جنجال یک سکوت

پیوندها
پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۵:۱۳ ب.ظ

آخرین سکانس یک زندگی

" هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

اِنالله واِنا الیه راجعون مثل اسم عبور است همه غم ها را باطل میکند و همه راه بندان های بسوی خدا را باز میکند(حاج اقا دولابی)

حضرت عزرائیل می آید

و در یک لحظه....تمام!

در میان اشک وزاری اطرافیان تشییع وتدفین میشویم

نزدیکانمان تا ساعاتی پس از تدفین نزدمان میماند

وقتی عزم رفتن میکنندما نیز قصد برخاستن میکنیم

که سرمان به سنگ لحد میخورد

و آنگاه است که باور میکنیم طریق را زین پس باید به تنهایی طی کنیم

کم کم باید منتظر شب اول قبرمان باشیم و نکیر ومنکر و شاید هم فشار قبر و....!

پس نوشت:

چقدر برای بازی در آخرین سکانس زندگیت آماده ای؟


+ لینک های پیشنهادی : عوامل فشار قبر (+) / فایل زیبای صوتی برای دانلود (+)

نظرات  (۳۴)

سلام
وبلاگ خیلی زیبای دارین آدم وقتی واردش میشه یه جورای روحشو قلقلک میده حس قشنگیه! راستش من خیلی به این سکانس آخر زندگیم فکر کردم یه دفعه اونقدر بهش فکر کردم که گریه ام گرفت فکر نکنم گریه ام بخاطر دوری از این دنیا بود دوس داشتم واقعا این سکانس آخر اتفاق می افتاد هر چه زود تر!
موفق باشی
سلام دوست عزیز. لحظه لحظه عمر من که داره بدون حضور مهدی فاطمه سلام الله می گذره سکانس آخر عمرم هستش.
سلام

همیشه دعا کردم شهادت باشد قسمت ما در دورانی که...

مطلب خیلی جالبی بود... من همیشه به فشار قبرو عللش فکر می کردم...

قلمتون توانا
در پناه حق یا زهرا(س)
. . . . . .
عالیییییییییییییی بود. واقعا...
من لینکتون کردم
فعلا
سلام

آره خیلی فکر کردم و خیلی هم فکر میکنم
دارم سعی میکنم که خوب تموم بشه
هرچند میدونم با وحشتی وصف نشدنی همراهه
سلام دوست عزیز خوبی امیدوارم سلامت باشی لینک شدید.اگه منو قابل میدونی با نام از یک انسان لینک کنید ممنون میشم.
سلام

وآدمی آنگونه میمیرد که زیسته است.
چه ترسناک..!
۱۶ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۹:۰۷ سیدمرتضی ابراهیمی
سلام علیکم.امیدوارم که حالتان خوب باشد.بسیار مفید بود،استفاده کردیم.مرسی

از لطفتان.فایل صوتی هم بسیار آموزنده بود.در پناه حق موفق وموید باشید.
۱۶ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۱:۳۷ و بک الدخیل یا عشق
سلام.وبلاگ با محتوایی دارید.موفق باشید
سلام. نه تنها بارها فکر کردم بلکه بارها خودمو آماده هم کردم...! در واقع بایدهم همیشه همینطور باشه چون کسی از زمان این آخرین سکانس خبر نداره! ژس همیشه باید طوری زندگی کرد که ممکنه این صحنه از زندگیمون آخرین سکانس باشه...!
موفق باشید.
سلام.جالب بود واقعا.

7 ماه هست که پدرمو از دست دادم تو این مدت واقعا بهش فکر کردم.خیلی به خودم نزدیک میبینم وخیلی فکر میکنم که پدرم الان داره چیکار میکنه.اگر براتون امکان داشت در این مورد مطلب بنویسید.
موفق باشید.
۱۷ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۰:۴۹ حزب الله(خواهران)
سلام
تلنگر به جایی بود لازمه آدم در هر لحظه از زندگیش به یاد مرگ باشه .
در پناه خدا وسایه سار ولایت موفق و موید باشید.
سلام برشما دوست عزیز،ممنونم ازاطلاع رسانی شما

