جنجال یک سکوت

پیوندها
پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۸۹، ۰۷:۴۱ ب.ظ

یاعلی گفتیم و عشق...

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

اگه اشتباه نکنم تو برنامه ی بسیار زیبای سمت خدا بود که در جواب این شبهه که چرا قوت امام علی علیه السلام فقط نان خشک بوده کارشناس برنامه این طور پاسخ داد که...

امام علی (ع)می فرمایند:

اگر یک قطره شراب داخل چاهی بیفتد

و از آب آن چاه زمینی را آب دهند وبه مرتعی تبدیل شود

و یک گوسفند از آن علف بخورد

من از کل آن گله پرهیز می کنم و گوشت آن را نمی خورم...

لینک های پیشنهادی:

عکس هایی از نشست چارقد

گزارشی از نشست چارقدی ها در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

(توضیحات:نشریه چارقد نشریه ای ست مختص دختران ایران زمین...توصیه می کنم بخوانیدش...در ضمن ما هم حضور داشتیم در این نشست به همراه نویسندگان وبلاگ های لبگزه،سرمنزل،هابیل،قصر شیرین،چشم وچراغ )

 

پس نوشت:

وای به حال شبهه های مال ولقمه های ما....

اللّهم ارزقنا رزقاً حلالاً طیباً


بی ربط نوشت:سلام خدمت همه دوستای عزیز و مهربون...من دوباره برگشتم...هرچند قرار نبود با رفتنم عرصه جنگ نرم رو کامل خالی کنم چون همزمان با این وبلاگ تو چند تا وبلاگ دیگه ام می نویسم و...

اما وقتی اومدم بخش نظرات رو که نگاه کردم واقعا شرمنده شدم...از دوستانی که وبلاگ من رو مورد لطف قرار داده بودن...تا دوستانی که واسم نظر گذاشته بودن که تو حرم مطهر رضوی وهمین طور حرم حضرت معصومه(س)وجمکران به یادم بودن...و...و یکی از دوستان که تلنگر به جایی زده بود:"چراآخراین نوشته ات به الف،آخرنام اوختم نشد؟"....و دیگری که نوشته بود:"در این سفر عشق همه جوره باید ادامه داد...سواره ، پیاده ، زخمی ، مجروح ، دل شکسته ، تنها ، اسیر...مفقود الاثر ، گمنام ، تیر خورده ، تشنه و بالاخره ای کاش شهادت..."

وهمه این ها شد دلیل حضور دوباره ما....

کاش لیاقت این همه مهربونی رو که نثار من کردید می داشتم...

دوستتون دارم بیشتر از دیروز...همچنان محتاج دعاتون هستم...مهدی(عج)یارتان...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۲۲

نظرات  (۳۴)

۲۲ مهر ۸۹ ، ۱۹:۴۹ حبیب الله
سلام دوست عزیز وبلاگ باحالی داری به من هم سر بزن
۲۲ مهر ۸۹ ، ۲۰:۰۱ آسمونی 313 (دل نوشته های کربلایی)
هفته ای دیگر گذشت و امشب باز شب جمعه است.

امام(ع) سخت امیدوار است تا طی این هفته ،دیگر خلق نبودنش را حس کرده باشند.....
سلام

خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم دوباره اومدی...........

زنده باد دوست عزیز!

بعضی وقت ها خیلی نگران لقمه هام می شم....وقتی شبهه ناک باشه...دعامون هم مستجاب نمی شه........وایییییییی

"نظریه بازی ها هم از پس احمدی نژاد برنیامد"..........


به روزم

یا حق
پاسخ:
لطف داری خانومی...
سلاممممممممممممم دوست عزیز

رد می شدم و دیدم و گفتم به رسم ادب سلام و نظری داده باشم و درصورت امکان
به همدیگه سر بزنیم

با آرزوی آزادی این سرزمین و موفقیت شمای عزیز

من یه وبلاگ زدم و در اصل آرشیو بهترین مطالبیه که دوست دارم و از صمیم قلب عاشقشون هستم. فقط و فقط مطالب به درد بخور و خواندنی همه مفید. چون از جمع آوری اس ام اس و مطالب بیهوده خوشم نمیاد.

خیلی از دوستان بازدید کننده منو شرمنده کردند و بیشتر از مطالب تاریخی لذت بردند که شدیدا بابت این قضیه از پرداختن به تاریخ کشور عزیزم دچار غرور عجیبی شدم شما هم اگر عاشق تاریخ این سرزمین بودی بر روی آرشیو مطالب تاریخی کلیک کن.

