جنجال یک سکوت

پیوندها
شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۸۹، ۰۷:۰۳ ب.ظ

صدمین...

"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

پیش نوشت:

به باشگاه صدتایی ها پیوستیم...

همچنان ثانیه ها در حال گذر است

با سرعتی فراتر از باد

از ثانیه تولدمان هرلحظه دورتر میشویم و به ثانیه مرگمان هر لحظه نزدیک تر

اما دغدغه ما این نیست....یعنی نباید باشد...

آنچه باید دلواپسمان کند اینست

که چقدر به خدایمان نزدیک تر شده ایم...فقط همین!

پس نوشت:

به همین زودی رسیدم به صدمین پست این وبلاگ...به همین راحتی بخشی از ثانیه های عمرم رو وقف این خونه مجازی کردم....وقتی می خواستم این پست رو بذارم پیش خودم فکر کردم که تو دین ما توصیه شده"حاسبوا قبل ان تحاسبوا"به این فکر افتادم ثانیه های گذرونده شده تو این وبلاگم رو محاسبه کنم...ببینم چه کار به درد بخوری انجام دادم...قبل از اون خواستم یه بازخوری از شما بگیرم...ببینم شما دوستای عزیز چقدر راضی بودین؟چرا تو این راه با من همراه شدین؟چی تو این وبلاگ شما رو جذب کرد که بخونیدش و وقت بذارین نظر بدین؟همه چی رو بگین از من...از اخلاقم در برخورد با شما...از نوشته هام....از گرافیک وب...از هرچی که راجع به این خونه مجازی وصاحبش دیدید...خوشتون اومده یا بدتون اومده...کلا این پست من نباید زیاد حرف بزنم(که البته زدم!!)...این بار شما بگین...!


+پس نوشت رو بخونین نظرتون رو حتما برام یادگاری بذارین...حتما!

+همه ی پستای وبلاگمو دوس دارم اما این پست ها رو دوست تر! دارم:این متن ها برای تو بابا نمی شود/بچه!دست نزن به بخاری/لطفا امانت دار خوبی باشید!/وقتی نام تو می آید/بی غیرت/حجاب یک محدودیت است/یادداشت های یک کلاس اولی مدرسه سیاست/آخرین سکانس یک زندگی/حراج برلیان شما کدوم پستم رو بیشتر پسندیدید؟

+یه جمله یا توصیه که خودتون خیلی قبول دارین رو برام یادگاری بذارین...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۲۹

نظرات  (۹۱)

سلام
من همیشه اینجا رو می خونم حتی اگه وقت نشه نظر بذارم بعضی وقتا
چون اینجا صداقت موج می زنه. یه جورایی احساس صمیمیت...
واقعا عادت کردم به اینجا... از لینک های مرتبط با موضوع پست تا...
جدی بی تعارف میگم"اهل تعریف الکی نیستم" خیلی خوبه ...
همه چی ...
"فقط نمیدونم چرا لینک نشدم اینجا"
در هر حال همه چی خوبه...
شما به این شعر عمل کردید...
"از سروش وحدتم بر گوش هوش اید خطاب
یا فتی لا تبطل الاوقات فی عهد شباب"
یا علی
پاسخ:
برقرار باشی...
۲۹ آبان ۸۹ ، ۲۱:۴۷ ساقی رضوان
سلام

خب راستش خودت که خبر داری چی شد که من سر ازین جا درآوردم!

بعدشم دیگه معتاد شدیم نوشته هاتو بخونیم که از دل برمیومد!

بعدترشم که شدیم دوست ویجه!!!

سفرنامه های عاشقیت رو خیلییییییییییییییی دوس داشته بیدم!

دیگه چی؟
همین دیگه بسسه!
پاسخ:
دعامون کن...
۲۹ آبان ۸۹ ، ۲۲:۵۱ زهـــــــــــرا
سلاااااااام دوست خوب ...

شبتون بخیر خوشی ....


تو این نوشته هاتون یه چیزی هست که آدم جذب خودش می کنه

همه نوشته هاتون قالبتون مداحی وبتون همش بوی خدارو می ده

راستش من این سادگی و صداقت شما رو خیلی دوس دارم بدون تعارف عرض می کنم

همش خاطره خوبی از وب قشنگتون دارم

امیدوارم که همیشه در پناه حق تعالی موفق باشین

فقط یه خواهش ازتون داشتم هر وقت بساط عاشقیتونو پهن کردیم من گناه کارو هم

دعا کنین خیلی محتاج دعای جمله خوبان هستم


علی یارتون
پاسخ:
یاعلی...
سلام
من مدت زیادی نیست که اینجارو میخونم ولی جالب بود واسم.شاید بانوشته هاتون احساس صمیمیت کردم.ویاشاید سادگی نوشته هاتون.به هرحال امیدوارم درادامه موفق باشید.
پاسخ:
دعامون کن...یاعلی
سلام علیکم
اول ورودت رو به وادی صد پستیها تبریک میگم ان شاءالله پستها همه در جهت رشدت صد مرحله پیش رفته باشند
دوم اینکه از خدا میخوام هیچ وقت گرفتار نباشی که حتی فرصت رفرش کردن صفحه ی خودت رو نداشته باشی چه رسد به دیدن وبلاگ دوستانی که دوستمان دارند
سوم اینکه دلمان برایت مثل اینکه تنگ گردیده
و اخر هم قلم ِ جسور و پر مغزت رو دوست میداریم. موید باشی
و توصیه ای که من نه بلکه آقا امیرالمومنین.ع.به همه ما دارند و من جذب کلام ایشون شدم اینه که:
سزاوار نیست کسى که ‏بزرگى خدا را مى‏شناسد خود را بزرگ شمارد ؛ زیرا رفعت کسانى که عظمت خدا را مى‏شناسند در این است که در برابر او فروتن باشند .