آه ای بشیروصال مولایم، ای قاصدک قرب معشوقم، ای فرشته بیداری وخلاصی ازخواب گران عالم طبیعت....ای عزرائیل تا کی درانتظاردیدارش لحظه شماری کنم؟؟؟
تا کی چشم براهت باشم؟؟؟
چه زمانی دعوتنامه معشوق نازنینم را به من می رسانی تا تمام لحظه های فراق را فریاد بزنم... آه ازفراق آه ازفراق...
زندگی سکانس های زیبا تری هم دارد که ارزش تفکر به آن ها بیشتر است
سلان
مرسی که بهم سر زدین
والا آخرش؟!!!!!!!!!
همیشه یه ترسی هست
یه اضطراب از دروغ
یه چیزی بین شک و تردید
شک به اینکه تموم شد یا یه شروع دیگه............!!!!!!!!!!1
تر از اینکه خوب بودم حالا که گفتن برگه ها بالا اینقدر نوشتم که نیوفتم
نمیدونم
و باز هم نمیدونم.........
خدا مهربون تر از اونی هست که......
خدا تو قلب ماست......
آرزو هایم زیر انبوهی از خاکستر
هنوز نفس می کشد
هنوز شعله ورند
نسیم مهربانی تو کدام جمعه می وزد
۱۷ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۲:۵۰ آفتاب مهربانی
سلام
ممنوناز مطلب زیبات
منهنوز آماده نیستم
... این روطها همه ی لحظه هاش برا دل ما سکانس آخریست ...
سلام همه خوبان عالم بر شما
موضوع خوبیست ! چیزی که سهمش در زندگیمان بیشتر از 99 درصد است اما در افکار و رفتارمان کمتر از یک درصد
فکر کردن به مرگ خیلی چیزها را درست می کند هم غصه ها و هم شادی های زیادی را از بین می برد
سلام آره فکر کردم.
ولی اگه منظورت اینه که آدم باید نا امید باشه که یه روز میمیره سخت در اشتباهی
انسان مرگ رو باید یه جور تصور کنه کنه که همیشه مثله یه دوست کنارشه و یک دفعه از پشت خنجر میزنه.ولی نباید ترسید باید بی پروا رفت جلو تا به ته خط رسید تازه به نظر من این خط بی انتهاست.چون توی این خط یه خط فاصله هست ما فکر میکنیم یه جایی تموم میشه.ولی سرای باقی هست ویه روزی همه دوباره اونجا همدیگه رو میبینیم.
راستی فکر کنم خیلی گنده گنده حرف زدم
در هر صورت ممنون که خبرم کردی
ولی تا مرگ هست زندگی کن چون زندگیه بی انتها مرگی بیش نیست
تلخ مینویسم برات ای دوست!!!!!
آه! انسان دست به گریبان است با این واژه های ننگین (افسوس ، آه، ایکاش..)
و کلامت ...درگیر این واژه های کفر آمیز !
و انسان عروسک خیمه شب بازی کوچکی است و تقدیر پیش از اینها نوشته شده است....!"
ما ز آغاز ز انجام جهان بی خبریم
اول و آخر این کهنه کتاب اوفتاده است !(کلیم کاشانی )
شاید " را به دور انداز و "حتما" جایش کن !!!!!!
و درباره ی کلام یا شعر یا نثر یا شعر منثورت که با رنگ سرخ عجین گشته است ..
مشهود است شهوت لغات و بازی با آنها تا رنگ عشق خاکی بگیرد !!!!
آسمان آبیت را شهوت انگیز مکن
آن پاک است ای دوست بسان قلبت!!!!!!!!!!!
میخواستم اگه مطلب زیبایی درباره حضرت فاطمه (س) دارین برام بفرستین.
برای ارائه تو یه مراسم میخوام.
کم کم باید منتظر شب اول قبرمان باشیم و نکیر ومنکر و شاید هم فشار قبر و....!

برای آن روز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آماده نیستم
در کنار گوری چنین فرمودند: چیزی که پایانش این است سزاست که از همان آغاز دل از آن بر کند و چیزی که آغازش این است ساست که از پایانش ترسید
امام کاظم
سلام .بله فکر کردم. فکر میکنم لحظه قشنگیه لحظه وصال .البته به شرطی که کوله بارمون پر از توشه باشه.فکر میکنم اگه یک سری مشکلات رو تو زندگی نداشتم اینقدر به خدا نزدیک نمیشدم که حالا شدم.
سلام .اره فکر کردم ولی جز شرمندگی حرفی برام نمیمونه . اما با این حال دلم میخواد خیلی زود برم . تا همین جا بسه . راستی ممنون که اومدی سر زدی
سلام
ممنون که سر زدید به ما
درمورد سوالتون باید بگم به هر حال آدم فراز و فرودهایی داره
و اما در مورد این مطلبتون:
تا کی گریزی از اجل در ارغوان و ارغنون
نک کشکشانت می برند انا الیه راجعون
این باغ من آن خان من این آن من آن آن من
ای هر منت هفتاد من اکنون کهی از تو فزون
گهگاهی می اندیشم و فقط اشکست که مهمانه ثانیه هایم می شود...!
آماده م اما نه زیاد...خدا بامن...آمین...!
.......♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥آپم جیگر منتظرتم [گل


پست بالاییت خیلی قشنگه
ممنون
سلام

من پایه ی سکانس آخر زندگیمم هرچه زودتر بهتر ولی یه کمی یه کوچولو میترسم
عجب سکانس عجیب و سنگینی!
هنوزم فک میکنید با این جور ترسوندنا میشه مردمو به رعایت احکام الهی مجاب کنید

ای وای که سخت در اشتباهید

اون چیزی که باعث میشه من شیعه گناه نکنم اینه که خودم و دلمو بسپرم دست امامم تا برام پدری کنه نه ترس از قبر و جهنم و و و و

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی