جنجال یک سکوت

پیوندها
شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۸۹، ۱۱:۳۷ ق.ظ

دوستمان دارد...

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

دوستمان دارد

.

.

.

.

.

ما در رعایت حال شما کوتاهى نمی کنیم و یاد شما را از خاطر نبرده ایم، که اگر جز این بود گرفتاریها به شما روى میآورد و دشمنان، شما را ریشه کن میکردند. (امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف)

پس نوشت:

دوستش داریم...؟


+یه بنده خدایی میگفت:دیدین یکی که عاشق کسیه تحمل یه لحظه دوریش رو هم نداره؟حتی وقتی اونو نمی بینه مدام به فکرشه؟....ما عاشق امام زمان (عج)نیستیم...چون هیچ کدوم از حالات یه عاشق تو وجود مانیست...چقدر تو شبانه روز به فکرشونیم؟چقدر بی تاب دیدنشونیم؟هیچی...!این چیزی که ما اسمش رو گذاشتیم انتظار یعنی کشک....پس بهتره ادامه ندم...!

+وبلاگ مرکزی موج حجاب و عفاف

(اگر حاضر به همکاری با موج هستین بسم الله...اعلام آمادگی کنید)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۲۲

نظرات  (۲۶)

۲۲ آبان ۸۹ ، ۱۲:۴۱ مُتَرَصِّد
دوستشان داریم ؟ !!! ......
یه چیزی بالاتر از کشک . . .
سلام
اول اینکه یه کمکی خواسته بودم چی شد نتیجش؟
دوم اینکه ما هم پایه ایم به وسع خودمون
سوم اینکه تو 24 ساعت چند ثانیه یاد امام زمونمونیم؟ ماها عاشقیم اما بی معرفت!
۲۲ آبان ۸۹ ، ۱۶:۰۰ الهام (Light Knight )
سلام عزیزم
خواستم کد لوگوی موج حجاب و عفاف رو در وبم قرار بدم که سایزش خیلی بزرگه!
یه فکری به حال سایزش بکن . زیادی گنده است ها
۲۲ آبان ۸۹ ، ۱۶:۲۶ الهام (Light Knight )
ممنون از همینی که تو هم تو وبت گذاشتی استفاده کردم . چون اندازه اش عالیه . اون یکی که یخی بزرگ بود رو نذاشتم .
مرسی
سلام
دستت درد نکِنه
حدیث خوبی بود
خوندم دعا کن استفاده کنم
شاید، خدایی نکرده، بلا به دور، تلنگری شد برای فراموشی هایمان
من اومدم که بگم اعلام همکاری نمیکنم
سلام
امروز دقیقا داشتم به همین فکر می کردم تو خیابونها هر کی دنبال یه چیزیه همه دنبال همه چی هستن به جز صاحبشون... چقدر رنگ ها این روز هابی رنگند برایم
همه چیزمون شده حرف ..از خودم دلگیرم ...من منتظر نیستم ...
دیشب مختار رو که می دیدم دلم گرفت برای غریبی مسلم مسلمی که کمتر از او گفته اند نکند ماهمان اهل کوفه ایم وآقا برای همین ظهور نمی کند.......
دوستش داریم اما تا مرز حفظ جان!!!
تا وقت حاجت های روا...
تا وقتی که چیز سختی نخواهد
تا وقتی که سودش آشکار باشد
.
.
.
اما او دوستمان دارد تا همیشه تا همه وقت...
هنوز شرمندگی رو حس میکنم ...
سلام خدا بر پاسداران دین خدا
خدا قوت