التماس دعای فرج
ابشرکم بالمهدی.عج
پاسخ:
یاعلی...
من به وبلاگهای مختلفی سر میزنم و محتویاتشو زیر و رو میکنم که بفهمم چی میگه و اینکه تقریبا از محتویات وب میشه با روحیات نویسندش هم آشنا شد ،بعضی وبلاگا رو باز نکرده میبندم چون اصلا دلنشین نیستند و هیچ چیز تازه ای به اندوخته هام اضافه نمیکنن بیخود براشون وقت نمیذارم .ولی وقتی پام رسید به اینجا خیلی برام جذاب بود از وبهایی هست که همیشه یه سری بهش میزنم مطالبش رو میخونم حتی شده سریع و بدون گذاشتن نظر - چون از وبلاگهایی که با روحیاتم سازگار باشه خیلی خوشم میاد مخصوصا که پر محتوا هم باشه مثل این وب (بدون تعارف عرض کردم)
با آرزوی توفیقات روزافزون از خداوند منان برای شما
پاسخ:
یاعلی..
با سلام
کاش بتونم و بتونیم این محاسبه رو یاد بگیریم و اجرا کنیم
دعامون کنید
یا علی
پاسخ:
یاعلی..
سلام
اول بگم مشهد خیلی یادت کردم
دوم تقریبا همه پست هاتو خوندم. برای بعضی ها نظر گذاشتم و برای بعضی ها هم نه. یعنی اولی ها رو اصلا نظر نگذاشتم. فقط می خوندمشون.
ساده و صمیمی و خودمانی حرف می زنی. همون جانا سخن از زبان ما می گویی. خوشم میاد از اینکه تیز بینی و نکته سنج. وبت تبدیل به یه خونه ای نشده که فقط صفحه سیاه کن باشه. از اینکه به مسائل روز دقت نظر داری خوشم میاد. این به نظرم همون نکته سنجی و تیز بینیه.
از اخلاقت هم دیگه نمی گم چون پر رو میشی!
ولی روی هم رفته با مطالبت حال می کنم.
حالا ببین همه این هندوانه ها رو گذاشتم زیر بغلت که باهام ارزون حساب کنی!
پاسخ:
البته اگه از اخلاق خوبمم میگفتی کیلو 150 تومنم میدادم ...که نگفتی!!
با سلام
چرا همراهی کردیم ؟ چون حرفی برای گفتن داشتید ... تلنگری بودید برای ذهن غافل ... برای اینکه بوی نور میداد از جنس قرآن !

من این سه پست رو از همه بیشتر میپسندم :
1-بچه!دست نزن به بخاری....
2-لطفا امانت دار خوبی باشید!
3-این متن ها برای تو بابا نمی شود...

و اما یه جمله : ((این سوره برای من تلنگر خوبی بود!))

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ‏

أَ رَءَیْتَ الَّذِى یُکَذِّبُ بِالدِّینِ(1)

فَذَالِکَ الَّذِى یَدُعُّ الْیَتِیمَ(2)

وَ لَا یحَُضُّ عَلىَ‏ طَعَامِ الْمِسْکِینِ(3)

فَوَیْلٌ لِّلْمُصَلِّینَ(4)

الَّذِینَ هُمْ عَن صَلَاتهِِمْ سَاهُونَ(5)

الَّذِینَ هُمْ یُرَاءُونَ(6)

وَ یَمْنَعُونَ الْمَاعُونَ(7)

یا حق !
پاسخ:
دعامون کنید یاعلی...
۲۹ آبان ۸۹ ، ۲۳:۳۳ آسمانی با طعم خاک...
سلام ...
مبارکه ... و 100 ها واژه تاثیر گذار گذشت ...
چه زود ...
قلمت همیشه پایدار دوست عزیز...
من پست ...این متن ها برای تو بابا نمی شود..خیلی خیلی به دلم نشست ...
و البته همه پستهای این وبلاگ عالی بودن ...
راستش من زیاد وبلاگ شما نمیام ...ولی هر بار که بیام با حالتی عجیب خداحافظی میکنم ...

التماس دعا ...
قلمتان پر نور باد...

پاسخ:
یاعلی...
سلام یعنی چی باشگاه 100 تایی ها؟
پاسخ:
!!
سلام خوبی عزیز؟
جدا و صمیمانه تبریک میگم
به اینجا سر میزنم چون شما از خودمونی!
حس میکنم یکی داره حرفای خودم رو اینجا میزنه
انشالله پست 200 ام
پاسخ:
یاعلی...
۳۰ آبان ۸۹ ، ۰۰:۴۰ فرزانه حبوطی
جمله ای که خودم بهش رسیدم رو یادگاری میزارم :

به این دنیای فانی و آدمهاش نباید دل بست حتی بهترینشون

چون ؛

همون بهترین شون هم فکر خودش و موفقیت زندگی خودشون هستن

تنها کسی که شایسته دل بستن و اعتماد است

« خدا » است

چون ؛

اوست که هر لحظه و ثانیه به یادت است

و راهنمایی ات می کند

و به دوست داشتنش شکی نیست !

که دوست داشتنش از روی ترحم نیست !

که دوست داشتنش از روی ریا نیست !

اوست تنها لایق و شایسته ی زندگیمان !


**********

جمله نشد که !

داستان شد !
پاسخ:
ممنون از یادگاری...
۳۰ آبان ۸۹ ، ۰۰:۴۲ فرزانه حبوطی
سلام

پیوستن تون به باشگاه صدتایی ها مبارک

انشالله در مسیر نزدیکی به خدا هم صدتایی شده باشید

من که هنوز یک هم نشدم

اما شما حتما صدتایی شدید

ما را هم دعا...

