جنجال یک سکوت

پیوندها
شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۸۹، ۱۰:۴۸ ق.ظ

خدا وفراموشی؟؟!

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

اگر می ترسی خدا تو را فراموش کرده باشد این مطلب را تا آخر بخوان...

یوسف به زندانی گفت: « ... مرا در نزد ملک مصر یادآور!... »

نوشته اند: جبرئیل علیه السلام نزد یوسف آمد و او را در گوشه زندان برد و به امر خدا از طبقه اول تا طبقه هفتم زمین براى یوسف نمایان گشت

جبرئیل فرمود: نگاه کن ، چون یوسف (ع) نظر کرد دید سنگ بزرگى است آن سنگ شکافته شد در میان آن سنگ کرمى بیرون آمد و برگى سبز در دهان گرفته به سخن در آمد و خطاب به یوسف علیه السلام گفت :

اى پاکیزه ترین پاکیزگان ، پروردگار عالمیان به تو سلام مى رساند و مى گوید شرم نداشتى از من که از پادشاه آدمیانم یارى بجوئى به عزت و جلال من به خاطر این کار، تو را تا هفت سال در این زندان نگه مى دارم .


در روایت دیگر آمده : چون یوسف چشمش به کرم افتاد جبرئیل فرمود: رازق این کرم کیست ؟ یوسف فرمود: خدا

جبرئیل فرمود: خداوند مى فرماید من از این کرم که در دل سنگ در قعر زمین است غافل نیستم تو گمان کردى من تو را فراموش مى کنم که به آن جوان گفتى اذکرنى عند ربک نزد پادشاه از من یاد آورى بکن ، گفته شد که یوسف شبانه روز گریه کرد...

منبع:بحار الانوار: ج 71، ص 150/ منهج الصادقین : ج 5، ص 44/البرهان : ج 2، ص ‍ 254.

لینک پیشنهادی:

ثبت نام عمره وعتبات دانشجویی

پس نوشت:

خطاب به همان که باید باشد:خدا ما را فراموش نکرده...ما خدا را فراموش کرده ایم...


+پنجره فولادآقا برات کربلا میده....یعنی میشه؟!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۲۴

نظرات  (۵۶)

آره . . . کم لطفی از خودمونه . . .
۲۴ مهر ۸۹ ، ۱۱:۴۲ شکوفه بهاری
سلام من واقعا شرمنده شما شدم که نتونستم تاحالا به وعده ام عمل کنم اما امروزحتما می خونم شما هم خونده شده حساب کنید باز هم معذرت می خوام
با سلام

بار قبل برای عمره دانشجویی با ناامیدی کامل ثبت نام کردم ... اسمم در اومد !!!

الانم ثبت نام کردم ... با ناامیدی !!!

یا حق !
پاسخ:
ایشالا قسمتتون بشه...اگه راهی شدین ما رو یادتون نره....!
۲۴ مهر ۸۹ ، ۱۲:۳۷ ساقی رضوان
ئههههههههههههههه

برگشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بارووووووووووووووون اوووووووووووووووومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نزدیک بود سیل راه بیفته که ما از خرشیطون اومدیم پایین ودوباره قلم به دست شدیم...
سلام.
هزارتا از اینا واست که برگشتی
خیلی خوشحالم
این روزها خیلی به دعا نیاز دارم. یادت نره ها ...
۲۴ مهر ۸۹ ، ۱۳:۱۸ دیوونه غربتی!
سلام علیکم

از ماست که بر ماست ...
ای کاش ما به خدای خودمون اطمینان داشته باشیم ...
خدایی که از ما بر ما نزدیک تر است!

دعا بفرمائید ...
۲۴ مهر ۸۹ ، ۱۳:۲۶ سید محمد جواد طاهری
سلام
خیلی مفید بود
دستتون درد نکنه
یا علی
۲۴ مهر ۸۹ ، ۱۴:۳۴ یه غریبه ولی اشنا
سلام ..........از حضور سبزتون ممنون

راستی با تبادل لینک موافقید اگه اره خبرم کنید با چه اسمی و اگه بنده رو قابل دونستید با اسم (من و تو و خدا ) بلینکید

منتظرتونم
۲۴ مهر ۸۹ ، ۱۴:۵۳ یه غریبه ولی اشنا
یا علی .............
سلام عزیزم.خوبی

دست مریزاد همیشه پر بار و پر پیمون هستی.

