جنجال یک سکوت

پیوندها
دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۸۹، ۰۳:۴۳ ب.ظ

پشت به محراب کرده ایم...

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

خدایا ستاره ها که رفتند...خورشید را نگه دار

غفلت نگر که پشت به محراب کرده ایم

در کشوری که قبله نما موج می زند...!

لینک های پیشنهادی:

پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت تدفین شهدا در دانشگاه شاهد

شهیدان"شاهد"آرام گرفتند

گزارش تصویری از تشییع شهدا در دانشگاه شاهد

پس نوشت:

یکی برگشت گفت:که چی هرچند وقت یه بار چند تا تیکه استخون میارن راه میفتن تو کوچه خیابون...داغ مردم رو تازه می کنن...؟؟!!

امروز احساس کردم چقدر به اومدنشون احتیاج داشتم....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۱۲

نظرات  (۵۸)

افسوس .......



تا میلادش چیزی نمونده ...

وبلاگی با نام امام رضا (ع)...

به امید عنایت و کمک ضامن آهو
شروع می کنم

ان شالله که با دعای خیر و نظرات شما به خوبی از پسش بر بیام
سلام

شرمنده ... نمی تونم زیاد سر بزنم این روزا ... فردا حذف و اضافه است و ان شاالله بعدش دیگه بیشتر می تونم بیام ...

حیف که نتونستم برم به استقبالشون... خیلی دلم می خواست!

در پناه حق یا علی ع
۱۲ مهر ۸۹ ، ۱۵:۵۸ تاکسی - تاکسی
سلام خوبی
وبلاگت را یکی از دوستان معرفی کرد دیدم و بهت تبریک میگم
ببین وبلاگم را اگه خواستی و دوست داشتی لینک کن
خاطرات روزانم با مردمه
منتظرتم
۱۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۲۵ ساقی رضوان
ای خواهرررررررررررررر

بعد خودشم اومده بود تشییع؟!؟!؟!
۱۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۳۹ ساقی رضوان
خب بنویس خودش نیمده! ضایه نشه طفلی!!!

ای بلاگفای فلان فلان شده! لینک من کووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودت مشکل داری که فک کردی من مشکل دارم حذفم کردی!!! طهوراااااااااااااااا
پاسخ:
همه چی تقصیر طهوراس....!
دقیق من زیر این تابلو نشسته بودم.....
چ لحظاتی بود.....
دوباره دلتنگم.......
فقط همین
پاسخ:
نمی دونی تا اون ثانیه آخر که رسیدم اونجا چقدر نگران بودم شهدا دعوتشون رو از من پس بگیرن...ومن نتونم....
۱۲ مهر ۸۹ ، ۱۹:۰۱ اینجا زیاد دور نیست
دوست گرامی قرانی رو که قول داده بودم قرائت کردم اما به دلیل مشغله ها نتوانستم زودتر بهتون اطلاع بدم
باسلام
به روزم با "ساده ترین و روشن ترین دلیل عقلی بر ولایت فقیه چیست؟"
خوشحال می شم سر بزنی!
یکی، یکی است...زیادند یکی یکی هایی که دلشون و سپردند برای بردن...
به روزم با
"دانش/تبلیغ...گاه، مساله کدام است؟"
التماس دعا
یا علی
راستی دلمان تنگ شده بود...اپ شدی یه خبر بده
سلام...


معبودا:

چگونه می توانیم از تو غافل باشیم درحالی که تو از ما غافل نیستی چگونه

می توانیم به تو فکر نکنیم در حالی که تو تمام وقت به فکرمایی دراوج ناامید ی

که دل کوچکم گرفته بود از این دنیا آغوشت را برا ی زهرا ی کوچکت وا کردی

مرا به سویت خواندی تا خویشتن خویش را بشناسم

تو مرا خواندی تا به من بگویی که کیستم و هدفم چیست مرا خواندی

تا از عشقت بگویی از عاشقانی که برای رسیدن به تو ا زیکدیگر سبقت می گرفتن

آنچه در دل داشتم بر روی کاغذ می نوشتم و در اوج تنهایی با قلب خود راز و نیاز

می کردم زره زره به سکون آرامش می رسیدم

واقعا ما کجاییم؟؟؟!!!