پاسخ:
یاعلی
سلام

تبریک می گم.............انشاالله به همین زودیا به 200 برسی
پاسخ:
درپناه حق...
سلام
خدا قوت!
انشالله تولد صدسالگی وبلاگتو جشن بگیری
چیزی که شخصا باعث می شه متن های یه وبلاگو دنبال کنم چند تا چیزه.
اول مفهومی که وبلاگ نویس منتقل می کنه. بعضی ها هیچ حرف تازه ای برای گفتن ندارن. یا حداقل حرفاشون برای من تازه نیست.
دوم اینکه نویسنده قلم خوبی داشته باشه. نثر ساده، به علاوه استفاده به جا از زیبایی های ادبی. استفاده به جاش مهمه، بعضی ها اون قدر زیادی از آرایه های ادبی و کلمات ثقیل استفاده می کنن که برای فهمیدن مطلب باید شونصدبار خوندش!
سوم اینکه متن ها ویرایش شده باشه. راستش به این یکی در حد وسواس توجه می کنم! یعنی نمی تونم متن هایی که غلط دیکته ای یا ایراد ویرایشی داره رو بخونم، هرچقدر هم متن پرمفهومی باشه.
چهارم ظاهر وبلاگ. از وبلاگ های شلوغ خوشم نمی آد. سادگی همراه با زیبایی. هدر وبلاگ، عکس های مرتبط با متن، رنگ و فونت متن ها... (وبلاگ هایی رو که پشت زمینه شون سیاه باشه اصلا نمی خونم. همچنین اونایی که از فونت آریال استفاده می کنن! چندتا وبلاگ خوب هستن که با اینکه همه چی شون رو دوست دارم به خاطر این دو نکته مدت هاست نخوندمشون!!)
اینکه همیشه یه مدل پست ها رو میگذاری خیلی خوبه. متن اصلی راست چین، ته نوشت ها چپ چین، فقط استفاده از رنگ سبز و مشکی به جای رنگارنگ کردن متن ها...
پنجم اینکه مطالب تولیدی باشه. به نظرم دو خط مطلبی که به قلم خود وبلاگ نویس باشه، ارزشش از چند صفحه متن کپی-پیست بهتره.
همه مواردی که گفتم رو داری
(ولی خودم فقط سومیش رو دارم)
خودت هم خوبی منظورم برخوردت با افراده.

کلا جز معدود وبلاگ هایی ست که ازش خوشمون می آد

انشالله اون دنیا با وبلاگ نویس های الهی محشور شی!

یا زهرا مدد
پاسخ:
یاعلی...
۳۰ آبان ۸۹ ، ۰۱:۴۲ در پلکان بازگشت
الهم عجل لولیک الفرج

اولین ثبت رو به نام یاحسین آغاز کردم

طرح هر خانه یک خیمه

40روز 40 زیارت عاشورا
پاسخ:
خدمت می رسیم ان شاالله
۳۰ آبان ۸۹ ، ۰۱:۵۲ گمنام مثل پدرم
سلام
تبریک میگم صدمین پستتونو امیدوارم اینجا همیشه وهمیشه پایدار باشه

اگه بگم دوروز یه بار بهتون سر میزنم مطلباتونو میخونم دروغ نگفتم نوشته هاتون عالین
براتو ارزوی موفقیت دارم/یاعلی
پاسخ:
یاعلی...
۳۰ آبان ۸۹ ، ۰۸:۱۶ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
بدون تعارف وبلاگ خوبی دارید و هر بار که بنده به اینجا می آیم درسی می آموزم
برخورد شما هم خوب بوده الحمدالله...
فقط یه چیزی که بیشتر از همه در این دیار مورد پسنده من می باشد...این جمله است :
"هوالواقف علی السرائر والضمائر"

در پناه حضرت دوست
دعا بفرمایید
یا الله...
پاسخ:
یاعلی...
۳۰ آبان ۸۹ ، ۰۹:۱۳ عاطفه (روزهای زندگی من بایک طلبه )
سلام . دوست گلم . خوبی ؟ تبریک میگم
من بیشتر بخاطر پستهای خیلی باحال و خوندنی و بازم خوندنی تو اینجا کلی میموندم ومیخوندم و بصورت منظم سرمیزدم حالا ببخشید که زیاد نمینوشتم نظر .

درمورد خودتم بنظرم تو یک دختر خیلی شاد و بانشاط میای . باانگیزه و باایمان . تازه اینقده هم که محمد صادق منو دوس داری منکه مامانشم بیشتر دوستت دارم . انشالله باید آستین بالا بزنم .

خب بعد ،یک آیه ای هست که خودم جسارتاَ خیلی آویزونشم خوااهر .اونم همون "افوض امری الی الله.ان الله بصیر بالعباد"معروف هستش که هر صبح موقع بیرون اومدن از خونه میخونم . و دیگه خیالم راحته .

من پست این متنها بابا نمیشود رو خیلی دوست داشتم .
امیدوارم با توکل به خدا روز به روز پربارتر بشه وبلاگت .دوست گلم .
پاسخ:
یاعلی...
۳۰ آبان ۸۹ ، ۱۱:۰۷ پرتقال فروش
به نام خدا

سلام
پیدا کنید پرتقال فروش را ....

پرتقال فروش
پاسخ:
میایم پیدا میکنیم...
به به بسلامتی کو شیرینیس پس؟
این چنتا روی دیوار اتاقم خورده تا همیشه یادم باشه به کجا میخوام برسم!
مینویسم برای شما شاید به کارت اومد

رسول خدا(ص)فرمود:
دوستی علی بن ابیطالب گناهان را نابود میکند همانطور که آتش چوب را
امام علی (ع):
بامومنین به ایثار رفتار کن و با سایر مردم به انصاف
امام علی (ع):
تو مراقب آخرتت باش ،دنیا خود ذلیلانه پیش تو می آید
امام جعفر صادق (ع):
بهشتیان چهار نشانه دارند :روی گشاده ،زبان نرم ،دل مهربان ،دست دهنده
امام حسن مجتبی (ع):
هلاکت انسانها در سه چیز است:تکبر ،حرص و حسد

به امید روزی که تقدیر نامه ی تمام فعالیت های خالصتون رو از دست صاحبش بگیرید!
یا علی
پاسخ:
یاعلی...
سلام مبارک باشد صدمین پست.این جا و پست های این جا رو خیلی دوست دارم امیدوارم همچنان زیبا بنویسی و موفق باشی.راستی من پست سکانس آخرت رو خیلی دوست دارم اولین بار که خوندمش مو به تنم راست شد .میگم اولین بار چون چند باری رفتم سراغش و خوندمش.یا حق.
پاسخ:
در پناه حق باشی...
۳۰ آبان ۸۹ ، ۱۳:۲۵ محمد(کوچه های باران)
سلام و تبریک
یه جمله از حضرت امام و بقیه ماجرا :
آنان که برای دفاع از اسلام کمر بسته اند باید کسانی باشند که اگر همه رفتند آنها بمانند.
یک : ان شالله همیشه بمانید.
دو : بزرگی میگفت تو این دوره زمونه دیگه خیلی سخته مسیر زندگی کسی رو عوض کرد .خیلی هنر کنی اینه که نذاری چند دقیقه بره سمت گناه .وبلاگ نویسی یکی از این کاراست که برای وبگردای خاکستری این کار رو انجام میده.
سه :یه بزرگی دیگه میگفت هنر وبلاگ از هنر ما منبری ها بیشتره چون مخاطباش بیشتره و با عشق و علاقه می خونند.
چهار :به تصدیق تمامی کامنت های دوستان مطالب وبلاگتون ساده و صمیمی و در عین حال پر مغز هستند.
پنج : اگر بتونید کمی روی قالب وبلاگتون وقت بذارین زیبایی مطالب رو دو چندان میکنه.
شش و هفت و هشت و الی صد :اینکه ان شالله تو این دفاع مقدس اینترنتی جزء شهدای زنده قرار بگیرید.
التماس دعا
پاسخ:
دعامون کنید...
۳۰ آبان ۸۹ ، ۱۳:۴۶ ستاره(لیلی و مجنون قرن 21)
عزیزم
همیشه میخونمت.
البته کم نظر میزارم
از این کارت که همیشه لینک واسه بقیه ی مطالب خوبی که تو بقیه جاها خوندی ا میزاری خیلی خوشم میاد
وبلاگت یه جورایی باعث میشه از خیلی خبرا که با خبر بشیم.
و کلا خیلی خیلی وبلاگتو دوست دارم.
.
.
.
این متنها برای تو بابا نمیشود رو هم خیلی دوست دارم و
البته پست چادریها خودشون از همه بدترن رو هم و...
همه ی پستهات خیلی خوبه ولی الان اینا متنش یادمه


جمله هم ...
اوووووووووووووووووووم
بزار جمله ای رو که امروز شوهرم بهم گفت رو بنویسم
آخه الان فقط همین تو ذهنمه

" خدا ازت توقع نداره که هیچ گناهی نکنی ، ولی خودت حواستو جمع کن که حداقل تو پروندت پشت هر گناهی که ثبت شده یه استغفار باشه. نزار توبه و استغفارات از گناهات کمتر باشه"

فعلا همین جمله تو ذهنم موج میزنه.
موفق باشی عزیزم
پاسخ:
شاد باشی...
۳۰ آبان ۸۹ ، ۱۴:۳۸ دیوونه غربتی!
سلام علیکم

بنده به جهت اینکه بی سواد هستم در این باره نمیتونم نظری بدم
فقط ...
مستدام باشید!

دعا بفرمائید ...
پاسخ:
یاعلی...
سلام

راستش من زیاد نیست که میخونمتون . اینبار البته صدای وب نذاشت بفهمم چی خوندم . غرق شنیدن شدم . آقام عباس ...!!!
ممنون بخاطر این اسم ...
شما یه دوست گرامی و لایق اید .
درپناه حق

یاعلی
پاسخ:
یا علی...
سلام
خدا را شکر میکنم لحظاتی که در وبلاگ شما هستم میدانم که لحظاتم هدر نمیرود
خوشحالم با موفقیت به صدمین رسیدی
شاید کمتر نظر دادم برای مطالبت ولی همه مطالبت را میخوانم
امیدوارم باز مطالب زیباتان را ببینم
پاسخ:
دعامون کنید...
۳۰ آبان ۸۹ ، ۱۵:۳۱ شکوفه بهاری
سلام خسته نباشید
باموضوعی تحت عنوان(آقای میرباقری عزیز لطفا چهره عباس رانشان نده برادر)به روزم لطفا تشریف بیارید ....یاحق.
پاسخ:
شاید ماهم یه پست بریم در این مورد....اگه عمری بود...
اومدیم . . . خوندیم . . . دیدیم به حمدالله یه جایی پیدا شد که از شکستهای عشقی نمی ناله و در پی عشق حقیقی . . . خب جذب شدیم . . .
ذوق کردیم . . .
تازه شدی رفیق شفیق خودم . . .
تو نوشته هات هم الف آخر نام تو رو دوست میداشتم خیلی .

ایشاالله عمرت به صد برسه . . . البته از نوع با عزتش
پاسخ:
یاعلی...
سلام
سردار شهید بردستانی دوستاش رو به کلبه مجازیش دعوت کرده و مهمونی گرفته البته شما هم دعوت شدید به این جمع آسمانی خوش به سعادت شما ............ تا حالا به همچین مهمونی رفته بودید؟؟؟؟
پاسخ:
خدمت میرسیم...
سلام دوست گرامی

من وبلاگهای ارزشی زیاد رفتم اما وب شما تاثیر گذاری خاصی داره نگارش شما خیلی جالبه ساده روان و گیرا است
برات آرزوی موفقیت دارم ...این توصیه رو براتون یادگاری گذاشتم امیدوارم که هرگز فراموش نکنی ....

وصیت سردار شهید یوسف بردستانی

برادران و خواهران !مردم مسلمان ایران !خوشا به حال کسانی که کار برای خدا را فراموش نمی کنند و کارهای خود را مخلصانه برای خدا انجام می دهند . این کارها باعث جدایی از شر شیطان و نجات پیدا کردن انسان است .لذا اخلاص و عمل را پیشه خود قرار دهید و اعمالتان هر چند قلیل باشد برای خدا باشد .آگاه باشید که هر جا کار برای خدا نباشد اختلاف هست و جایی که اختلاف باشد خود پرستی و هوا و هوس در همان جا وجود دارد .همیشه به یاد خدا باشید و هر وقت مصیبت و ناراحتی برای شما بوجود آمد از محمد و خاندانش استمداد بطلبید و بدانید کسانی که دنبال راحتی دنیا هستند ،به خوشی آن دنیا نخواهند رسید و آخرتی ندارند .
پاسخ:
یاعلی....
۳۰ آبان ۸۹ ، ۱۸:۲۰ فدائی سید خراسانی
سلام...
تبریک عرض می کنم خدمت شما دوست عزیزم به خاطر صدمین پست این وبلاگ ارزشی و دوست داشتنی

من همه پست ها رو دوست دارم

قلمت مستدام
پاسخ:
یاعلی
سلام صد تایی
ما که از هیچ کدومش خوشمون نیومدزوری پا می شدیم می اومدیم اینجا
اما من یکی اگه از یه جایی خوشم نیاد نمی رم یا کمتر مزاحم نویسنده اش می شم
می ذارم تو افکار شاد و میمون و مبارک خودشان غرق شوند
من هم نه که کلا آدم خوش سلیقه ام پس می تونی مطمئن باشی وبت خوبه
سلام..به روزم...یا علی...
پاسخ:
یاعلی...
۳۰ آبان ۸۹ ، ۱۹:۳۶ الهام (Light Knight )
سلام دوست گلم

خوووووووووووبی؟؟؟؟

اولا" که صدمین پستت مبارک خانووووووووم

امیدوارم همین طور که به لطف خدا این 100 تا رو ترکوندی بقیه مطالبت هم همیشه هیمن طوری باشه . برای آرزوی پیشرفت میکنم ! نه به خاطر اینکه کم گذاشتی . نه! اتفاقا ترکوندی همیشه و همیشه . به این خاطر برات آرزوی پیشرفت روز افزون رو دارم : سکون آغاز شکست است! گرفتی منظورمو ؟!

من به شخصه عاشق وبلا
تم . همیشه هم بهت گفتم . من حتی اگر درس هم داشته باشم (مثل الان!) اگر بدونم آپ کردی نمیتونم نیام یا نگه دارم بعدا بیام . فوقش اگر خیلی خیلی وقتم کم باشه میام ولی نظر نمیدم دیگه

قالب وبت که محشره . مخصوصا که ساده است و متغییر . با توجه به مناسبات زمانی عوضش میکنی . اینو فقط تو وب تو دیدم تا حالا

قلمت . آخ ..... آخ که قلمت نابه . خاصه . جدی میگم . ساده در عین حال اثر گذار

نوع نوشته هات 20

و اینکه خیلی دوس دارم که قالب نوشته هات همیشه حالت خاصی داره . همیشه با "هوالواقف علی السرائر والضمائر" شروع میکنی . بعدش پیش نوشت بعد مطلبت . بعدش لینک های پیشنهادی و بعدشم پس نوشت!

خداییش خودمونی نوشتنتم خیلی موثره ها . بنابر این با این همه توضیحات ناقص من به مفید بودن خودت و وبلاگت جایز نیس که شک کنی دختر خوب


یاعلی
۳۰ آبان ۸۹ ، ۱۹:۴۱ جنجال یک سکوت خطاب به الهام
سلام الهام جان...
مطلبت خیلی طولانی بود گفتم الان اونجا جواب بدم ارور میده!
ممنون بابت تبریک...
ایشالا در راه رشد قدم بردارم...ومطالبم پخته تر باشه اما سادگی شو حفظ کنه...
من خودم ازون آدمایی هستم که سادگی رو خیلی دوس داره...
یه روانشناسی میگفت ساده یعنی سا+ده...سا به معنای آرامشه...که میشه ساده=آرامش ده!
قضیه قالب وبلاگ ساده هم شامل همین میشه....قالبای شلوغ پلوغ رو نمیپسندم چون ذهن آدم رو از متن اصلی ممکن منحرف کنه....
در مورد نحوه ساده بیان مطالب هم...وقتی میشه ساده یه چیزی رو بیان کرده چرا اینقدر بپیچونیمش؟
ولی گفتی قلمم خوبه ونابه!
این رو میذارم به حساب شوخی!آخه کجای این قلم نابه؟من ازون دانش آموزایی بودم که سر زنگ انشا یکی دوتا سکته رد میکردم که یه دفعه معلم صدانزنه بیا انشا بخون...که اگه صدا میزد میشدم بساط خنده بچه ها!
دیگه اینکه اون عینک لطف به وبلاگ من رو که برداری واقعیت رو می بینی

دعامون کن خانومی...
ما هم یادتیم...
سلام

دوستان بدجور هندونه دادن زیر بغلت! خصوصا این طهورا!
میترسم منم هندونه خالی کنم و ذوق مرگ شی و این وب دیگه آپ نشه! اینه که سکوت میکنم

البته صد تایی شدنت رو تبریک میگم!
الهی صد پستی شی!( که شدی!) نه صد و بیست پستی شی! نه صد و بیست پست کمه! الهی خود پستی شی

منتظرم
یاعلی
پاسخ:
یا علی...
۳۰ آبان ۸۹ ، ۲۱:۳۱ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
با تشکر از لطف شما
انشاالله به خیر به خیر به خیر حاجت شما برآورده شود

دعا بفرمایید
یا الله...
پاسخ:
دعامون کنید...
سلام
هوالواقف علی السرائر والضمائر
ولادت امام هادی مبارک
پاسخ:
برشماهم مبارک
از هر راهی میرم برگشت میخورم به این تابلو میرسم: رضی الله
واقعا زندگی ما اینجوریه؟؟ همه چیو به خدا میسپاریم؟؟؟
سلام

آپم ومنتظر حضور گرم شما
۰۱ آذر ۸۹ ، ۱۳:۱۸ فدائی سید خراسانی
سلام...
عید غدیر (عید ولایت) بر شما مبارک...
((از صحن غدیر که بگذری ، میرسی بیت رهبری))

وسیع باش و تنها و سر به زیر و سخت دین ما تحت لوای زینب است .

بسم الله النور

سلام

خوبــــی

چه خبر خوش میگذره ...

در

و

دیوار

دلــم

مرتعش

از

خنده

توست . . .

و من الله توفیق

دعا
سلام خوبی؟
من پست"این متنها برای تو بابا نمیشود" رو خیلی خوشم اومد
-----------------
یه حدیث از پیامبره که خیلی دوسش دارم، میگم تا حالشو ببری:دی:

هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمیکند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند،هرچند حق با او باشد.
سلام هم دانشگاهی
تبریک می گم
ان شا الله پست هزارم و ده هزارم با مطالب بهتر از همیشه بگذارید
راستش بی تعارف مطلب وبتون همش خوبه و عالی
یه ویزگی که خیلی عالیه اینه که به اندازه می نویسید که مخاطب حوصله می کنه و می خونه
و پی نوشت هاتون _که این رو من از شما یاد گرفتم_
راستی ولادت امام هادی مبارک
و روز جهانی فلسفه هم گرامی باد_ از طرف ابن سینا_
موفق وپیروز باشید
یاعلی
دوباره سلام
خیلی خوشحال شدم از چیزی که گفتین(.م.)...
زیاد هم دعا میکنم براتون...
ما هم فراموش نشیما!
دوباره خوشحال و دیگر هیچ...!
خدا قوت
یا علی
۰۱ آذر ۸۹ ، ۱۷:۲۹ سید محمد جواد طاهری
سلام
خدمتت عارض بشم که: یا علی!
خسته نباشی
سلام
والله....من که مدت کمیه باهات رفیق شدم ومیام وبلاگت کلی استفاده کردم......خیلی زیبا مینویسی....به خدا راست میگم....هرکسی لیاقت وقدرت قشنگ نوشتن درباره خدا و امامش رو نداره....
خداقوت!
ادامه بده...
انشاالله خود آقاهم لذت ببره از نوشته هات
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۱ آذر ۸۹ ، ۱۹:۲۹ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
اللهم اشف کل مریض...امین
در پناه خدا باشید
۰۱ آذر ۸۹ ، ۱۹:۵۰ آشنای غریب
سلام
انشالله که به خیر و خوشی
به سلامت کامل برسید
یاعلی
مهدی .......................
سلام
ببخشید دیر شد دسترسی به اینترنت نداشتم
اول تبریک بابت پست صدمین
احسنت بر شما که محاسبه میکنید خودتون رو
و اما جواب پاسخهاتون
گرافیک وب بد نیست اما میتونه بهت از این هم باشه
مطالب عالی اند
یکی خلوص نویسنده ست که تو نوشته هاش معلوم میشه و دیگه قلمتون و موضوع هایی که پیرامونش میگردین اینه همه فاکتورهای من بود برا یباشما بودن
اما من همیشه دلم میخواست نظر شما رو تو کامینگم ببینم که نمیدیدم نظر مثل شماها برام مهمه
و یک دعا رباتون میذارم از امام سجادع
خدایادرخـــــــــــــرمن اعمالم آتـــــــــــش نخــــوت میافکن
این دعا رو بسیار بکنین که این غرور فرشته ی مقربی رو با هزارن سال عبادت شیطان رجیمی میکنه در برابر معبودش!
واماعملتون انشالله که به خیر و سلامتی تموم بشه
۰۱ آذر ۸۹ ، ۲۱:۳۶ دریا لباس خاکی پدرم بود !
سلام بزرگوار

تبریک به خاطر این موفقیت بزرگ ...!!

اولین بار که نگاهم با سطور اینجا گره خورد وقتی بود که این طور خواندم :

" این متن ها برای تو بابا نمی شود ..."


راستی چقدر سخت می شود که گاهی بخواهی از احساست راجع به نوشته ای حرف بزنی اما خودمانیم چه خوب که حرف دل خیلی ها را می زنی و زدی ....!!

قلمت مستدام دوست مهربانم
دیر اومدم اما هنوزم می شه نظر داد
همه پست هات رو نخونده ام اما اولیهاش رو خوب یادمه. خیلی هم عالی شروع کردی
من فقط در مورد پست هایی که خوندم نظرمو می گم:
از خوندن نوشته هاییت که در مورد مشکلات دینی روز جامعه ی ماست لذت می برم و بیشتر دعوت های نوشتاریت رو دوست دارم

و یک جمله:
اصل اینه که او راضی باشه...

یا حق
۰۲ آذر ۸۹ ، ۰۰:۰۳ در پلکان بازگشت
بسم النور

سلام علیکم

با تشکر از ثبت نام ، شما از خیمه نشینان 1 محرم تا 10 صفر شدید.
خیمه نشین مولا
در مناجاتتان با سلطان عشق، امام نینوا "ابا عبدالله الحسین (ع)"
ما را هم در دعاهایتان فراموش نکنید..التماس دعا.
یا حسین
با سلام

انشاالله که خیر باشه این عمل !!

در پناه خدا !
سلام
ان شا الله که خیر است
خدا همه مریضان را شفای عاجل دهد
برایتان دعا می کنیم
که همیشه سلامت باشید
عید غدیر پربرکت بادتان
یاعلی
سلام

من که پایه ثابت این وبلاگ بودم و هستم

خدا به شما توفیق و به قلمت توانایی بده ...