مطلب جالبی بود .

روشن کردن امید اونم امید به خداوند متعال و باریتعالی در دل مردم

کار کوچکی نیست هم ثواب دنیوی دارد و هم اخروی.

اخوی ما رو هم دعا کن.

سر بزنی خوشحال میشم.

شرمنده ام اگر دیر به دیر سر میزنم گرفتار کارهای اداری هستم و کمتر به وبلاگ

میرسم.

یا حق
سلام

ما که قسمتمون نشد بریم حج ..شاید عتبات بطلبه..

یا حق
سلام
خدا که نمره اش بیسته راستش بعضی وقتا پیش خودم میگم یعنی من لیاقت این همه لطف خدا رو دارم نمونش تو هین عمره البته ما اون موقع که رفتیم جو جو بودیم ودانش آموزی رفتیم انقدر یه دفعه شد که باور نمی کردم چشم که هم گذوشتم تو مدینه بودم چشمامو که وا کردم تو ایران
یادش به خیر اول فروردین 1388 من تو مسجد النبی بودم برای اولین بار
دلم تنگ شده اشکام داره سر می خورن همینجوری
قدر ندانستیم
ببخشید به خاطر این همه پر حرفی
دعا کنید تولد امام رضا به ما هم برات کربلا بدن
۲۴ مهر ۸۹ ، ۱۹:۱۹ ساقی رضوان
اوه اووووووووووه! سیل؟؟؟

ئه با بچه های قارچد رفته بودیدی؟؟؟ حاجی واحدی هم که بودههههههههه...میگفتی میومدیم میدیدیمش!:دیییییییییی
سلام داداشی خوبی کم پیدایی
بیا پیشم با داستان عمو رجب و پسرش آپم
سلام
آخریم مهلت شرکت در مسابقه داستان نویسی دهه کرامت تا ساعت دوازده امشب
http://www.choobekhoda.mihanblog.com/post/32
اگر تو نظرسنجی شرکت نکردین بجنبید که دیگه وقتی نیست
با سلام

اونطور که من یادم میاد توی سریال حضرت یوسف زیاد به این موضوع پرداخته نشد و فقط چند صحنه از ترس و تب و لرز حضرت یوسف نشان داد .

منبع ها موثق هست درباره این موضوع ؟؟؟

یا حق !
۲۴ مهر ۸۹ ، ۲۱:۴۶ باافلاکیان
بسم ا...

سلام و خداقوت /

یک عمر هرچی گفتم به من می خندیدند ، یک عمر هر چی می خواستم به مردم محبت کنم ، فکر کردند من آدم نیستم ...

شهادت پایان نیست، آغاز است، تولدی دیگر است ... آقا سید مرتضی /

التماس دعا / .
ســــــــــــــلام ....

خـــــــــداقــــــــــــوت ....

عیــــــدتـــــون مبــــــــــــارک ....بسیار ممنون .....خیلی زیبابود .

پایدار باشید ....


قال المهدی (ع)

اِنّی اَمانٌ لِاَهلِ الاَرضِ کَما اَنَّ النُّجُومَ اَمانٌ لِاَهلِ السَّماءِ من برای اهل زمین موجب

امان و امنیت می باشم ، همچنانکه ستارگان برای اهل آسمان اینگونه هستند.

اللــــــهم ارنــــــــی الطلعـــــــه الرشیــــــــده . . .

گفتم که خدا مرا براتی بفرست

طوفان زده ام ، راه نجاتی بفرست

گفتند که با زمزمه ی یامهدی

نذر گل نرگس صلواتی بفرست


اللهم عجل لولیک الفرج . .

اللــــــهم ارنــــــــی الطلعـــــــه الرشیــــــــده . . .
۲۵ مهر ۸۹ ، ۱۲:۳۹ گمنامم ثل پدرم
سلام خیلی خوشحالم که برگشتین اینو از ته دلم میگم

میلاد امام رضا رو به شما و همه دوستان تبریک میگم

یاعلی
خدا خودش هوامون رو داشته باشه...
زیبا بود
البته...تو همه تفسیرا حضرت یوسف مقصر نبود ها! ولی خب بهتره بقیه شو نگم وگرنه کل پستت میره هوا!!
عمره دانشجویی...
بی ربط نوشتت خیلی بیربط بود ها تنها تنها کجا میخوای بری...؟؟؟؟
اگر بدونم فکر مشهد از مولکولای ذهنت خطور کرده اونم تنهایی خونت حلال میشه!
البته خودم تو فکر یه برنامه هستم اما لازمه اش پیچوندن بعضی هاست
اگر هستی بخبر
پاسخ:
خودت برو به یلدا بگو...
بی ربط نوشت : خواستم ازش . . . میده!
سلام
این گوهری که گمشده ماییم یا که اوست؟؟؟؟؟؟؟
خدایش نگاه کنیم
ما خدا رو فراموش کردیم یا خدا ما رو؟؟؟؟؟
انصافا اگر خدا کما رو فراموش کنه اصلا امکان بودن داریم؟؟؟؟؟؟؟؟
............
یاعلی
............
خوشحالم از برگشتتون
سلام بامطلبی درمورد زندگی بروزم ومنتظر حضورگرمت
موفق باشی
سلام دوست عزیز . . .
راستش رو بخوای مثل قضیه حضرت سلیمانه . . .
با مورچه و قورباغه . . .
که مورچه میرفت توی دهن قورباغه و زیر و ته دریا . . .
برای یه کرم که توی یک سنگ بود غذا می برد . . .
واقعا که آموزنده بود . . .
خدا همین نزدیکی هاست . . .
موفق باشی
۲۵ مهر ۸۹ ، ۱۷:۵۹ محسن/ گروهان سایبری
سلام

بی اغراق ، زیبا بود و لذت بردم

خدا از بنده هاش بی نیازه ولی بی نهایت بهشون لطف می کنه و از یاد نمی برتشون با اینکه ما بین ثانیه های عمرمون به جای لحظه ای غفلت ، فقط لحظه ای یاد می کنیم اش

کجا چنین دوستی می یابیم که با هزار عیب ما و هزاران بدی ما در حقش باز یاد ماست و ما رو از مادرمون بیشتر دوست داره؟؟؟

یا علی

سفر آقامون نزدیکه /

به قول آیت الله بهجت در سفر قبلی آقا "اگر مردم می دونستند چه فضیلتی داره استقبال از چنین مردی ، هیچ کس توی خونش بند نمیشد"
یه بغض راه گلوم رو بست

به روزم

و منتظرت
یعنی میشه اسممون در بیاد واسه عتبات؟؟!؟!!!!؟؟؟

یعنی میشه واقعا ؟؟؟؟
۲۶ مهر ۸۹ ، ۰۱:۲۱ سعید بهداد
سلام!

به بهانه ی میلاد عشق آلود رضا(ع)!
به روزم یا
حضرت "همه کس" مرحمت فرموده اخم کنید!!

یا رضا(ع)!
۲۶ مهر ۸۹ ، ۰۸:۲۲ مُتَرَصِّد
سلام بر همان که باید باشد بزرگوار
میلاد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت بر امام عصر عج و شمادوست گرامی مبارک باد.
خیلی التماس دعا دارم
یا الله...
بسم الله النور

چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند

موج‌های پریشان تو را می‌شناسند

پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی

ریگ‌های بیابان تو را می‌شناسند

نام تو رخصت رویش است و طراوت

زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند

از نیشابور بر موجی از «لا» گذشتی

ای که امواج طوفان تو را می‌شناسند

اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد

چون تمام غریبان تو را می‌شناسند

کاش من هم عبور تو را دیده بودم

کوچه‌های خراسان، تو را می‌شناسند

****

سلام

خوبـــــی

خوش میگذره

اگر
دستم
رسد روزی
که انصاف از تو بستانم
قضای عهد ما زیرا شبی دستی برشانم
چونانت دوست می دارم که گر روزی فراق افتد
تو صبر از من توانی کرد و من صبر از تو نتوانم ای یار . . .

برای حقیر هم دعا کن

شبا آهسته می نالم مگر دردم نهان ماند بگوش هر که در عالم رسید آواز پنهانم ...

در پناه الله

اجرکم عندالله





سلام



آری جنایت خالد در لشکری رخ داد که حاکم و فرمانده اصلی آن رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بود اما این بدان معنا نیست که لشکریان ایشان نیز الزاماً معصوم بوده و یا شماری از فرشتگان مجردی که در انتخاب اختیاری ندارند باشند. در میان آنها هم به حکم انسانِ مختار بودن کسانی چون خالد پیدا می شدند که با تخلف و جنایتی آن طور واکنش رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را برانگیزانند. آیا مقصر مختار بودن خالد رسول خدا بود؟ آیا رسول خدا مقصر تخلفات ولید بن عقبه بود؟ آیا رسول خدا مقصر دنیازدگی جمعی از مسلمین در تنگه احد بود که آنجا را علی رغم دستور رسول خدا رها کردند و موجب قتل عام مسلمین شدند؟ آیا امام علی علیه السلام مسئول کشته شدن عمار در صفین بود؟ آیا امام علی علیه السلام مسئول فاجعه آفرینی خوارج در صفین بود؟ مسلماً این طور نبوده است. بنا بر این نبوده که رسول خدا کارگزاران خود را از روی علم باطن انتخاب کند و یا به آنها معصومیت از خطا تزریق نماید. زیرا از همان روز نخست هم بنا نبوده که خداوند به جای انسانِ مختار فرشته خلق کند.



با این همه امروز بعد از 1423 سال بر روال تقویم قمری کسانی پیدا شده اند که رهبر را مسئول تخلفات کارگزار می نامند! امروز کسانی پیدا شده اند که اگر در جریان تقدیر و قضا به جای ایران در شبه جزیره عربستان متولد شده بودند و به جای قرن 15 قمری در دهه اول قمری زیست می کردند، مسلماً مقابل رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم می ایستادند و به جای خالد ایشان را محاکمه می کردند. اگر اینان در عصر صفین می زسیتند حتماً امام علی علیه السلام را عامل قتل عمار می نامیدند و چه بسا به جای «لا حکم الا لله» شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر می دادند. اینان منطقشان به جیبشان بسته است. اگر جیب آنها ایجاب کند که بگویند مقصر جنایت کهریزک امام خامنه ای است منطقشان هم همان خواهد شد. جیب آنها عقلشان را ربوده. نمی دانند که اگر مقصر یک تخلف در یک سرزمین را رهبر آن بدانند این منطق در همه مکانها و زمانها نیز باید صدق کند. نمی دانند که از هوس و شهوتِ جیبشان آنقدر زبان و قلمشان دریده می شود که با زبان بی زبانی علیه رسول خدا هم قیام می کنند.

حاتم نماد بخشش بی منت است اگر؛
هرگز کسی به قدر تو حاتم نمی‌شود

صحن تو سفره‌ای است که در موج سائلان
دست کریم هرچه دهد کم نمی‌شود
عیدتون مبارک.....


این پسته خیلی تلنگر باحالی داشت
درپناه مهربون مهربونا
۲۶ مهر ۸۹ ، ۱۷:۳۲ فدائی سید خراسانی
سلام...خسته نباشید
با یک ویژه نامه کوچک درباره سفر امام خامنه ای به قم به روزم ....
منتظر حضور گرم شما
۲۶ مهر ۸۹ ، ۱۹:۵۱ مسافر آدینه
سلام
عیدتون مبارک....
موفق به ثبت نام شدید؟؟؟؟؟؟
باید دست به دعا بلند کنیم.....
برای ما هم دعا کنید در این روزها....
دفعه قبل براتش و از پنجره فولاد گرفتم ....
اللهم ارزقنا....
۲۶ مهر ۸۹ ، ۲۰:۲۴ فرزانه حبوطی
سلام
اول یه گله گی !
چرا سر نزدید ؟
درسته از دوستان ویژه تون نیستم
اما اکثر اوقات وبتون رو می خونم
من پنجشنبه 22 مهر1389 هم سر زدم
شاید فرصت نکردید
شاید هم لایق ندانستید
تبادل لینک هم گویا دوستان ویژه رو تبادل می کنید
باشه ما که همه جا ویژه نیستیم
اینجا هم نیستیم

مطلب تون هم جالب بود
استفاده کردم
میلاد ضامن آهو (ع) نیز پیشاپیش مبارک

یا حق
نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند

مردم صدای آمدنت را شنیده اند

زیباتر از همیشه شده آستان تو

آقـــا! چقدر ریسه برایت کشیده اند

۲۶ مهر ۸۹ ، ۲۲:۵۰ دریا لباس خاکی پدرم بود !
قلبی شکست و دور و برش را خدا گرفت
نقاره می زنند ... مریضی شفا گرفت

دیدی که سنگ در دل آیینه آب شد
دیدی که آب حاجت آیینه را گرفت

خورشید و آمد و به ضریح تو سجده کرد
اینجا برای صبح خودش روشنا گرفت

پیغمبری رسید و در این صحن پر ز نور
در هر رواق خلوت غار حرا گرفت

از آن طرف فرشته ای از آسمان رسید
پروانه وار گشت و سلام مرا گرفت

زیر پرش نهاد و به سمت خدا پرید
تقدیم حق نمود و سپس ارتقا گرفت

چشمی کنار این همه باور نشست و بعد
عکسی به یادگار از این صحنه ها گرفت

دارم قدم قدم به تو نزدیک می شوم
شعرم تمام فاصله ها را فرا گرفت

دارم به سمت پنجره فولاد می روم
جایی که دل شکست و مریضی شفا گرفت

قلبی شکست و دور و برش را خدا گرفت
نقاره می زنند ... مریضی شفا گرفت

دیدی که سنگ در دل آیینه آب شد
دیدی که آب حاجت آیینه را گرفت

خورشید و آمد و به ضریح تو سجده کرد
اینجا برای صبح خودش روشنا گرفت

پیغمبری رسید و در این صحن پر ز نور
در هر رواق خلوت غار حرا گرفت

از آن طرف فرشته ای از آسمان رسید
پروانه وار گشت و سلام مرا گرفت

زیر پرش نهاد و به سمت خدا پرید
تقدیم حق نمود و سپس ارتقا گرفت

چشمی کنار این همه باور نشست و بعد
عکسی به یادگار از این صحنه ها گرفت

دارم قدم قدم به تو نزدیک می شوم
شعرم تمام فاصله ها را فرا گرفت

دارم به سمت پنجره فولاد می روم
جایی که دل شکست و مریضی شفا گرفت

رحمان نوازنی

سلام بانو
خوبی؟ عیدت مبارک نارنین خانم(نگی حالا اسمت رو هم عوض کردیم ها)
می گم چرا من و تو گرفتیم نشستیم و این دخترک(حیف اسم خانم دیدم که کنار اسمش بگذارم) بعد اون گندی که به قالب زده و فیلم هایی که اونور آب بازی کرده و عکس هایی که با نیش تا بنا گوش باز توی جشنواره ها گرفته، حالا آمده این طرف توی سریال گمشده چادر به سرش کرده و نقش آدم خوب ها را بازی می کند؟....
چادر حرمت دارد. سر هر کس و ناکسی نباید برود. بخصوص آدم هایی مثل این نان به نرخ روز خورها ...
دلم می خواهد با دست های خودم خفه اش کنم با آن عکس ها و فیلم هایش ...
سلام
ولادت امام رضا مبارک
یاعلی
خدا ما را فراموش نکرده...شما خدا را فراموش کرده اید... به ظاهر دم از خدا و دین و مسلمانی میزنید اما شما کجا هو این حرفها ............شما مثل همونایی هستید که علی(ع) رو تو کوفه تنها گذاشتند ...............
پاسخ:
اما در مورد بخش دوم....ما کدوم علی رو تنها گذاشتیم؟نکنه علی شما با علی ما فرق داره؟
کسی قدم به حرم بی مدد نخواهد زد / بدون واسطه دم از احد نخواهد زد
گدای کوی رضا شو که آن امام رئوف / به سینه ی احدی دست رد نخواهد زد
سلام
دلتون شاد عیدتون بارونی


سلام



یک دو قدم که برداری، بقیه اش با اوست. یک دو قدم را هم از محبت او برداشته ای.
میلادشان مبارک.
همین که بداند همتش را داری رغبتش را داری تا آخر کنارت می ماند.
مهم نیست چقدر گذشته باشد.
مهم نیست چقدر بی وفایی کرده باشی، او با وفاست. او امام رئوف است.
کمی همت و رغبت کافیست تا آسمانی شوی.
کمی همت و رغبت کافیست تا به جرگه صالحان بپیوندی. جرگه وارثان.
وارثان زمین.
می گویند امام رضا علیه السلام مادری است.
یعنی دغدغه حضرت زهرا سلام الله علیها در وجودشان موج می زند.
همه ائمه علیهم السلام مادری هستند؛ اما خوب به دلایلی هر امامی به خصلتی مبرز است.
شهدای ما هم مادری هستند. رفتند تا انتقام سیلی زهرا بگیرند.
فرزندان شهدا نیز چه فرزندان ژنتیکی و چه فرزندان ایدئولوژیکی مادری هستند. البته نه همه آنها. نه آن فرزندانی که آرمان ولایت مطلقه فقیه و فتح کربلا و قدس را افسانه می خوانند. نه آنهایی که برافراشتن پرچم کلمه الله را بر بام زمین و برچیدن تمام کفر و ظلم از زمین را آرمان ناب نمی دانند. نه آنهایی که حتی تسخیر لانه جاسوسی شیطان را تمسخر می کنند و از آن توبه. ما فرزندان همان شهداییم و آرمانمان نیز همان آرمانهاست.



خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است.
بچه های انتقام سیلی زهرا سلام.



در صورت عدم امکان دانلود کاغذ دیواری آسمانه از لینک ارائه شده و یا در صورت تمایل به داشتن فایل اصلی با حجم و کیفیت بالاتر آدرس ایمیل خود را کامنت بزنید تا فایل مربوطه ارسال شود.

آلاله ی بهشتی ام سلام!

چه زیباست همنفس خیال تو بودن،در پرسه های شبانه ی دلتنگی راه خانه ی تو راگرفتن وبه نفس آسمانی ات متبرک شدن!
چقدر پاک ودوست داشتنی اند لحظه هایی که شانه به شانه ی تو کوچه های خلوت وصمیمی ای که آن روز ها باچراغ داغشان آذین می بستیم را آرام سلام گوییم وردپایی ازشقایق ها رابگرییم.
سلام عرض ادب احترام

به روزم

منتظر حضور سبز شما

یا حق
۲۷ مهر ۸۹ ، ۱۵:۴۶ دلتنگ مدینه
سلام جناب جنجال یک سکوت
حالتون خوبه
دیگه به ما سر نمی زنید
مطلبتون جالب بود
با افتخار لینک شدید
ایشالله قسمت ما هم بشه!
ما که هرجایی بلد بودیم دخیل بستیم!
دیگه هرچی خدا بخواد!
عیدت مبارک.
۲۸ مهر ۸۹ ، ۱۴:۰۷ شکوفه بهاری
سلام انشائالله به حق آقاامام رضا(ع) برای هممون بشه
۲۸ مهر ۸۹ ، ۱۴:۳۸ سعید بهداد
سلام و تبریک

به روزم با "" روایت تاریخی یک شاهد عینی از واقعه ی غدیر قم!" .

یاحق.
سلام
خدا ما را فراموش نکرده...ما خدا را فراموش کرده ایم...
وای بر من رو سیاه در گاه خدا .چه زود خجالتم داد .
امدم بعد مدت ها سلامی عرض کنم مطلب آخرتون بد جور جواب پست امروز من بود
موفق باشید و سر بلند.
سلام و ارادت . . .
باری دیگر بروز هستم با تفسیر دعای شریف اللهم کن لولیک الفرج . . . .
منتظر حضور گرم و صمیمیت . . .
موفق و سر افراز باشی . . .
۲۹ مهر ۸۹ ، ۲۳:۰۹ من یک مسلمانم
سلام همسنگر
مطلبتون تو وبلاگم منشر شد ،عالی بود
یا علی فدایی سید علی
سلام.خداقوت. اتفاقا به نظرم بی ربط نوشتتون با ربط ترین نوشته بود. التماس دعا
سلام علیکم

به روزم...

ابشرکم بالمهدی.عج
۳۰ مهر ۸۹ ، ۱۰:۳۵ هادی تلنگر
سلام
بروزیم با طرح های دوران نامزدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">