جنجال یک سکوت

پیوندها
جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۸۹، ۰۵:۵۳ ق.ظ

باران بهانه است...

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

آسمان را هوای بوسه زدن برخاک است...باران بهانه است...

می رویم

               شاید...با اولین باران برگشتیم....

پس نوشت:

اولا میلاد حضرت معصومه(س)به جمیع دوستان و روز دختر به تموم دخترخانومای گل وگلاب مبارک

ثانیا ما هم رفتنی شدیم...دلیل رفتنمان هم بستگی به همان خلاقیت خواننده(چند پست قبل)دارد...عده ای می توانند تصور کنند که کم آوردیم...عده ای می توانند تصور کنند جوگیر شدیم...عده ای می توانند تصور کنند داریم خودمان را لوس می کنیم...عده ای هم...

آنچه مهم است اینست که داریم می رویم...البته می توانید بگویید همین هم مهم نیست...که آن هم باز به خلاقیت خواننده بستگی دارد....!!

خلاصه اینکه وقتی نمیتونی دنیا رو به رنگ آرزوهات در بیاری...وقتی دلتنگی هات بوی نم میگیرن...وقتی فقط اشک هات حاضرن همسفرت بشن...وقتی دغدغه هات خلاصه میشن تو...بگذریم...تنها کاری که به ذهنت میرسه اینه که دق دلی ات رو سر وبلاگت دربیاری...

به هرحال...فعلا که دست ودلمون به نوشتن نمیره...شایدم خدا زد پس کله مون یه ساعت دیگه پست جدید رو رفتیم...اما فعلا...

التماس دعا هم که....

یاعلی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۱۶

نظرات  (۶۷)

وب خوبی داری به وب من بیا نظر یادتون نره
www.edukhosoos.blogfa.com
پاسخ:
...!
۱۶ مهر ۸۹ ، ۰۸:۴۵ اهلبیت - طلبه
سلام


آیا آنچه امروزه
در همین کوچه و خیابانها ...
در سواحل و شهرهای شمال ...
در خیابانهای پایتخت و شهرهای بزرگ ...
در میان اهالی درس و دانشگاهها ...
در میان کارمندان دولت ...
در سینما ...
در تلویزیون ...
در جشنواره ها ...
حتی سر مزارها که روزگاری قیامت را به یاد مردم می انداخت ...
حتی در راهپیمایی ها که از برجسته ترین نمادهای انقلاب ماست ...

شاهد آن هستیم ...

برای مطالعه متن کامل مطلب منتظرتان هستم
ممنونم که با نظرتون سرافرازم می کنین
پاسخ:
...!
salam vebetoon jalab bood manam ye web daram ama ghamgine man shekaste eshghi khordam 16 sal daram bia pisham age khasti begoo linket konam montazeram
پاسخ:
...!
سلام . وبلاگ جالبی داری .
خوشحال میشم اگه بهم سر بزنی .مر30

´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶
´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´....´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶
پاسخ:
...!
سلام خوبی
وبلاگ قشنگی داری
به پاتوق ما هم سر بزن
فیلا بای دوست جونی
پاسخ:
...!
سلام
کجا به این زودی ؟؟
اما حرفتو قبول دارم این همه میگن کار فرهنگی ته اش اینه دیگه
مشکل اینجاست که خودمونو به خواب زدیم
همان بارش باران مفیدتر است
دعا میکنم برگردی پربارتر
۱۶ مهر ۸۹ ، ۱۱:۳۸ فرص الخیر
سلام
ای کاش رفتنی در آمدن نبود
نمیدونم چی باعث این حرفای شما شده

اما ازتون میخوام بمونید
یه وقتایی رفتن خوبه اما موندن همیشه بهتر
با سلام

دعا میکنیم که همه ولایتی ها موفق باشن و بتونن با تلاش و پشتکار و انگیزه الهی همه کارها رو درست انجام بدن تا سرمشقی برای دیگران باشن و آنها نیز این چنین تشویق بشن برای ولایتی شدن !!!!

هر جا هستید موفق باشید !

یا حق !
پاسخ:
التماس دعا...
۱۶ مهر ۸۹ ، ۱۳:۴۶ الهام (Light Knight )
سلام .

کلیپ رو دانلود کردم . . .

نمیتونم توصیفم کنم چه حالی شدم . . .

الانم اومدم اینو بنویسم بگم که حق نداری بری از نت! نت بهت احتیاج داره . ما دوستانت ( البته اگه منم از دوستات بدونی ) به نوشته هات و لینک های پیشنهادیت احتیاج داریم

ازت خواهش میکنم بمون . . . خواهش میکنم . . .

