جنجال یک سکوت

پیوندها
دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۸۹، ۰۸:۰۷ ق.ظ

دست های خالی کویر

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

با استعانت از دعای عرفه....یا اَسْمَعَ السّامِعینَ یا اَبْصَرَ النّاظِرینَ وَیا اَسْرَعَ الْحاسِبینَ وَیا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ السّادَةِ الْمَیامینِ وَاَسْئَلُکَ اَللّهُمَّ حاجَتِىَ الَّتى اِنْ اَعْطَیْتَنیها لَمْ یَضُرَّنى ما مَنَعْتَنى وَاِنْ مَنَعْتَنیها لَمْ یَنْفَعْنى ما اَعْطَیْتَنى اَسْئَلُکَ فَکاکَ رَقَبَتى مِنَ النّارِ...

دل حسین فاطمه ابریست او که پرچم دار امتیست باران چشم هایش قطع نمیشود چه رسد من که...

بگذریم ... چیزی نمی بینم که گویای بندگی ام باشد جز نادانی،غفلت، خودخواهی وگستاخی ام

مثل همیشه رحمتت ،غفرانت واحسانت را به حرمت درود بر محمد(ص)وآلش برآن می بارانی؟

چه غم دارم که برای دلتنگی هایم تویی که شنواترینی...جز این که اسمع السامعینی ؟

چه غم دارم که در اوج بیناییت چشم از خطایم فرو می بندی جز این که ابصرالناظرین می خوانندت؟

چه غم دارم که حتی در اوج نادانیم سریع اما به حرمت حب علی (ع)مهربانانه محاسبه ام می کنی

جز اینکه اسرع الحاسبین یکی از هزاران صفات توست ؟

چه غم دارم که هر راهی که میروم به مهربانی تو ختم میشود یا ارحم الراحمین !

جرعه جرعه شراب رحمتت را می نوشم  و صلوة شکر ادا نمیکنم و این گونه رسم بندگی بجا می آورم

دلم را مامن وماوای غیر تو میکنم و تو حافظ نفس هایم می شوی و این گونه خداییت را بجا می آوری

واین فرق من وتوست که با وجود بی نیازیت به من دوستم داری وصدایم می کنی

و من در اوج نیازم به تو به دیگری دل می بندم و دست حاجت بسوی غیر دراز میکنم

می خواهی به من ثابت کنی که چقدر به من نزدیکی (اقرب الی من حبل الورید)

ومن چقدر از تو دورم و من با این وجود باز هم بی تو دلبسته ام

با همه نادانی در گاهت آخرین پناه من است و رهایی از دوزخ نهایت آ مالم

خدایا جز تو الهی نیست و "ولم یکن له کفوا احد"تنها گوشه ای از توصیف توست

چه بگویم وقتی بندگیت یعنی در اوج غنی بودن هم محتاج ترین تو بودن ... پس وای بر حال من فقیر !

چه بنویسم وقتی عبودیتت یعنی در اوج دانایی دل سپردن به صفت عالم بودنت پس وای به حال من که تندیس نادانی ام

تقدیر وتدبیرت سکویی میان خوف ورجا برای عارفانت بنا میکند

 تا بر روی آن بایستند وفریاد برآورند که خدایا وقتی ضعیفم آفریدی لباس لطف ورحمتت را ساتر آن کردی

اکنون با وجود نامهربانیم رافتت را بر من ببخشی؟

مناجات آرامم را با تو به انتها میرسانم در حالی که نجوایی در درونم طنین انداز شده:

"لا تقنطوا من رحمة الله ... ان الله یغفر الذنوب جمیعا"

واینگونه تو باز برایم خدایی میکنی...!

فقط برایم بگو که عرفه برای تو بهانه بخشیدن است یا برای من بهانه با تو بودن؟

پس نوشت:

برایم بگو که عرفه برای تو بهانه بخشیدن است یا برای من بهانه با تو بودن؟


+ما شاید عرفه را کنار شهدای گمنام دانشگاهمان گذراندیم...به یادتان خواهیم بود...دعایمان کنیدهرجا رفتید...نکندکنج هیاهو بروم از یادتان..! 

+دعای فرج...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۲۴

نظرات  (۴۲)

۲۴ آبان ۸۹ ، ۰۹:۱۵ مُتَرَصِّد
پس وای بر حال من فقیر !
دعا بفرمایید
سلام
فردا عرفه
مسجد دانشگاه تهران
استاد پناهیان
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
آمین
۲۴ آبان ۸۹ ، ۱۰:۱۴ عاطفه (روزهای زندگی من بایک طلبه )
چقدر قشنگ بود .لذت بردم .التماس دعا روز عرفه
نیایش بسیار زیبایی بود مخصوصا این آیه (نحن اقرب الیک من حبل الورید )که معناش فوق العادست...اما توی نیایش شما جای یه یاد، یاد از کسی که همیشه منتظرشیم و همیشه هم داره دعامون میکنه، کم بود ...انشاالله توی روز عرفه دعا برای فرج آقا یادمون نره

اللهم عجل لولیک الفرج
۲۴ آبان ۸۹ ، ۱۲:۱۹ کوچه های باران
فردا باران می بارد.باران رحمت یا شاید هم اشک آسمان باشد برای غربت حسین.
رفیق . . . منو فراموش نکنیا . . . خیلی ملتمس دعاتیم.
سلام
عرفه تون با معرفت باشد الهی
مارو هم دعا کنید این روز ها شدید !!
سلام همسنگر
دوتا پست جدید گذاشتم یکی درباره قران هست و یکی درابره لایحه غیر شرعی و ضد خانواده دولت مطلب قران را حتما بخون جالبه و مطلب لایحه را از طریق لینکی که گذاشتم حتما بهش اعتراض کن شاید قدمی باشه برای رفع تهدید علیه حدود الهی و حقوق مردان
اسلام هر زور از جانب یه گروهی مورد هجوم قرار میگره یه روز لیبرالها و امروز هم فمنیست های مرکز امور زنان ریاست جمهوری
فقط برایم بگو که عرفه برای تو بهانه بخشیدن است یا برای من بهانه با تو بودن؟

سلام....منو هم دعا کنید سخت محتاجم...
سلام علیکم
اعیاد مبارک

عرفات را چه تعبیر نیکویی کرده مولا حسین(علیه السلام)
می شود به حج بروی و به دنبال گمشده ات نگردی؟!

اللهم صل علی محمدو آل محمدو عجل فرجهم
التماس دعا
۲۴ آبان ۸۹ ، ۱۷:۴۰ من ازرندانه...
....
جمعه ظهرهاو.....


شهدای گمنام دانشگاهتان......

...




.
salam zahra khanum khubi?
man chand vaghte natunestam biyam net
taghriban az hamun moghe ke hamdigaro didim
ghablan taghriban har ruz miyunadam
arafe kheyli doam kon
enshalah arafeye emsal por az kheyro barekat bashe barat
enshalah betunam mesle ghabl biyam va az vebloge to ham estefade konam
mashallah ghalamet kheyli girast
movafagh bashi
bazam eltemase doa
با سلام

اگر غم هست ، اگر هوا ابریست ، اگر دلمان تنگ است ... ولی آقایی داریم که تمام امیدمان است !!!

انشاالله که ما رو هم دعا میکنید ... مخصوصا الان که قصد انجام کار بزرگی رو دارم .
انشاالله میخوام انجمنی به نام کانون تفسیر قرآن راه اندازم ...
انشاالله قصدم این است که جایی شود استوار و محکم برای درک روان و ساده دین و مفاهیم دینی !
انشاالله جایی خواهد بود برای قرار دلهایی که بی قرار شدند از دوری ... دوری از قرآن !

و توی این راه به کمک و یاری نیاز دارم ...

هفته ای 20 دقیقه کافیست ...

نمیدانم وقت دارید یا نه ... به کسانی که میدونید که میتونند کمک کنند هم بگید بیایند برای یاری ...

مشتاقانه منتظر حضور یاری کنندگان هستم !!!

به این آدرس : qurangloss.ir

در پناه خدا ... التماس دعا !
موج وبلاگی حجاب و عفاف،خسته نباشید و وقتتان بخیر
خداوند نیت خیر و نیکوی شمارا مورد اقبال و عنایت خودش قرار دهد ان شاالله.
مو’ید باشید


و عـــاشــــــورا همـچـنـان جـاریستـــ ...
www.rahseparim.blogfa.com
۲۴ آبان ۸۹ ، ۲۰:۴۲ مسافر آدینه
اللهم عجل لولیک الفرج
مناجات زیبای را سرودی هرچند مرا یاد زشتی های درونم انداخت!آری او صدا میکند ومن دست در گوشهایم فرومیکنم تاشاید ندای مهربانیش دلم بلرزاند ودست از جهالت و فسق و فجورم بردارم!وام زمانی که چنان پیش رفتم در ممنوعه هایش که در این دنیا آتشش دامانم را گرفت آنگاه ندای یا ولی و یا حوید سر میدهم
عرفه...اگر کسی در این چند دهه نتانسته خود را ببخشاید حتی در شب قـــــــــدر این روز مهلت آخرش است
شما که شمیم شهدا مستتان خواهد کرد ما را در این مستی از یاد مبرید...
فقط برایم بگو که عرفه برای تو بهانه بخشیدن است یا برای من بهانه با تو بودن؟

خییییییییلی خوب گفتی
حضرت امام صادق‏ علیه السلام فرمود: "هنگامى که روز عرفه به پایان انجامید و شب فرا رسید، فرشتگان به دوش انسان زده و مى‏گویند : اى زائر خانه خدا گذشته‏هاى تو بخشیده شد، مواظب باش که در آینده، چگونه‏اى؟
من, آهوی تشنه ی رم کرده ات را ....