ما در خدمتیم
اگر کاری از دست ما برمیاد بفرمایید

در صورت تمایل به تبادل لینک هم خبرم کنید
موفق باشید

انشالله از یاران حضرت ارباب(عج) باشیم
به امید صبح سپید
۲۳ آبان ۸۹ ، ۰۵:۱۷ ادینه ظهور
همینه که حاج مرشد می گه
خر و خرگوش و خرس و خوک و مور و مار می بینم
بهشتی کم ولیکن دوزخی بسیار می بینم
کلاهت را بنه محکم که تا از سر نیندازی
که در دنیا بسی رند کله بردار می بینم
..........
و همین می شود که نصارا به هنگام ظهور به واسطه عیسایشان به امام و اسلام ایمان حقیقی می اورند و ما .... زیر تیغ !
۲۳ آبان ۸۹ ، ۱۰:۰۲ سائل الزهرا(س)
با سلام

فرا رسیدن شهادت مظلومانه امام محمد باقر(ع) را خدمت شما تسلیت عرض مینمایم.
به امید موفقیت روز افزون جنابعالی.

التماس دعا.
سلام

با موضوع «پیشرفت در پسرفت!» بروزم.

منتظرم
یاعلی
۲۳ آبان ۸۹ ، ۱۱:۲۴ گمنام(یه پوتین یه پلاک)
بسم رب الشهدا

عاشق...
امام عشق...
تنهاست...
فقط همین...
سلام ... حاضریم و آماده ... چه کنیم ؟؟؟
۲۳ آبان ۸۹ ، ۱۷:۳۴ سید محمد جواد طاهری
سلام
خیلی وقته که سر نمی زنم. به خاطر مدرسه!
ولی حتماً با موج حجاب همکاری می کنم.
از همین حالا بسم الله!

یا علی
سلام دوست عزیز

بنده هم به عنوان کسی که عمیقا این دغدغه رو دارم و درمجال و فضاهای دیگه با جدیت پیگیری می کنم ،با کمال میل مشتاقم که در کنار بقیه دوستان عزیز با این دغدغه مقدس باشم...
۲۳ آبان ۸۹ ، ۱۸:۳۸ شیخ معصومه
سلام.
کار کنیم و دعا کنیم...

مضاعف باشید...
یا علی
۲۳ آبان ۸۹ ، ۲۰:۱۵ فاطمه ایمانی
سلام
سعی میکنم در این باره به روز کنم. اگه نوشتم خبر میدم به شما
مهدیا!
تفسیر نام تو سراسر عشق است و کی توان عشق را معنا کرد؟؟!!
وای به حال ما...(خودم رو عرض کردم)
یا مهدی
۲۴ آبان ۸۹ ، ۰۱:۱۳ زخمه ارغنون
آفرین... مرحبا!
چه خوب یسئلونک یومئذ عن النعیم را تفسیر کردی. ماشالله.
ابوحنفیه هم این گونه به قضیه نگاه نکرده بود.
الحق اوسع الاشیا فی التواصف و اضیقها فی التناصف.
اعلام آمادگی
.
.
حالا چه کنم ؟!
۲۵ آبان ۸۹ ، ۲۲:۲۵ یه بنده خدا
سلام اخوی
اعلام آمادگی
هستیم اخوی
یا زهرا(س)
سلام دوست عزیز.....
انشاءالله به فراخور وسع و توان اما با احساس تکلیف با این موج زیبا هستیم...
خیمه‌ات در کجاست؟ مهدی جان
ذی طوی یا مناست؟مهدی جهان
دل برایت بهانه می‌گیرد
در غمت مبتلاست، مهدی جان
این چه هجری‌ست قسمت ما شد؟
انتهایش کجاست؟ مهدی جان
یک نشانی برای ما بفرست
این چه رسم وفاست؟ مهدی جان
هست هر روز، روز عاشورا
همه جا کربلاست، مهدی جان
خطبه خواندن از آن، به نام تو زیباست
این نه در شأن ماست، مهدی جان
پس بیا خطبه‌ای جهانی کن
آخرین جمعه هاست،‌ مهدی‌ جان
این که آزرده‌خاطری، شاید
همه از دست ماست مهدی جان
داری از دست ما شکایت‌ها
گله‌هایت بجاست مهدی‌جان
یا بیا یا نشانه‌ای بفرست
به خدا این سزاست مهدی جان؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">