خدا میدونه این کلیپ با آدم چی میکنه .

وقتی میخواستم برات کامنت بذارم کلی حرف میخواستم در مورد کلیپ بگم اما دکمه های کیبردم را یارای نوشتن نیست ! و دکمه های کیبرد من در مقابل عظمت آن کلیپ حرفی برای گفتن ندارد چرا که اگر حرفی بزند جسارت کرده و بس!

پس هیچی نمیگم درموردش . فقط ممنون اونم خیلی زیاد!

بازم میگم حق نداری بذاری بری.. . . . .

یاعلی
۱۶ مهر ۸۹ ، ۱۴:۰۱ فاطمه سادات دهقانی
بسم رب المهدی

امیدوارم زود برگردید ...

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام ارادتمند و عرض ادب چشم اما محتاج دعایم خود همه برای هم دعا کنیم

کجا میروید بمانید و مبارزه کنید خیلی بیش از این به شما امید میرود
سلام.
نشنیده و نخوانده میگیریم...
میلادخانوم و روز دختر راهم تبریک میگوییم...
سلام
ممنون که سر میزنید ببخشید قدری گرفتار بودم دیر آمدم.
انشاالله که ترک سنگر نمیکنید
۱۶ مهر ۸۹ ، ۱۵:۳۵ سعید بهداد
سلام
چشم اگه لایق باشیم یه "اللهم فرج عن کل مکروب" نجوا میکنیم.
یاعلی
۱۶ مهر ۸۹ ، ۱۵:۴۲ بنده ی الف آخرنامش....
چراآخراین نوشته ات به الف،آخرنام اوختم نشد؟....
خودش نگهدارت....
همون که الف آخرنامش.....
پاسخ:
کوتاهی...
۱۶ مهر ۸۹ ، ۱۶:۰۰ ساقی رضوان
سلام!

ببین اول تکلیف ما رو مشخص کن اون مخاطب کی بوده!!! حضوری که نشد خفتت کنم! دوستت بود ضایه بود جلوش! بالاخره ما کلی فسفر سوزوندیم! نامردیه اگه نگی کی بوده!!!

بعدشم هییییییییییییییییی خواهر...منم مث خودتم حال و حوصله نمونده برام!


باران....
پاسخ:
اوکی؟
یا الله
سلام


شهر آسمانی باز پا به پای باران اومده

سر بزنید منت گذاشتید

التماس دعا
یا مهدی
پاسخ:
...!
سلام

وای نرید.....تازه بهتون و پست های کوتاه و جامعتون عادت کرده بودم....

واقعا بعضی ها با سکوتشون ادم و به جیغ و فریاد زدن می رسونند
پاسخ:
دعام کن
۱۶ مهر ۸۹ ، ۲۱:۴۱ سرباز ولایت
سلام
با موضوع
ولایت فقیه هدف اصلى تهاجم فرهنگى
بروزم
پاسخ:
...!
سلام .
ا ؟ چرااااااااااااااااااا؟

چه زود !!!!!!!!!!

من حدس میزنم درساتون زیاد شده می خواین برین

به هر حال ما خوشحال می شیم بمونین اما خب صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

راستی من میلاد حضرت معصومه (س) رو تبریک میگم.
پاسخ:
التماس دعا
خلاقیت من میگه که مخاطب این پست من بودم !

بچه جون من رو که می بینی نوشتن رو انداختم دور دل شیر داشتم ! دل شیر نداری سفر عشق نرو !گوش بده !
سلام.
میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و روز دختر مبارک.
ما هیچ کدوم از چیزهایی که گفتی رو نمیگیم!
اما چرا نمی خوای قلم توانمندت باز هم بنویسه؟
منتظرت هستم.
با عنوان "میخواهم معجزه بخرم"
و منتظرم تا آپ بعدی تو به زودی زود بخونم.
التماس دعا.
در پناه حق
پاسخ:
محتاج دعاییم!
سلام
اشکالی نداره به شرطی که فقط مربوط به وبلاگ باشه و به امور دیگه زندگیت تسری پیدا نکنه
پاسخ:
التماس دعا
امیدوارم هیچ وقت کم نیاورید وهمیشه پیروز میدان باشی در میان وبلاگ نویسها چون شما کم پیدا میشود امید است زود زود خوب شوید
پاسخ:
التماس دعا
۱۷ مهر ۸۹ ، ۱۱:۲۷ گمنام مثل پدرم
سلام ممنون بابت تبریک
کجا میخواید برید ؟پاقدم ما سنگین بود؟ چرا بچه ولاییا دارن سنگر و ترک میکنن؟
وقتی خوندم که تصمیم گرفتین که برید بغضم گرفت کاش نمیرفتین
براتون دعا میکنم که هرجا که هستین موفق وپایدار باشین/ زود برگریدن
یاعلی
پاسخ:
یاعلی...
۱۷ مهر ۸۹ ، ۱۲:۴۰ ساقی رضوان
یا میگی مخاطبت کی بود یا .....
پاسخ:
گفتیم دیگه...!
هرکجا هستید سرباز امام زمان باشید(هه!چه دعای مادربزرگانه ای!!!!)
درپناه مهربون مهربونا
پاسخ:
التماس دعا
روزمون مبارک
نکنه داری میری خونه ی شوهر ؟ . . . فقط این اتفاق باعث میشه که از تقصیرت بگذریم
مخاطب خاصه خوبیم میشه ها! نه؟!
خلاصه حیفه وبلاگ ادمایی امثال تو زود تعطیل بشن
این دنیای مجازی به شماها نیاز مبرم داره دختر . . .
امیدوارم متوجه بشی!
خوش باشی زیره سایه ی حضرتش
دعا فراموش نشه! محتاجیم
پاسخ:
التماس دعا مخصوص مشدی الی!
حاشا که بسیجی میدان را خالی کند ..........
پاسخ:
البته اگه ما بسیجی محسوب شویم!
سلام
میلاد پربرکت فاطمه معصومه سلام الله علیها بر شما وهمه محبان اهل بیت مبارک باد وهمچنین روز دختر بر دختران ایران زمین
انشا الله که با الگو گرفتن از حضرت معصومه دختر نمونه عالم دختران شیعه نمونه های عالم باشند که هستند
پاسخ:
انشاالله...
۱۷ مهر ۸۹ ، ۲۱:۱۹ الهام (Light Knight )
ر و ز د خ ت ر م ب ا ر ک

نبینم بری ها . بد جور ناراحت میشم ./ دق میکنم .

رفتنت به ازای جون یک انسان تموم میشه ها! تصمیم با شماست!
بسم الله النور

سلام

خوبـــــی

نه یادم میکنی نه میری از یاد ...

چه خبرا خوش میگذره.

امام رضا(ع)

هر کس خواهرم معصومه را زیارت کند پاداش او بهشت است.


میلاد ولینعمتمان ، آبـــروی اهــــل زمین ، نگین شهر قـــم ، زینب امام رضا(ع) مبارک.

***

الا دختر جوابت میدهم امشب
از این شیشه شرابت میدهم امشب
روز دختر خانم ها رو هم بهشون تبریک میگم...

ان شاءالله که حضرت معصومه(س) رو الگوی زندگی خودشون قرار بدن.

***

عشـــق

یعنی خاطرات بی غبار

دفتــری از شعــر و از عطـر بهار

عشـــق

یعنی یک تمنا یک نیاز

زمزمه از عاشقی با سوزو ساز

عشـــق

یعنی چشــم خیـس مسـت او

زیر باران دسـت تو در دسـت او

***

جزاءکم الله خیرا

دعا فراموش نشه


پاسخ:
...!
سلام شبت خوش بدون اینکه ساعتو نیگا کنی حدس بزن این وقته شب من اینجا چی کار میکنم؟؟! خودمم نمیدونم...
پستتو دیدم کوپیدم(ینی کُپ کردم) ببین جنجال جان! فقط دلم میخواد این اخرین پستت باشه....
(اسمایلی پسرخاله که به کلاه قرمزی میگفت :ی مورچه اگه صدبارم دونش بیوفته بازم میره دونشو میاره....برو برو برو به میدون نترس نترس برو ب میدون...)
درضمن!
خواننده محترم(همون که خودش تو متن بت گفت) سعی کن حباستو جم کنی ی بار دیگه این ورا پیدات شه ابجی مارو اذیت کنی میام وبتو جزغاله میکنماااااااااا گفته باشم
خلاصه وعده دیدار ما همین جا پست بعد اوکی؟
مفهوم بود؟
تماس فرت!!!
التماس دعا
ابشرکم بالمهدی.عج
سلام من اپ کردم تشریف بیار و نظر قشنگت رو درمورد بدی به یادگار بذار منتظرم
پاسخ:
...!
باسلام
آخه چرا؟
خدا نکنه؟
إن شاءالله با مطالب بهتر و خوب تر از قبل منتظر شما هستیم.
۱۸ مهر ۸۹ ، ۱۱:۱۹ سید یاسین
سلام
همسنگر کجا؟
نمی تونم تصور کنم.
شما نمیرید.
سلام
هروقت خبر رفتن کسی رو می خونم دلم به شدت می گیره... اما از خیال رفتن شما طور دیگه ای دلم گرفت... زیاد نیستند وبلاگ هایی که میشه بهشون دل بست...

تجدید نظر نمی کنید؟
۱۸ مهر ۸۹ ، ۱۳:۲۰ طلوعی دوباره را بنگر
به نام خدا
سلام...
اگر اقامون اامام رضا در مقابل شما بایسته و...یاحق
نمیشه نریییییییییی
سلام

کجا می خوای بری هم دانشگاهی؟؟

فضای مجازی به امثال شما احتیاج داره ....

دعا می کنم گامهات استوار و قلمت توانا و قلبت سرشار از ایمان و اراده باشه و قوی تر از همیشه برگردی ...

همیشه دعاگوی شما هستم اگر لیاقتی باشه .

در پناه حق یا علی ع
سلام

هرجا هستید در پناه حق باشید

منتظر برگشتتون هستیم
علی یارت
۱۸ مهر ۸۹ ، ۱۶:۰۴ محسن کاشانی / گروهان سایبری
سلام

امیدوارم خدا بزنه ... که زودتر برگردید به وبلاگ نویسی برگردید

گذشته از شوخی اصلا دوست ندارم وبلاگ جنجال یک سکوت رو دیگه نبینم
سلام

آهآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی!
کجا میری جنجال برانگیزناک!
تازه داشتم باهات رفیق میشدم.
عزیزم اگه میدونستم به خاطر بی خلاقیتی من وبتو تخته میکنی ومیری زودت از این ها بیخلاقیتی ازخودم در میکردم

ببین میدونم که میدونی که سرم به غایت شلوغه و فرصت منت کشی و قرطی بازی ندارم.
خودت سعی کن هرچه زودترخوب شی و برگردی.
باریک الله.
اومدی خبرم کن
باور کن من میدونم تو نمیتونی نیای.تو نیایی میمیری!
ببین کی گفتم!

منتظرم
یاعلی
۱۸ مهر ۸۹ ، ۲۲:۲۵ ساقی رضوان
ببااااااااااااااااااااار ای بارووووووووووووووووون
۱۹ مهر ۸۹ ، ۰۲:۳۳ سعید بهداد
اکنون گاه رفتن نیست!

فضای سرد و سوزناک سنگر سایبر به سوزش سکوت احتیاج دارد بس اکنون گاه رفتن نیست!

به دیده های نگران نگرانان نگر و نگر که اکنون گاه رفتن نیست!

این همه تلاش برای گفتن یک قطعه ی ادبی را جدی بگیر و جدی بگیر مطلبو که اکنون گاه رفتن نیست!

__________#####_____##___آپم___##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___زود___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______#######__
______________##_________####____
سلام

بفرما!
نگفتم خودت برمیگردی؟هنوز اعلامیه هم میده!
حالا شیش ساعت منت کشی میکردیم همه اش هدر میرفت
خیلی خوب ؛ بروز شدی خبرم کن تا بیام!!
میدونی که آدمای مهم وقت ندارن


منتظرم
یاعلی
یکی در آرزوی دیدن توست یکی در حسرت بوسیدن توست
ولی من ساده و بی ادعایم تمام هستی ام خندیدن توست
!!
.
بقیه ا... خیرلکم ان کنتم مومنین

شرکت کنندگان قطعی : 64 نفر
شرکت کنندگان احتمالی : 39 نفر

انشاالله همه با هم

برای تجدید عهدمان با مولای زمان (عج) و دعا برای تعجیل در فرج چهل صباح از

سه شنبه ۲۰ مهر ماه

تا

شنبه ۲۹ آذر ماه

دعای عهد می خوانیم ...

.

خوشحالم که هستین
۱۹ مهر ۸۹ ، ۱۶:۰۹ کوله پشتی
مرحوم قیصر امین پور:

دست عشق از دامن دل دور باد!
می‌توان آیا به دل دستور داد؟


می‌توان آیا به دریا حکم کرد
که دلت را یادی از ساحل مباد؟


موج را آیا توان فرمود: ایست!
باد را فرمود: باید ایستاد؟


آنکه دستور زبان عشق را
بی‌گزاره در نهاد ما نهاد


خوب می‌دانست تیغ تیز را
در کف مستی نمی‌بایست داد
۱۹ مهر ۸۹ ، ۱۷:۰۱ الهام (Light Knight )
خدا رو شکر که نخواستی من دق کنم !!! و نمیری!!

آخیش!!! رسما" نگران شده بودم .

چون من تازه تازه ( همین تابستون ) وبلاگتو یافته بودم و کلا احساس نحس بودن بهم دست میداد اگه میرفتی . جون تو !

خیلی گلی!

راستی زهرا ! یه سوالی ته تهای ذهنمو مشغولیده !

اونم این که : خورشید از کودوم ور دراومده که داری به دونه دوونه ی نظرات ج میدی؟!

این بار کی زده پس کله ات ؟! طهورا ؟ رامیان ؟ یا شایدم من ( رقیب جدیدالورود طهورا و رامیان !) ؟

خلاصه کلی ذوقیدم که دختر خوبی شدی و قراره بمونی و دق ندی مارو با زبونم لال (!) رفتنت ! اصضلا ذوق مرگ شدم بسی ! میگی نه ؟! نیگا کن : ایــــــــیــــــــی ( اگر این نشان ذوق نیست پس چیست ؟! )
چشمه ی شعرمم جوشید خدا رو شکر!

منتظر آپاتیم آبجی جون

یاعلی
۱۹ مهر ۸۹ ، ۱۷:۰۲ الهام (Light Knight )
راستی یک عدد سوال : تو منو لینک کردی یا نه ؟!
۱۹ مهر ۸۹ ، ۲۱:۴۶ سرباز ولایت
سلام
با موضوع
هجوم فرهنگى دشمنان بزرگترین خطر براى انقلاب ما
بروزم
برام جالب بود که کتاب های رضا امیرخانی کتاب های مورد علاقه تون هست. همین
سلام عزیز

خداروشکر.بسی شاد شدیم.
سلام
دهه کرامت مبارک
سلام . . .
دلیلت رو گفته بودی به من . . .
ولی خوب آرزو دارم زود تر بر گردی . . .
و ادامه بدی . . .
چون واقعا تاثیر گذار بوده و خواهد بود . . .
منتظرت هستیم . . .
موفق باشید
خوشحالم که تصیمیم درست رو گرفتی!!
سلام
میای....جاهای خوب آدمو میکشونه یه سمت خودش....
منتظرتیم
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۰ مهر ۸۹ ، ۱۷:۴۳ فدائی سید خراسانی
سلام...خدا قوت...
با مطلب((کارگردان نقش های پنهان)) به روزم...درباره موسوی خوئینی هاست
از دست ندید خیلی جالبه..
منتظر حضور گرم شما..
سلام!
باز شیه؟!؟!؟! ساعتو نیگا نکن خوب اومدم تف ب ریا حرفیه؟
اول اینکه اینم بعد نود و دو بوقی(ی بوقشو تو زدی منم دومیشو زدم)
دوم اینکه فکر دغدغه"ح" رو از سرت بیرون کن ب جایی نمیرسی(میدونم که به حرفام بها میدی )
سوم اینکه دقت کردی خیلی از سه نقطه استفاده میکنی؟(اسمایلی یک مادرشوهر فوضول!!! )
چهارم اینکه اول و دومو سومو دوباره بخون
پنجم اینکه:
.
.
.
.
.
چیه پاشدی دنباله پنجمش میگردی؟ مثه اخویای ِ خوب میشینی پا وبلاگت تکونم نمیخوری واگرنه چیززززززززززززززززز میشی فمیدی؟افرین هوشت بالاس باسه همین فوق قبول شدی دیگه..
راستی امروز طرفای ساعت 4 5 اینا نمایشگاه رسانه های دیجیتال حلوا خیر میکردن؟دوتایی آسته آسته هی هی سالونو گز میکردید!!!!