فقط آمده ام اینجا کمی آب بنوشم از جویبار رحمت تو ,همین!

منعم نمیکنی که؟
عرفه دعا یادتون نره!
۲۵ آبان ۸۹ ، ۰۵:۵۵ قلم دانش آموز
بسم رب المهدی (عج)
و سلام نام خداست...

ممنون از شما.

روز عرفه ما رو هم دعا کنید.

اللهم عجل لولیک الفرج.
یا مهدی ادرکنی (عج)

۲۵ آبان ۸۹ ، ۱۰:۱۰ آشنای غریب
سلام بر عرفات
و سلام بر عرفاتیان
هر جا در این روز عزیز
دلتان هوای دلدار گرفت
یادی آرید از آنان که محتاج ترند بر ترحم رحمان
یاعلی
مهدی .....................
شما هم ما رو دعا کنید ...

هوالحی الذی لا یموت

سلام

خوبــــی

چه خبر ، خوش میگذره .

کم پیدا ؟ ؟ ؟

به فقرا هم سری بزن ، خوشحال میشیم

*

روز عرفه،
روز شناخت است.
عرفه روزی است که خدای سبحان بندگان خود را به عبادت و اطاعت خویش فرا
می خواند و خوان کرم و احسان و لطف خود را برای آنان می گسترد
و درهای مغفرت و بخشش و رحمتش را بر روی آنان می گشاید.

با یکدیگر زیارت امام حسین (ع) را در روز عرفه می خوانیم.

*

دلبر ما دل ما برد و به ما رخ ننمود . . . .

دعا فراموش نشه .

و من الله توفیق


سلام و عرض ارادت . . .


شرح دعای عرفه، خون دلِ خونِ خداست
فلسفه ی وجودی اش، غم تمام انبیاست
بر دل حکومت می کند هر جمله اش دانی چرا؟
چون عرفه ورودِ به، محرم و کربلاست . . . .
در این روز عزیز بنده حقیر رو هم فراموش نفرمایید . . .

و پیشاپیش . . .

خوشا «ذی‌الحجه» روز عید قربان . . .
شروع داستان عشق و ایمان . . .
خواهی که تو را کعبه کند استقبال . . .
مایی و منی را به منا قربان کن . . .

این عید سعید بر شما مبارک باد . . .
.
.
.
.
.


باری دیگر با سوالاتی پیرامون مهدویت به روز هستم از جمله . . .

حضرت که معصومند و ولی خدا چرا در رابطه با ظهور برای خود دعا نمی کنندتا فرج ایشان برسد و ما خوشحال شویم؟

راه های متوسل شدن به آقا را در گرفتاری ها و مشکلات بیان کنید ؟

چرا می گوییم مراجع تقلید نائبان امام زمان (ع) می باشند ؟

منتظر نظرتون و بیان دیدگاهتون می باشم . . .

موفق باشید . . .
۲۵ آبان ۸۹ ، ۲۰:۲۸ صراط الفلاح
بقیه الله خیرلکم ان کنتم مومنین.
عید سعید قربان بر مولایمان حضرت بقیه الله اعظم و همه ی منتظران آن حضرت مبارک باد.
مطلب شما را مطالعه کردم خدای تعالی بر توفیقات تان بیفزاید.
با موضوع : چرا انسان باید با امام زمان علیه السلام بیعت کند و خودش را به امام زمانش بفروشد ؟ به روزم
حضور پر نورتان را گرامی می داریم .التماس دعا
۲۵ آبان ۸۹ ، ۲۰:۴۴ شیخ معصومه
سلام.
وقتی از الگوهای مناجات بهره می بریم، مناجاتمان آسمانی می شود، مثل آن چه شما نجوا کرده اید.
اعیاد مبارک.

با مطلب
ده روز با رهبر
به روزم.

التماس دعا.
مضاعف باشید...
یا علی
۲۵ آبان ۸۹ ، ۲۱:۳۵ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
عید سعید «قربان» ، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک
دعا بفرمایید
یا الله...یا الله...یا الله...
۲۶ آبان ۸۹ ، ۰۶:۴۶ قلم دانش آموز
ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد
بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد
سوگند به هر چهارده آیه نور
سوگند به زخم های سرشار غرور
آخر شب سرد ما سحر می گردد
مهدی به میان شیعه برمی گردد

یا امام زمان (عج) انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد …

بسم رب المهدی (عج)
و سلام نام خداست...