اما یک خواهش از شما دوست بسیار عزیزم دارم اونم اینه که اگر منت گذاشتی و بهم سر زدی نظرات علنی بزار تا دیگران هم وبلاگ شما رو ببینند و اگر سئوال خصوصی بود نظر خصوصی بزارید..
و دوم اینکه موقع نظر دادن در وب من حتما آدرس وبلاگت رو بزاربرام تا دوباره مزاحمتون بشم چون برخی دوستان آدرس رو نمیزارن ومنم کلافه میشم از اینکه نمیتونم بهشون سر بزنم

خاک پای ملت آریایی

یه ایران ................................... یه مرکزی ................................... یه اراک

با سلام

توی نمایشگاه کدوم غرفه ؟؟؟ من رفتم ولی ندیدم !!!
پاسخ:
متاسفانه غرفه نگرفته بودن...جلسه تو غرفه طلبه بلاگ برگزار شد...
سلام دوست عزیز . . .
خیلی خوشحالم که تصمیمت عوض شد . . .
الحمدالله . . .
باز هم منتظر حضور فعالت هستیم . . .
و خیلی خوشحالم که برگشتی . . .
و باز هم بابت این تاخیر یک هفته ای معذرت می خوام . . .
دلیلش رو بهت گفته بودم . . .
باز هم منتظر حضور فعال تر از همیشه ات هستم . . .
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
ان شاءالله...
سلام

دیدی برگشتی؟!
به کسوت نستروداموس هم داریم درمیایم(یعنی پیش گویی میکنیم و درست از آب درمیاد)

به هرحال خوش اومدی!
بازم از این نشست تخصصی ها بذارید!
کلا همین!

منتظرم
یاعلی
پاسخ:
ببین نستروداموس جان...حالا که از همه جا با خبری...بگو ببینم این طهورا رو از کجا میشه پیدا کرد؟!
۲۲ مهر ۸۹ ، ۲۱:۰۰ الهام (Light Knight )
سلام سلام سلام

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

عالیه که دوباره اومدی

میدونستم ما رو دق نمیدی و سریعا" برمیگردی .

آفرین دختر خوب

راستی آپت خیلی جالب بود و نیاز به فکر کردن داشت

راستی در مورد آپت پیشنهاد میدم از حرفای دکتر روا زاده و دکتر خدادادی هم برای لینک های پیشنهادیت استفاده کنی

من واقعا نمیدونم چه اسم فارسی بگم برای وبلاگم که لینکم کنی!

البته به این اسم که معنی "لایت کنایت " هم همینه خیلی علاقه دارم :

سلحشور نور

اگر این اسم رو پسندیدی همینو بذار . اگرم که اسم بهتری برام سراغ داری بذار!

یاعلی
پاسخ:
مواظب خودت باش...رابعا
سلام بر دوستی که جایش بس خالی بود در نبودش
بسیار خرسندم از حضور مجددتان خالی بودن جایتان را بی اغراق گفتم کمتر کسی چون شما...همین جمله به گمانم کافیت چون شمایی وجود ندارد پس خالیش مگذارید
برایتان آرزوی موفقیت و پیشرفت میکنم
پاسخ:
هرکی از ما تعریف میکنه از خوبی سرشار خودشه...وگرنه ما که نقطه قابل دفاعی نداریم...

نمیشه نمی تونم جلوش و بگیرم
خوب کردی
چشم میدعاییم
یا علی
۲۲ مهر ۸۹ ، ۲۲:۲۸ آشنای غریب
فرصت گذشت وقت زیادی نمانده است
تعجیل کن عزیز دلم دیر میشود
یاعلی
مهدی .........................
به به خوشحالیم که اونجا زودی بارون گرفت بر گشتید

________

دلم لرزید مطلب رو خوندم . خدا رحم کنه !
سلام باز منو یادتون رفت ای خدا میبینی؟می گما بانو من و دعا کردی؟
۲۳ مهر ۸۹ ، ۰۰:۰۵ فاطمه سادات دهقانی
بسم رب المهدی

مطمئن بودم برمیگردید

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام!
ها خووو چیه؟ ساعتو دیدم میدونم ساعت چنده ...
حسابی مریضم در حد افقی ام الان پاشدم موعده قرصمه اما چه کنم که بر اساس اخبار واصله خبرچین نیوز امدیم ببینیم صحت دارد یا خیر دیدیم به به بلی صحت دارد که موتور خانه جنجال هنوز به راه است...
حالا که این طور؟
ینی تهدید من در حد کشک اینا دیگه؟ همه رو قید نمودی غیر ِ کلام کوبنده ما؟! باشد به هم میرسیم... چنان در دغدغه در ذهنتان ایجاد کنیم آن سرش در ناپدید اباد...

