام دوست عزیز
چه وبلاگ خوبی داری
خوشحال میشم یه سری به سایت ما هم بزنی
منتظرت هستیم دوست عزیز
مخاطب خاص
انتخاب مخاطب برای این پست بستگی دارد به خلاقیت نویسنده در توضیح موضوع!
پاسخ:
گفتم دست خواننده ها برای مخاطب یابی باز باشه!!
سلام

میگم تا ما نیایم شما به ما سر نزنیا خب!
نمیگی بلکه من مردم بیایی یه فاتحه ای برام بخونی؟!
.
.
.
عمممممممرا اگه قبل شما بمیرم!

منتظرم
یاعلی
سلام

به جای این بچه بازی بیا وبم!
برای متنت نمیتونم نظر بدم!
مخاطبت هم که خاصه!

منتظرم
یاعلی
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۵:۰۶ طلبه - وبلاگ اهلبیت علیهم السلام
سلام

با مطلب جدید با عنوان " عجب مقامی !!!"

...ملائکه می گویند : شما را به خدا قسم می دهیم که به ما بگویید اعمال شما در دنیا چه بوده است (که به این مقام رسیدید)؟

منتظرتان هستم
باز داره جواب میده!
پاشو بیادیگه!
اتاق فکر ما رو که اونجوری دو دره کردی انتظار داری برای یه متن فینگیلیت فسفر مغز هدر بدم
بازم عمممممممممممممممرا !

منتظرم
یاعلی
سلام

نه که شما خیلی فسفر مغزتونو برای ما هدر دادید!
عمرا برا این متنت فکر کنم

منتظرم
یاعلی
پاسخ:
الان طهورا جون میاد به جای همه از خودش خلاقیت در میکنه...!
الهی!
یه امروز مغز طهورا نام رو هنگ کن بلکه بعضیا کم بیارن!
یا اصلا اینترنتشون قطع بشه که نتونه باید نت!
یا یه اتفاق خیری براش بیفته که نتونه اینجا در افشانی نکنه!
الهی من لی غیرک!!!


منتظرم
یاعلی
پاسخ:
ربنا آتنا طهورا ....
سلام

رفتم به طهورا که اصلا نمیدونم کیه! بگم نیاد وبت ولی نظردونی وبش بسته است!
ای بخشکی شانس!
ولی از همین تریبون اعلام میکنم جناب طهورا! ازتون میخوام ما رو ضایع نکنید!
حالا چی میشه یه این بار نظر ندید؟! کی میمیره؟ هان؟
میخواید چی رو ثابت کنید؟!

منتظرم
یاعلی
پاسخ:
طهورا جون برای حفظ آبروی این اخوی مون این پست رو نظر نده...!
سلام زیبا بود زیبا بود پرداختتون میتواند خدا باشد یا با توجه به پی نوشت میتواند شهدا باشد
پاسخ:
خلاقیت یعنی این....!
خب مهم این بود که ما به خواسته مون برسیم.نوعش فرق نمیکنه( ماکیاولیسم!!)

حالا اگه طهورا نظر نده حرف شما من و شما شهید نشده.
اگه جواب بده جفتمون رو هم ضایع کرده!

و من به هیچ وجه بازنده نیستم!
خداجون قربونت برم!

در ضمن ترو خدا شایعه نپراکن. اخوی کیه؟!
هنوزم که هنوزه خیلیا فکر میکنن من پسرم.اینجور بگی دردسر درست میشه!

منتظرم
یاعلی
پاسخ:
(توجه:ما به جای کلیه کلمات از جمله مادر...پدر...خواهر...برادر...دوست...دشمن...و... کلمه ی اخوی را بکار می بریم و کلمه اخوی در اینجا ودر کلام ما به معنای برادر نیست کلا...)
خطاب به جوابیه تون به «سودای دل»
در خلاق بودن من بحثی نیست؛
بحث سر اینه که خلاقیتمون سرچی و برای کی گل کنه!
فعلا محض جبران عدم خلاقیت شما سکوت کردیم والامیتونم یه عالمه مورد برات ریدیف کنیم آبجی!
بعله! چی فک کردی!

منتظرم
یاعلی
پاسخ:
به این نتیجه رسیدم که خلاقیتتون رو نگه دارید واسه خودتون میترسم بروز بدین فرار مغزها بشین....
دم سما گرم!
سلام

آبجی جان بااجازه ما مرخص شیم کمی هم به درس و مقشمون برسیم.
شما هم به مخاطبین خلاقت برس


منتظرم
یاعلی
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۶:۱۴ فرص الخیر
سلام
خلاقیت احتیاج به اطلاعات داره
راهنمایی نمیکنی؟
تو جیب جا میشه ایا؟ چند حرفه؟ جانداره یا بیجان؟
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۶:۲۵ ساقی رضوان
یعنی چی؟ یعنی یه اسم بگیم آخرش الف باشه؟؟؟

خدا !
پاسخ:
خوبه...
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۶:۲۶ ساقی رضوان
بوستان نهج البلاغه کجاس؟!؟!؟
پاسخ:
منطقه 2 فک کنم تو شهرک غرب اینا دیدمش....
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۶:۲۸ فرص الخیر
سلام
جواب
شــــــــــــــــــــــــــما
است
یعنی مای مخاطب

من خیلی باهوشم نگید از کجا فهمیدی
پاسخ:
اینم می تونه باشه...
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۶:۳۲ ساقی رضوان
مهدیا !
پاسخ:
اینم می تونه باشه...
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۶:۳۴ فرص الخیر
فکر کنم که آنــــــــــــــهـــــــــــــا هم میتونه باشه
یا حتی مـــــــــــــــــــــــــــا
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۶:۳۵ ساقی رضوان
دلا !!!


راستی طهورا !!!

سرکار گذاشتی مارو؟!؟!:دی


فهمیدممممممممممم

ساقیا !!!


۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۶:۳۶ ساقی رضوان
شاهد ساعت چنده؟؟؟

راستی از مترو حرم چطور میشه رف شاهد؟!؟! پیاده؟!؟!؟
پاسخ:
احتمالا پس فردا هم سرویس بذارن.....
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۶:۴۰ ساقی رضوان
همین ساقیاس!!!
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۶:۴۳ فرص الخیر
اوکی
من سکوت میکنما
تا شما راحت شویدا
روزگارا
عحبا
جلوی خلاقیت ما را گرفتنا
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۶:۴۸ فرص الخیر
شاید شهدا
یعنی مهمونای فردا
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۲ ساقی رضوان
ای بابا!

ساعت 9 شرو میشه؟!؟! خوابم که اون موقه!!!

فهمیدم!

زهــــــــــــــــــــرا
پاسخ:
خوبه مث من نگفتی کی حال داره بره اون سر دنیا!
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۲ فرص الخیر
یه سوال فنی
شما خودت میدونی مخاطب کیه؟ یا داری دنبال سوژه میگردی؟
پاسخ:
ولی می خوام ببینم خوب منظورم رو رسوندم یا مخاطبم ایهام داره؟!!
سلام قالبم سر جاشه پست جدیدم و پاگ کردم همین!منم میام ایشالا بوستان...
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۷:۰۹ ساقی رضوان
خب زهرام آخرش الف داره دیگه!!!


منظورتو به هیچ عنوان خوب نرسوندی! چون هیچ وقت در باره یه چی حرف نزدی که همش به اون ختم شه!!!
۱۰ مهر ۸۹ ، ۱۷:۱۲ ساقی رضوان
من میگم سرکاریم همینه دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام

یه چیز مهم که شاید بعضی از ما فراموش کنیم !!

مهمترین نحوه بزرگداشت شهدا اینه که ما در فکر و عمل و تلاش و پشتکار از شهدا پیروی کنیم !

توی دانشگاه آزاد واحد تهران پزشکی (واحد خودمان) توی کلاس ما هرچی ولایتی هست مشروط میشه و هر چی جلبک سبزی هست نمره بالا داره !!!

حتما میدونید که شهید چمران چطور بودن توی درس و علم و یاد گیری و خیلی چیزهای دیگه ؟؟؟

ولی انشاالله این ترم من خودم جور همه رو میکشم !!!

یا حق !
پاسخ:
این ترم ما هم تصمیمات جدی داریم....!!
سلامی دوباره

درابتدا سپاسگذارم که من رو دختری منطقی میدونید.... لطفتون مزیده به بنده
ودرادامه
ازتون متشکرم که توضیح دادید اما ممکنه که گاه این صحبتهای پس پرده سو’ تفاهم بوجود بیاره
اما بازبهرحال متشکرم

سپاس بیکران ازشما

وبازهم به رسم ادب تقدیم به شما

با احترام تمام قد.... نمیدانم آقا هستید یا خانم.... اسمتون رو پیدا نکردم
معذرت میخوام ازین بابت
اما من که یاد ندارم پیامبرکسی رو به دلیل ریختن دل و روده ی گوسفند وخاکروبه
برسرش به بالای دارکشیده باشد.......