تو جای پای شهدا پا گذاشتم شهدای که برا خدا از جونشون گذشتند

ولی ما از یه گناه نمی گذریم اینجا کجاست اینجا قلب می سوزد اشک می جوشد

وجود خاکستر می شود واحساس سخن می گوید اینجا کسی چیزی نمی خواهد

انتظاری ندارد دعایی برای خود نمی کند تنها چیزی که نمی شود کنترلش کرد

اشک است .....

ای شهدا ما شما را فراموش کردیم شما ما را فراموش نکنید.


موفق باشین
صد بار گفتم با من کار دارید برید از منشیم وقت بگیرید ! هی انقدر اسم منو اینور اونور صدا نکنید
شهدا می آیند تا ما راه را گم نکنیم !
اتفقا ما هم امروز از دانشگاهمون 4تا اتوبوس راهی دانشگاه شاهد شدیم
پاسخ:
قبول باشه...
۱۲ مهر ۸۹ ، ۲۳:۳۲ دلتنگ مدینه
سلام...
و شهدا...
دلی که تنگه می خونه شهدا شرمنده ایم
حضرت زهرا(س) می دونه شهدا شرمنده ایم...
صلوات
منم از تلویزیون دنبال می کردم فقط نفهمیدم آخر این بوستان نهج البلاغه کجاس!
خوبه دیگه
فردا بوستان صحیفه سجادیه هم بزنن دیگه نور علی نوره!

اینا فک کردن اسمش قشنگ باشه خودشم قشنگه!
خب خب
موضوع اصلی
در مورد پی نوشتت
اون یکی هم حرف قشنگی زده
واقعا که چی؟
ما هنوز تو همین که چیه موندیم!
باور نداری؟
از خودت بپرس!!
پاسخ:
که شاید بعضیا از خواب بیدار بشن....از جمله ما...!
سلام

ببینید چقدر درمونده ایم ..اوضاع خرابه که بعد از این همه سال آنها حاضر شدند خودشان را به ما نشان بدهند...تا شاید یکی به خودش بیاید

"راز درخت کاج".......شهید زینب کمایی...دختر 14 ساله ای که بدست منافقین به شهادت رسید

یا حق
پاسخ:
تاوان غفلت ما رو اونا باید بدن؟
سلام. آن بنده خدا نمی داند که انتظار کشیدن برخی ها هم تمام می شود.
داشتیم با حاجی یکتا حرف میزدیم و کلی احساسی ! برگشت در مقابل همه ی حرفهای ما گفت: که چی بشه؟
من هنوز تو همون که چی بشه هه موندم!
تا وقتی که نفهمیم شهدا چی چی گفتن و کجا رفتن نمیتونیم درست راه بریم!
افسوس خوردنی به درد میخوره که منتهی به حرکت درست بشه نه اینکه آدم رو از حرکت بازداره!
بازهم شهدا دیدن ما عرضه نداریم کار درست حسابی با دوام انجام بدیم خودشون باز اومدن تا هزار هزار تا دل ببرن! همینه دیگه !
یه وقتایی خسته میشم از کار زیاد اما همین که دفترم رو که توش تیکه هایی از وصیت نامه ی شهدا رو جمع کردم باز میکنم یه نکته ای بهم میگن که انرژی چند برابر میشه برای حرکت!
خیلی جالبه
یه زمانی میگفتیم شهیدان زنده اند اما خداییش باور نداشتیم عموما!
امروز یواش یواش داریم باور میکنیم
من هنوز یادمه شهید میاوردن و تو استخر کانون فرهنگی ابوذر میشستن! هنوز چهره ی اون شهیدی رو که یواشکی تو بچگی از سوراخ برزنتی که دور استخر کشیده بودن دیده بودم یادمه! اصلا چرا راه دور؟ من هنوز چهره ی دوست شهیدم که تو فتنه تقدیم شد یادمه!!!
کاش که بشه
یا علی
۱۳ مهر ۸۹ ، ۱۲:۵۴ مُتَرَصِّد
یا الله...
زیارت قبول
۱۳ مهر ۸۹ ، ۱۴:۵۲ دیوونه غربتی!
بله ....
چقدر به اومدنشون احتیاج داشتیم ...
دسته گل های بی نشون ...
خوش اومدید ...

بنده حقیر رو هم دعا کنید ...
خوبه حالا مشتی بی دین و کافر این رو کردن!!!!!!!!!!
توی همین مملک ما آدم های کم خردی وجود داره که اسم اسلام و شیعه رو به خودشون میزارن و هر کثافت کاری که بگی میکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!حتی بدتر ازاون کافرا


به منم سر بزن
گفتمش بر روی کاغذ عشق را تصویر کن
در بیابان بلا تصویر یک سقا کشید

ما حالا حالا ها به وجودشون نیاز داریم
خوشحال میشم سری هم به ما بزنید
۱۳ مهر ۸۹ ، ۱۹:۰۲ دریا لباس خاکی پدرم بود !
نا گاه نویدی آمد و او را برد
پرواز سپیدی آمد و او را برد
هر بار که رفت با شهیدی برگشت
این بار ـ شهیدی آمد و او را برد!


17 مهر ماه و همان حکایت همیشگی فکه !
بسم الله النور

سلام

خوبـــــی

زیارت قبول

ان شاءالله که دعا فرمودید

خبر میکردی میرسیدم خدمتتون . . .

خوش باشی

دعا
خوشا بسعادت همه اونایی که رفتند و شهدا رو همراهی و بدرقه کردند!
دلم گرفته از این دنیا!

آپم

التماس دعا....
السلام علیکم یا عبادالله الصالحون.
شهید...
آشنا اما بیگانه!
هیچ جز شرمندگی و طلب شفاعت
۱۴ مهر ۸۹ ، ۰۴:۵۱ سبز علویان
جوکی که جهان را بفکر فرو برد.این مطلب را بخوانید.
دلبری داریم که از صاحب دلان دل می برد / غمزه ای مشکل گشا دارد که مشکل می برد

گر نقاب از چهره گیرد آن نگار نازنین / پرتو رخساره اش دلهای مایل می برد . . .
سلام

منتظر حضور شما و دوستانتون هستم ...
۱۴ مهر ۸۹ ، ۱۹:۱۷ ساقی رضوان
طهورا منشیت کیه؟!؟! همین جنجاله؟!؟!


زیارت قبول اختی! چ معنی میده میگیم اخوی؟!؟! یعنی چی؟!؟! یه ذره عرق زنانه داشته باش!
خوش به حالت (آیکن یه دختر حسود)
میخواستم به اینی که همچین حرفی زد یه چی بگما . . . استغفرالله . . . نذار دهن باز شه ............................................... نـــــــــــــــــــفـــــــــــــــــــــــــس کش
وااااااااااااای احمدی نژادم بود؟
چه سعادتی داشتین شماها بابا
سلام

حذف و اضافه تموم شد

نمی دونم چی آپ کنم!!!!!!
۱۵ مهر ۸۹ ، ۰۰:۴۴ همسنگر گمنام
سلام همسنگر
به لطف حق بروزم با"تاریخچه شیطان پرستی در ایران"
منتظر نظرات سازندتون هستم.
یا مهدی(عج) تا مهدی(عج)
سلام
کاش قدرشان می دانستیم
دیدن عکسهایشان بغضی در گلویم فکنده است
ای ابر جاری شد
ارامشی بیار
سلام علیکم
خداقوت!

حرفهای ماهنوز ناتمام
تانگاه میکنی وقت رفتن است
بازهم همان حکایت همیشگی
پیش از آنکه باخبرشوی
لحظه عزیمت توناگزیرمیشود..
آه! ای دریغ وحسرت همیشگی
ناگهان چقدرزود دیر میشود...

اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم
التماس دعا
با سلام

دلم خیلی گرفت !!! نه از اون گرفتنهایی که همش غم وغصه هست !!!

از اون گرفتنهایی که همش عشق به شهداس و راهشان و مظلومیتشان !!!

خدایا ما را هم در راه آنان بمیران !! آمین یا رب العالمین !!!

یا حق !
۱۵ مهر ۸۹ ، ۱۳:۳۰ اسمان زندگی
سلام لطفابه ما هم یک سر بزنید راستی شما لینک هستی لطفا ما را هم لینک کنید
سلام من رومینا هستم بهتون پیشنهاد میکنم به وبم بیاید اخه وبم متفاوته اگه پست اولمو بخونی میفهمی که چی به چیه خودت میفهمی اون وقت اگه خواستی بهم کامنت خصوصی بده منتظرتم بای
سلام وصل شد سلام ما را هم برسانید و دعای کنید برایمان
"" خدایا تو دقیقا اینجایی من دقیقا کجام؟؟! ""

نمی دونم کجام واقعا!!!

از لطفت ممنونم رفیق...
۱۵ مهر ۸۹ ، ۱۵:۴۲ یه رهگذره خسته
شاید بگی بی ربط نظر دادم ولی من با بیش نویستون خیلی حال کردو چون خیلی قشنگ بود.....
امیدوارم فقط به حال اون افسوس نخوریم و گاهی به خودمون بگیم شاید ما اشتباهی کردیم که امروز این طور آدما .........
الهی
هب لی قلبا یدنیه منک شوق و لسانا . . .
راس میگی
حرفت حقه!

خدایا من که اینجام
تو هم که اینجایی
پس چرا عین دوتا خط موازی شدیم؟!
من خود حجاب خودم!
با سلام
خوشا به سعادت اونایی که در مراسم بودن و اوج گرفتن
در مورد مطلب بالا هم باید بگم که حیفه که این‌قده چسبیدیم به جواب‌گویی خواهش‌های نفس‌مون که پشت خطی خدا رو محلی نمی‌دیم و بی‌توجهیم
وای از این همه غفلت ما
یا علی
سلام
( تو چه آخوندی هستی که ... )
با کمال افتخار دعوتید ...
سلام.
پبشاپیش روز دختر روز به خودمون تبریک میگم

احتمالا پشت خطی...آخه دلم اشغاله....!



دعا بفرمایید
۱۵ مهر ۸۹ ، ۲۳:۰۶ سید یاسین
سلام...
چه شکوهی داشت بدرقه شان...
راستی شما هم گفتید سلام مان را به یار پهلو شکسته علی برسانند؟
راستی گفتی به بابای پرستوی عزیز هم بگند که 22 ساله شده...
چی بگم...
شاد باشی
۱۵ مهر ۸۹ ، ۲۳:۲۰ فاطمه سادات دهقانی
بسم رب المهدی

این جا ...
اینجا ایران است ...
تهران ...
نگاه نکن که صدایم چند صباحیست از کوچه بغلی کاخ آن ملعون به گوش می رسد ...
اسپری پیدا کنم روی دیوارش بزرگترین " مرگ " را می نویسم کنار واژگون ترین " شاه " تاریخ ...
مفلوک نمی دانست سنگریزه ای بیش نیست سر راه ابرمرد دوران ...
امـــــــــاممان ... روح اللــــــــه ...
خوش به حال حاج علی ...
همان که دلش هوای جماران داشت ...
نگاه نکن به ره جمره رفتگان این روزهایش ...
این حوالی زمانی ...

اللهم عجل لولیک الفرج
۱۶ مهر ۸۹ ، ۰۴:۲۲ دیوونه غربتی!
بسم رب المهدی روحی فداه
سلام علیکم

بارگاهی که به شهر قم به پاست،
هم برای نجف هم کربلاست،
خاک اورا غرق بوسه می کنم،
چون که جای پای اربابم رضاست

خدمت شما تبریک عرض میکنم ولادت باسر سعادت بی بی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها رو
.
.
بنده بسی محتاجم... دعا بفرمائید...
در مناجات حضرت موسی با خدا آمده است: خدایا تو نزدیکی تا با تو مناجات کنم یا دوری تا تو را ندا کنم؟
خدا پاسخ داد:
انا جلیس من ذکرنی
یعنی من(دقیقا) همنشین کسی هستم که مرا یاد میکند.
به نام خدا

سلام اول از همه باید بگم دانشگاه شاهد دانشگاه ارزش ها وباورهاست وواقعا

دانشجویان لایقی داره که حتما قدر این نعمت برزگ را خواهند دانست

امیدوارم هر چه زودتر دوباره شاهد وخواننده مطالب خوب و سرشار از حس مسئولیت وانسانیتتان باشیم


راستی روز دختر مبارک

یاحق التماس دعا
پاسخ:
ان شاءالله...
سلام و عرض پوزش بابت تاخیرم . . .
گفته بودم که کلاس ها شروع شده و فقط 2 روز آخر هفته میام . . .
که این هفته متوجه شدم شارژم تموم شده و نتونستم بیام . . .
الان از سایت کلاس ها دارم استفاده می کنم . . .
راستش اون شخصی که ارزش اون شهید رو نمی دونه واقعا عقل نداره . . .
چون نشونه موجود زنده تاثیر گذاریشه . . .
که یه پبژلاکش دل میلیون ها نفر رو می بره . . .
پس اون ها وجود دارند . . .
و این اشخاص هستند که به قول خودشون روشن فکر هستند ولی وجود ندارند
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">