جدا خوشحال شدم...در پناه حق
یاعلی.ع. التماس دعا
ابشرکم بالمهدی.عج
سلام نه بابا این حرفا چیه دعای شما ماشالله بالا بالا بالا میره!
پاسخ:
ای بابا...!
سلام خوشحالم برگشتی
پاسخ:
ممنون
۲۳ مهر ۸۹ ، ۱۰:۳۱ مهتاب طباطبایی
سلام
خوبی خانوم؟
خوشحالم آشنا شدم باهات
موفق باشی و خدا قوت
پاسخ:
خوش اومدی آبجی بزرگه ی دوست جون ما!
به به!
۲۳ مهر ۸۹ ، ۱۲:۰۷ سعید بهداد
سلام
کاش میشد!

بچه ها رو میفرستم ریسه ها رو تندی بکنن! چون به قول حاج آقا ممکنه ریا بشه! میدونی که مومن نباید...
پاسخ:
اخه ما ذاتا اهل الریاییم!!
سلام . . .
یعنی میشه این جمعه بیاد ؟
یابن الحسن :
تو از تبار بهاری چگونه بی تو بمانم ؟
شمیم عاطفه داری چگونه بی تو بمانم ؟
تو از صلاله ی نوری و آفتاب حضوری . . .
به رخش صبح سواری چگونه بی تو بمانم ؟
اللهم عجل لولیک الفرج . . .
اللهم ارنی الطلعه الرشیده . . .
سلام عزیزم.

از صمیم قلب میگم خیلی خوشحالم که برگشتی در پوستم نمیگنجم
انشاالله که همگی با هم شهید شیم یادتون باشه تو بهشت سراغ منم بیایدانکنه منو از قلم بندازید

راستی گلم از نظر لطفت ممنونم.خوشحالم که چون شمایی رو دارم

این روزا کمتر میام نت ولی هر وقت اومدم حتما بشما هم سر میزنم.دعامون کنید که سخت محتاجم
سلام
چه خوب که دوباره اومدی
خوش اومدی
سلام دوست عزیز.
خیلی خوشحالم که نظرت عوض شد و دوباره قلم به دست گرفتی.
اگه قابل باشم همیشه برای دوستان خوبی مثل شما دعا میکنم.

موفق و موید باشی.
التماس دعا.
۲۳ مهر ۸۹ ، ۱۸:۵۱ مسافر آدینه
سلام....
با یک دنیا دل تنگی به روزم.....
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۳ مهر ۸۹ ، ۲۱:۰۳ باز باران
من عاشقم و بی تو به تن تاب ندارم
مشغول به ذ کر توام و خواب ندارم

فریاد زنم روز قیامت که حسین جان
من نوکرم و غیر تو ارباب ندارم


کار ما از حال پر حادثه عشق گذشته ...

ان شاالله کربلا
یاعلی
۲۳ مهر ۸۹ ، ۲۱:۰۶ باز باران
آسمان را هوای بوسه زدن برخاک است...باران بهانه است...

می رویم

شاید...با اولین باران برگشتیم....


پس بالاخره باران ...

یاعلی
سلام

پاینده باشید و پرتوان
ما بسی ذوق مرگیده ایم از حضور دوباره تان . . .
تو تو عکس نیستی اونوقت ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونم!
عادت کردیم بچه ها چشمک زن بشن ( میرن میان )
امیدوارم با قدرت بیشتری ادامه بدید
بداخلاق چیه عزیز . . . جذبه داری ! ابهتت منو کشته !
خب دیگه جنجالم شناختیم . . . خیالمون راحت شد!
پاسخ:
محض ارتقای اعتمادبنفس...
جهت شرمنده گی بیشتر جنجال:
چه بسا دوستانی که حال ندارن نظر بدن اما دوست داشتن برگردی
این نظرات بالقوه هم درنظر بگیر و بیشتر شرمنده باش!!
خوشحالم میبینم برگشتی و پست جدید گذاشتی...
البته میدونستم برمیگردی چون از علاقه و عشق سوزناکت به این وب خبر داشتم!
سلام. این دعا را دوست دارم
اللهم الرزقنا رزقا حلالا
ولادت امام رضا (ع) ضامن آهو را به شما تبریک می گویم. همیشه شادکام باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">