ودرضمن منکه نگفتم بنده ی امریکا واسرائیل وامثالهم باشیم
مابنده ی خدائیم وبس.....

اما روابط بین المللی هم مهمه

جرا همش ما ایرانیان باید تخریب شخصیت بشیم

واون وقت ایران با اینهمه عظمت وپیشرفت وسرمایه

باید بیاد در رده ی کشورهایی مثل پاکستان وافغانستان وعراق ووو .... قابل قیاس باشه؟

من نمیدونم این یعنی چی ؟

وبازهم به رسم ادب تقدیم به شما
سلام
من مخاطب خودمو پیدا کردم اما نمی گم
احتمالا مخاطب شما هم شهدا بودن دیگه
ته فسفر سوزی!!!!
سلام منم یه طهورا هستم ها
هر چند منظور خانمی ما اون یکی طهورا خانم بوده!
......
چرخ می زنم و چرخ می زنم
کلمات گویا از من نیستند
دعوتشان نکرده ام برای آمدن
خودشان خواسته اند که بیایند...
کلمات گویی مرا بهتر می فهمد تا من کلمات را ...
کلمات خود به خود می آیند تا مرا به سوی تو بکشانند و من دل به کلمات می سپارم که واسطه ای باشند برای رسیدنم به تو ...
و تو چه آرام آرام می خوانی مرا
گویی می خواهی ذره ذره این وجود را برای خودت کنی
نه اصلا این تویی که کلمات را واسطه کرده ای که مرا به تو برسانند
که اگر تو نمی خواستی، این کلمات چگونه می آمدند تا مرا به تو برسانند!؟ ...
حالا در می یابم چرا همه نوشته هایم به الف آخر نام تو ختم می شود ...
خدایا ...
دریاب این دلی را که در تلاطم روزگار هیچ کسی جز تو را ندارد که دست گیرش باشد ...
پاسخ:
بابا نیتت خالص باشه...!
سلام

صرفا اومدم ببینم طهورا اومده و نظر داده یا نه!
شکر خدا اوضاع بروفق مراد میباشد

منتظرم
یاعلی
پاسخ:
زیاد هم خدا رو شکر نکن طهورا بخاطر من هیچی نگفت....!!
الف آخر نام تو؟؟؟
این متن آشناس...مشکوکه
میدونی که منظورم چیه یا میخای بیشتر توضیح بدم؟!
شایدم منظورت خداست
منظورت خداس؟
پاسخ:
احتمال داره....


التماس دعا
سلام بزرگوار!

بابا بیخیال ما درس و مشق داریم ذهنمونو مشغول نکن گناه کبیرستا!

ولی به نظر من دوستان پیشنهاد های خوبی دادن شاید منظورتون هموناست!؟

درسته آیا؟
پاسخ:
شاید....!
چون ازم خواهش کردی که " رامیان " رو ضایع نکنم چیزی نمیگم

ولی " رامیان " خیلی فسفر داره مخش که یادش نمیاد من کی هستم و چند بار اساسی از طریق کامنت کوفیدیم توو سرو کله هم بنا به دلایلی که شبیه هم بودیم و هستیم از جهاتی که اینجا نمیشه لو داد !!!

رامیان یعنی تو واقعن منو نشناختی !!!!؟
خدا و دیگر هیچ !!
سلام مخاطب خواص برای هر کس بستگی به لیاقتش و شانش است شاید شان ما ............باشد نه شان شهدا راندارم پس سهمم سکوت است
سلام ....

خدا قوت همسنگر....

آری تمام نوشته هایمان به الف آخر نام تو ختم می شود ؟!

هم آغاز نوشته هایمان و هم پایان نوشته هایمان

خدایا: چطور از مهربانیت بنویسم در حالی که قلم در دستم از نوشتن

این همه ببخشش و مهربانی ناتوان است .

خدایا : ای خالق من ای امیدو پناه من جز تو و عشق تو آرزوی ندارم

خدایا: قلبی دارم پر از ابرهای سیاه و تیره هر روز سعی می کنم خوب باشم ولی

نمی تونم ...

اشک هایم تنها چیزی هست که زنگار دلم را می شوید ابرهای تیره را کنار می زند و

هوای تیره دلم را مثل روزهای آفتابی صفاف و زلال می کند .

آری خود گفتی ، اشک تنها قطره ای است که قبل از آنکه فرود آید عروج

می کند، اشکهایم به تو می رسید و تو یکی یکی بر زنگارهای روحت می ریزی تا از

جنس نور باشم و از حوالی آسمان،.......

خدااااااااااااااااااااااااااااایا : ....................................................................


حا لا می دونی چرا نوشته هایت به الف اخر نام اون ختم می شه


چون هممون از اویم و به سوی او باز می گردیم چون اوست که تمام زیبای ها را آفرید

اوست که شهدااااا آفرید اوست که عشق را آفرید . زیبای را آفرید من و آفرید تو رو



و.....آفرید.


موفق باشین خیلی عالی بود ......
سلام ....

وقت بخیر .....

دلم هوای تو کرده ای مهربان خدایم .....

الهی! در بسته نیست، ما دست و پا بسته ایم. (آیت الله حسن زاده آملی)

خدایا چه گم کرد آنکه ترا یافت و چه یافت آنکه ترا گم کرد؟(امام حسین-ع)

نماز، فرصت عاشقانه ی زمین است؛ کسی که نماز نمی خواند عاشقی

نمی داند. (دکترسنگری)

الهی! همنشین از همنشین رنگ می گیرد، خوشا آنکه با تو همنشین است



شب های دراز بی عبادت، چه کنم

طبعم به گناه کرده عادت چه کنم

گویند کریم است و گنه می بخشد

گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم

سلام



خدا قوت


با مطلب و خداوند این قوم را عذاب کرد در خدمتتون هستم.




مدد مولا

۱۱ مهر ۸۹ ، ۱۶:۲۶ سحر بیدار
سلام همان فلان .....
من وب با حالت رو امروز یافتم
مطالب جالبی داری به کلاهی که سر بهاییت رفته چیز هایی نوشتم سر بزن یا
علی
کاش هیچ زمانی نباشد که تشییع شهدا نداشته باشیم.چون در آن صورت باید خودمان را تشییع کنیم.
سلام . . .
ما هم که انشالله اگر خدا بخواد میایم . . .
ولی یحتمل بریم قم . . .
روز شهادت حضرت و گرفتن حاجات شاگردانشه . . .
نائب الزیاره هستم . . .
پاسخ:
التماس دعا....
سلام
الف آخر نام تو!!!!!!!؟؟
دلم میخواست بگم .....حیف....!!
واسه مخاطب خاصم!
۱۱ مهر ۸۹ ، ۱۸:۰۶ فدائی سید خراسانی
سلام...خدا قوت...
با مطلب ((حالا نگاه کن. اگر آخر شهید نشدم!)) به روزم...
مطلب درباره شهد حسین غلام کبیری هستش ((شهید فتنه))
من خودم با این مطلب خیلی گریه کردم شما هم دعوت می کنم به این مطلب
یا علی
اگر مایلید تبادلی لینک کنیم منو به اسم وبلاگم لینک کن بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم.
۱۱ مهر ۸۹ ، ۲۰:۲۳ بچه های دانشکده حقوق تبریز
شهادت امام جعفرصادق(ع)کاشف الحقایق موسس مذهب جعفری تسلیت باد.
زود باش 3 تا گلامو پس بده!
سلام

جانم؟! طهورا ! کوفتن تو سرو کله ی هم؟!
من!
ایشون!
خودشون؟!
کوشون؟

واقعا ببخشید بجا نیاوردم. میشه کمی راهنمایی کنید؟
(نیست که مخاطبام زیادن ؛ دیگه نمیشه دیگه! )
ولی واقعا دوست دارم بهتر بشناسمتون طهورای ( 99% خانم!) .
کامنتدونی رو بستید ماهم بیخودی آمار این جنجال انگیزناک رو میبریم بالا!
این پست اخیرم رو بخونید شاید به همون وجه اشتراکمون اشاره داشته باشه.
نههه غلللللللللللام!!

منتظرم
یاعلی
شیعیان رهبر ما را کشتند / صادق آل عبا را کشتند

نور چشم علی و فاطمه را / وارث کربوبلا را کشتند . . .
۱۱ مهر ۸۹ ، ۲۲:۱۰ بهاره مقدم
سلام درامتدادصبح هک شد!
با آدرس جدید درخدمتم:
dmsobh.blogfa.com
علی علی
۱۲ مهر ۸۹ ، ۰۰:۵۲ محمدشمسیان
سلام.شهادت امام صادق(ع)رو تسلیت میگم.باخاطره ای ازخودم درخدمتم.شمارو لینک کردم
سلام

هو اول و الاخر والظاهر وباطن......

چی بهتر از الف آخر" خدا".....

التماس دعا

یا حق
۱۲ مهر ۸۹ ، ۱۲:۰۲ من کیهانی ام
سلام دوست عزیزم
جنجال یک سکوت

سوال:تو پروفایلت آرزو کردی خدا تورا در مسیر ولایت قرار بده
اما در زیر مطالبت نوشتی: همان که باید باشد
یعنی اینکه همون شدی که میخواستی؟

بعد
عجیبه امروز هر وبلاگی از دوستانتم میرم همه درباره دغدغه و دلتنگی هانوشتن
ناگزیر میشم یه جواب بدم

این مطلب زیر رو برا دوست خوبم "فائزه خانوم "نوشتم خوبه برات بیارم

یادمون باشه مسابقه"ازل تا ابد" دوی صدمتر یا دویست متر نیست
یک دوی ماراتن هست که بسیاری بخط پایان نمیرسند چون مسیر پر از سرعت گیرهای پیدا و پنهان است
خدا کنه که خودش دوپینگ روحیمون کنه تا کپ نکنیم

همینکه کاغت پر شده از ابر سیاه
معناش اینه که میفهمی که چی بهت داده یا اینکه چی میخوای
خدا بخیر کنه برا امثال ما که وقتی قلم بر میداریم نمیدانیم چی بگیم

ولى انصافا نثر زیبایی بود
دست مریزاد
(ضمنا باتوجه به اینکه در ،خلوت نویسی، چیره دست هستین پیشنهاد داشتم- اسم وبلاگتون را از "جنجال یک سکوت" به کلمه"جنجال سکوت" تغییر بدین-البته فقط نظر بود


امابعد

ضمن تسلیت بمناسبت روز شهادت بزرگ مکتب شیعه با مطلبی تحت عنوان"تنور گداخته است-برو درون تنور"!! خدمت جنابعالی که تراوش قلم زیبایی دارین،هستم
امیدوارم ضمن مطالعه این مطلب کوتاه ، برداشت شما را هم ببینم من کیهانی ام
بسم رب الشهداء والصدیقین


دلــــم

هوای بقیع دارد

و غـــــم

صادق (ع)

عزا گرفته دل من

ز ماتــــم

صادق(ع)

دوباره بیرق مشکی

به دست دل گیـرم

زنــــم بـه سینـــه

که آمــد محــــرم

صادق (ع)

*
بر عمـــر لعنت .




سلام

خوبـــــی

کم سعادتی ما هست که زیارتتون نمیکنیم.

خوش میگذره ، اوضاع روبه راهه...

امیدوارم خوب و خوش و سرحال باشی..

***

آنقــــدر زیر لبم نام تو را زمزمه کردم که لبــــــم سوخـت

ولـــــــی

نام تو را توبه نکردم...

دلبــــرا.

اجرکم عندالله

دعا
به روزم با اخلاقی زیستن
۱۲ مهر ۸۹ ، ۱۴:۳۹ ساقی رضوان
سلام

رسیدی خونه!؟؟!؟!

وای دیدی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شیرینی یادم رف بگیرم ازت
بسم رب الشهداء والصدیقین


دلــــم

هوای بقیع دارد

و غـــــم

صادق (ع)

عزا گرفته دل من

ز ماتــــم

صادق(ع)

دوباره بیرق مشکی

به دست دل گیـرم

زنــــم بـه سینـــه

که آمــد محــــرم

صادق (ع)

*
بر عمـــر لعنت .




سلام

خوبـــــی

کم سعادتی ما هست که زیارتتون نمیکنیم.

خوش میگذره ، اوضاع روبه راهه...

امیدوارم خوب و خوش و سرحال باشی..

***

آنقــــدر زیر لبم نام تو را زمزمه کردم که لبــــــم سوخـت

ولـــــــی

نام تو را توبه نکردم...

دلبــــرا.

اجرکم عندالله

دعا
ماشاالله به این همه خلاقیت به خودم امیدوار شدم!
وا من چرا اینقد دیر دیدم این پستو ؟
من حس حقیقت جوییم گل کرده . . . بگو کیه دیگه؟
ینی چی آخر نوشته هات ختم میشه به الف آخر نامش؟ میشه مثال بزنی
جواب:
پروردگارا!!
خوب بود؟؟
ای جانم
نبایدم بدنی
چون اون خودش می خواد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">