التماس دعا
ابشرکم بالمهدی.عج


سلام



چطور ممکن است دل شهیدی که جسم و جان و آبروی خود را برای ولایت مطلقه فقیه خرج کرد با قاتلی که به نام حذف ولایت مطلقه فقیه مردم را قتل عام کرد پیوند بخورد؟ چطور ممکن است شهیدی که مسئله فلسطین و لبنان خواب را بر چشمانش حرام کرده بود با کسی که حزب الله و حماس را به ثمن بخس ذلیلانه معامله می کند در یک دل جا شود؟ این چه منطقیست که من چون همسر شهیدم پس باید از نام شهیدم برای پیشبرد تفکرات خودم سوءاستفاده کنم؟ وقتی منطق و تعقل روشنفکرترین زن ایران در این سطح باشد که اگر کسی فرزند آذربایجان بود یا داماد لرستان و کاندیدا شد، لرستان و آذربایجان لاجرم به او رأی خواهند داد، دیگر بر دگران حرجی نیست. بگذار با قاتلین و خائنین به نام گرامیداشت حمید در 6 اسفندها هم سفره شوند و در عین حال خود را از حسین شریعتمداری به حمید نزدیکتر بدانند! بگذار با کاریکلماتورهای خود حسین شریعتمداری را شیطان بنامند. برای آنها حسین شریعتمداری دغدغه نیست برای آنها هر کسی که با قانون شکنی مخالف باشد دغدغه است. چه بسا همین روزها که خانم چهل امیرانی همسر سابق حمید باکری دست به قلم شده اند، نامه ای هم در طعنه به مصباح یزدی و نوری همدانی و محمد یزدی و سعید قاسمی هم بنویسند. شاید طعنه ای هم به محمدرضا شریفی نیا و علیرضا افتخاری و ارغوان رضایی و حمید سوریان و حسین رضازاده و حمید استیلی و علی پروین و حمید مولانا هم بزنند اما ملالی نیست. 6 اسفند سال پیش گذشت و خانم چهل امیرانی به حضور مهندس موسوی در گرامیداشت حمید افتخار کرد. 6 اسفند امسال هم در پیش است و شاید وقتی چشم این بانو به چشمان قاتلین مردم خورد یادی هم از پدران و مادران و خواهران شهید میثم عبادی و شهید حسین غلامکبیری و شهید سرور برومند و شهید فاطمه رجب پور و شهید امیرحسام ذوالعلی و شهید فیض از خاطرشان بگذرد که مهندس را قاتل شهید خود می دانند که اگر هم نگذرد این یاد قطعاً از خاطر حمید خواهد گذشت قطعاً. سیره باکری و همت و متوسلیان ذبح ولایت مطلقه فقیه و تعارفهای روشنفکر مآبانه نبود آنها مرد راه بودند. حتی با فرمانده کل قوای یازده میلیونی هم تعارف نداشتند اگر از خط قرمز ولایت می گذشت.


سلام
هوای خدا را داشته باش

به امید وصال یار
سلام . . .
پس لطفا هرچه زودتر برگرد . . .
که وجودت پایگاهی هست برای شارژ کردن دوستان علیه دشمنان . . .
منتظرت هستیم . . .
راستی سه شنبه جمکران بودم و به یادت بودم . . .
التماس دعا
موفق باشی
۲۲ مهر ۸۹ ، ۱۶:۲۶ فرزانه حبوطی
سلام
حالا که موندین
یه سری هم وب من بزنید
به قول دوستان که گفتن : اگه دل شیز نداریم سفر عشق رفتن معنایی نداره
در این سفر عشق همه جوره باید ادامه داد...
سواره ، پیاده ، زخمی ، مجروح ، دل شکسته ، تنها ، اسیر...
مغفود الاثر ، گمنام ، تیر خورده ، تشنه و بالخره ای کاش شهادت...



اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
ما کم پیدائیم.... شما دیگه چرا؟

بسم الله النور

سلام علیکم

خوب هستین ان شاءالله

مخلصین له الدین

چه خبر ، خوش میگذره.

کم پیدا ؟؟؟

***

بوسه اسم است...

چون عمومی است بوسه فعل است...

چون هم لازم است هم متعدی بوسه حرف تعجب است...

چون اگر ناگهانی باشد طرف مقابل را مات و مهبوت میکند بوسه ضمیر است...

چون از قید انسان خارج نیست بوسه حرف ربط است...

چون 2 نفر را به هم متصل میکند.

*****

مارا
که
تو
منظوری
خاطر
نرود
جایی ...


دعا فراموش نشه.
۲۲ مهر ۸۹ ، ۲۱:۳۰ سعید بهداد
سلام و به معنایش به سلامتی!

ما سر کوچه ی سایبر واستون پرده و ریسه نصب میکنیم!

اللهم صل علی محمد و آل محمد اولی الامر الذین فرضت علینا طاعتهم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">