سلامت باشی و پایدار هم دانشگاهی
در پناه حق یا علی ع
سلام
خیر ان شا ا...
ان شا ا.. زودتر حالتون بهتر از قبل بشه
عیدتون پیش پیش مبارک
آن روز که آمدن بهار را مژده مان دادند هرگز گمان نمی بردیم که بهارمان خط خطی شود از خانه نشینی علی تاغیبت تو
به روزم تشریف بیارین
شبی در محفلی ذکر علی بود ، شنیدم عاشقی مستانه فرمود ،

اگر آتش به زیر پوست داری ، نسوزی گر علی را دوست داری


عید کمال دین .سالروز اتمام نعمت وهنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین علیه السلام بر شیعیان وپیروان ولایت خجسته باد .

بروزیم و منتظر حضور...

یا علی
۰۲ آذر ۸۹ ، ۲۲:۴۸ الهام (Light Knight )
ووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییی

بابا آروم آروم میگفتی دیگه . تو که نمیدونی چند نفر قلبشون با باتری کار میکنه!

ایشالا که عملت عالی عالی عالی میشه و زنده میمونی!
ایشاالله سالم بیای بیرون از اتاق عمل . . .
خدا شفای خیر بده
سلام
خسته نباشی مومن خدا قوت
ان شا الله به سلامتی عمل خوبی باشد بی خبر نگذاری ما را لطفا
۰۳ آذر ۸۹ ، ۰۹:۲۴ مُتَرَصِّد
چون نامه ی اعمال مرا پیچیدند
بردند به میزان عمل سنجیدند
بیش از همه کس گناه ما بود ولی
آن را به محبت علی بخشیدند

سلام علیکم
عیدتان مبارک
التماس دعای خاص
یا الله...
بی معرفت شدید بانو
۰۳ آذر ۸۹ ، ۱۳:۵۸ زهـــــــــــرا
ســـــــــلام.....

عیــــــــــــــــــــدتان مبارکــــــــــــــــــــــ



ز لیلایی شنیدم یا علی گفت

به مجنون چون رسیدم یا علی گفت

مگر این وادی دارالجنون است

که هر دیوانه دیدم یا علی گفت

نسیمی غنچه ای را باز می کرد

به گوش غنچه کم کم یا علی گفت

چمن با ریزش باران رحمت

دعایی کرد و او هم یا علی گفت

یقین پروردگار آفرینش

به موجودات عالم یا علی گفت

دلا بایست هر دم یا علی گفت

نه هر دم بل دمادم یا علی گفت

به هر روز و به هر شب یا علی گفت

به هر پیچ و به هر خم یا علی گفت

خمیر خاک آدم را سرشتند

چو بر می خواست آدم یا علی گفت

علی در کعبه بر دوش پیمبر

قدم بنهاد وآن دم یا علی گفت

عصا در دست موسی اژدها گشت

کلیم آنجا مسلّم یا علی گفت

ز بطن حوت ، یونس گشت آزاد

ز بس در ظلمت یم یا علی گفت

به فرقش کی اثر می‌کرد شمشیر

شنیدم ابن ملجم یا علی گفت

مگر خیبر ز جایش کنده میشد

یقین آن دم علی هم یا علی گفت
۰۳ آذر ۸۹ ، ۱۴:۳۰ دختران باباعطا
سلام علیکم

یاعلی نام تو بردم نه همی ماند و نه غمّی بأبی أنت و أُمی
گوئیا هیچ نبوده ست به دل غمّی و همی بأبی أنت و أُمی

عید امامت و ولایت مبارک
انشاءالله خداوند سلامتی بده
یاعلی مدد
۰۳ آذر ۸۹ ، ۱۴:۳۱ سید یاسین
سلام
خوبید؟
کم پیدائید؟
شاد باشی.
بروزم.....
۰۳ آذر ۸۹ ، ۱۵:۴۴ من ازرندانه...
هروقت این شعروجلوی خانوم می خونیم،

خودم می دونم که تودلش قبلش شماروصدامی کنه....

سردار!

""مرامی بینی وهردم زیادت می کنی دردم.....
بقیه ش باخودتون سردار!توبهشت دیوان حافظ پیدامیشه؟....



ادامه ی مطلب زندگی نامه ی سردار...

بسم الله...
سلام / همشون زیبا بود / مخصوصا "لطفا امانت دار خوبی باشید!"


خدا عاقبت بخیرتان کند ! ....!
سلام بانو
عیدت مبارک. خوب ترین عیدی ها رو از مولا بگیری.
یه خبری از خودت بهم بده بانو. خوبی؟
سلام
عیدتان مبارک و انشالله که سلامتیان روبه راه
من باز هم نظر خودم رو گم کردم بعضی وقتا نظرم گم میشه تو کامینگ شما!!!!!!!!
سلام دوست من هموطن و همنوع گرامم
میخواهم بدانم؛
آیا آدمیان را میشناسی؟
و یا تا بحال با آدمیان برخورد داشته ای؟
آیا تا بحال در آدمیان سیر و سفر کرده ای و مطالبش را دیده یا خوانده ای؟
آیا میدانی چرا امریکا ستیزی یک وظیفۀ انسانی و الهی است ؟
آیا از اباحه گری و شکاکیت ایجاد شده چیزی میدانی؟
آیا از چرایی خلقت آگاهی؟
آیا میدانی من و تو در این دوران که دشمن در کمین گاه نشسته چه وظیفه ای داریم؟
به آدمیان بیا و پاسخ سوالاتت را در مطالبش بیاب و برای کمک به بهتر شدن آن نقدی نما و راهنمایی باش که بسی محتاج نظر و نقد توام . وبلاگ www.http://adamian.blogfa.com را فراموش نکن. در انتها باید بگویم که وبلاگ زیبا و جالبی دارید که من جداً از آن لذت بردم . دشت غوغا بود، غوغا بود، غوغا در غدیر
موج مى‏زد سیل مردم، مثل دریا در غدیر