و ابراهیم، اسماعیلش را قربانی کرد....
و حسین(ع)، اکبرش و اصغرش و قاسمش و عباسش و همه چیزش را ...

عحب ایامی است، موسی به طور می رود، ابراهیم و اسماعیل به قربانگاه، محمد و علی به غدیر، حسین و عباس و علی اکبر به کربلا و ما به استقبال کاروان عاشورائیان..... قافله در راه است و فضا عطر آگین از بوی محرم....

زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه زمزم...

التماس دعای فرج.
یاعلی (ع) و به امید ظهور ...
سلام
عیدتون مبارک
سلام
از اینکه یه مدت نبودم شرمنده... ولی حالا دوباره اومدم
سلام و احترام

اعیاد مبارک .امیدوارم همیشه شادو سربلندباشید . امیدوارم هیچ وقت امیدتون ناامیدنشه .

یاعلی
۲۶ آبان ۸۹ ، ۱۹:۲۳ هیئت انصار الحسین جویبار
ما شما را با نام " خانم ها وارد شوند" لینک کرده ایم. چون فکر کرده ایم، اثر بخشی کارتان با این نام بیشتر میشود. چون وقتی خانم ها بفهمند که وبلاگ مخصوص آنهاست، بیشتر به سمت آن جذب می شوند. لطفاً شما نیز ما را با نام " هیئت انصارالحسین(ع) جویبار لینک کنید...
۲۶ آبان ۸۹ ، ۲۰:۲۶ سعید بهداد
سلام
امروز عید قربان بوداااااااا!
اولا مبارک
ثانبا اگه فعلا قرار به شروع نیست تا خدامون آپ کنیم! بدنمون درد میکنه از بی آپی!
۲۶ آبان ۸۹ ، ۲۲:۲۵ شکوفه بهاری
عید اضحی رسم و آئین خلیل آزرست بعد آن ،عید غدیر،

روز ولای حیدر است عید قربان و پیشاپیش عید سعید غدیر مبارک
۲۶ آبان ۸۹ ، ۲۲:۴۰ بنده عاصی منتظر
با سلام منتظر حضورتونم
۲۶ آبان ۸۹ ، ۲۳:۳۵ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
ممنون از بزرگواریتان...بنده هم دعا گو بودم اگر خدا قبول کند
همواره دعا بفرمایید مرا
یا الله...
۲۷ آبان ۸۹ ، ۰۰:۴۷ دریا لباس خاکی پدرم بود
سلام بزرگوار

بنده من باید چه کاری در زمینه حجاب و دقیقا از چه زمانی شروع کنم ؟؟!!

بی صبرانه منتظرم ...

یا حق
کسی که تو را پند و نصیحت دهد، بر تو مهربانی و شفقت روا داشته است.امام علی(ع
بسم رب الحسین
ختم دسته جمعی قرآن هدیه به امام حسین (ع) و یاران با وفایش
سلام بزرگوار
این طرح از روز یکم محرم ۱۳۸9 شروع و در روز دهم محرم ۱۳۸9
همزمان با روز عاشورا به پایان میرسد.

هر کس بنا به درخواست خود با قرائت یک جزء یا بیشتر در این طرح شرکت میکند و انشاالله همزمان با روز عاشورا قرآن ها ختم میشوند و در ثواب یک ختم قرآن سهیم میشویم .

لطفا جزء های درخواستیتان را در قسمت نظرات به بنده اطلاع دهید.
http://elmira-21.blogfa.com/

لطفا دوستان دیگر را در نت و خارج از نت از این طرح مطلع کنید.
شما میتوانید با گذاشتن لوگواین طرح در وبلاگ خود دیگران را به شرکت در این طرح دعوت بفرمایید




اجرکم عندالله
التماس دعا
یا علی
۲۷ آبان ۸۹ ، ۰۵:۴۲ قلم دانش آموز
سلام بزرگوار. خسته نباشید.

ممنون از حضور و لطفتون...
اگه مایل به تبادل لینک هستید وب ما رو با نام " قلم دانش آموز " لینک بفرمایید و بگید که وب زیبای شما رو با چه نامی لینک کنم.

اللهم عجل لولیک الفرج.
یاعلی مدد.
سلام
وبلاگ جالبی دارید
خیلی محتاج دعام ولی دیر رسیدم که بگم منو هم روز عرفه دعا کنید
اگه مایل به تبادل لینک هستید منو با اسم پاییز لینک کنید و خبرم کنین لینک کنم
التماس دعا
در پناه حق موفق باشید

اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">