عید غدیر امامت و ولایت بر شما مبارک
۰۴ آذر ۸۹ ، ۱۸:۵۱ فدائی سید خراسانی
سلام....عیدتون مبارک

با مطلب ((عید غدیر در کلام امام خامنه ای)) و چند کلیپ برای دانلود به روزم

منتظر حضور شما همسنگر ارزشمند
۰۴ آذر ۸۹ ، ۱۹:۱۵ ساقی رضوان
عمل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای
سلام اخوی بلا به دور
عملت انشاءالله به خوبی انجام بشه
انشاءالله دوباره به سنگر برگردی
منتظرتیم
یاعلی
م.نجفی
۰۵ آذر ۸۹ ، ۱۵:۴۵ مهدی فاطمه پس کی می آیی؟
ســـــلام

اللــــــــــــــــــــــــــهم عجــــــــــــــــــل لولیـــــــــــــــــــــــــک الـــــــفرج

یــــــــــــــــــــــــــــــا علـــــــــــــــــــــی مدد
سلام و ارادت . . .
راستش رو بخوای من توی وبلاگت همیشه مطالبی رو دیدم که بنا به حق و عدالت و شرع نوشته میشد . . .
و خیلی ها رو روشن می کرد . . .
و بیشتر در حیطه آگاه سازی بوده . . .
و خیلی ها رو از جمله خودم ترغیب می کرد که برخی از اخبار وبلاگت رو برای خیلی های دیگه پخش کنیم تا دیگران نیز روشن بشن . . .
و وبلاگت همیشه سبب خیر بوده . . .
تنها اخلاق بدت این بوده که فقط به وبلاگ ها برای دعوت کردن سر میزدی نه برای ژست هاشون که دعوتت می کردن
به طور کلی وبلاگ خوبی داری و امیدوارم ادامه بدی و بتونی دل حضرت رو بیشتر به دست بیاری . . .
و یک جمله :
امروز دیروز فرداست و و دیروز هم گذشته امروزه . . .
سعی کن که وقتی چیزی گذشت بهش فکر نکنی اگر خطا بود . . .
سعی کنی که آینده رو تغییر بدی . . .
چون آینده رو می تونی با برنامه به مصلحت تموم کنه . . .
و لی گذشته رو هیچ وقت نمی تونی بدست بیاریش . . .
برات آرزوی سلامتی دارم موفق باشی
سلام و عرض ادب . . .
وققتون بخیر . . .
بالاخره برگشتم و نائب الزیاره شما نیز بودم . . .
راستی . . .
بادانستنی های قرآن بروزم . . .
اعداد و ارقام بسیار زیبا و جالب . . .
منتظر حضور گرمت هستم . . .
امیدوارم عملت با موفقیت به پایان برسه و سلامت و برقرار باشی
وبلاگ خوبی داریی
مطالب جالب می نویسی
خسته نباشی
همین
........................................................................

هه هه می خواستم حرصت در بیارم با این کامنتم ...!!!!!!!!

دور از شوخی ما مخلص شما هستیم + نوشته هاتون قربان

عینکت بده من بعدش ... که من عشق عینکم حسابی

سلام
سلام . . . برگشتی؟
عملت چطور بود عزیز؟
در تـــــو

هــــزار مزرعـــه خشـــخاش تازه است.

آدم

به چشم های تو معتاد می شود ...


بسم الله النور

سلام

خوبـــــی

ایام خوش گذشته ان شاءالله ؟؟؟

عید غدیر مبارک.

برای حقیر هم دعا کن.

ومن الله توفیق.

علـــــی (ع) ،

زیبایـــــی هـــر سرنوشت است.

اگـــــــر ، الگــــو شود عـــالم بهشـت است...

روز غدیر آن همه پیمان که ببستند، عهد و وفایــش که بشد ، ساده شکستند،

او نمی آید چـو بداند که در این عهد، منتظرانــش همـه پیمــان شکن هستند ..

خدایا منتقم خون حضرت زهرا(س) را برسان.

دعا ...
با سلام

انشاالله که همیشه شاد و سلامت و باایمان باشید!

در پناه خدا !
۰۶ آذر ۸۹ ، ۲۱:۲۸ در پلکان بازگشت
بسم النور

ایشا...
هرچه زودتر به سلامت کامل برسیدم دعا گوی شما هستیم دوست عزیز
سلام
به نظر میرسه بیمار باشید! انشا الله که خدا همه بیماران رو شفا بده .
اما یه چیز یادمون باشه بیماری های جسمی هر چقدر هم که سخت باشند بهتر از بیماری دل هست .انشا الله که بنده ای از بندگان خدا به این بیماری مبتلا نشه که علاجش بسی دشوار تر وهمچنین زجر آورتر از بیماری های لاعلاج امروزی است
با عنوانی جدید به روز هستم و منتظر حضور ونظر شما هستم
عنوان : با هم بیندیشیم و ÷ست اول این عنوان چند اصل عقلی است
موفق باشید
۰۷ آذر ۸۹ ، ۰۱:۵۰ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
انشاالله شفای کامل

یا الله...
سلام
بسلامتی
منتظر بودیم
وجودم را آتش زدی با این روضه
سلام عزیز.دعا میکنم خوب خوب بشی.انشاالله.

نیستی نبودنت حس میشه...
۰۸ آذر ۸۹ ، ۰۵:۵۳ میناگر عشق
سلام بانو.
چطورین؟ بد نباشه؟ چه عملی؟
ایشالله که زودتر رو به راه بشین و ما سر حال ببینیمتون.
بعد خیلی نت اومدم و از مریضیتون ناراحت شدم.
ایشالله که زودتر خوب بشین.
خوشحال میشم بهم دوباره سر بزنید
التماس دعای فراوان.
سلام

ان شالله که سرحالی!
درسته چند وقته نظر نداده بودم؛ ولی پیگیر احوالت بودم.
اینو از من به یادگار داشته باش« افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد»
معجزه میکنه.دیدم که میگم.

منتظرم
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">